Izbrani forum: Borza
Izbrana tema: LKPG
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 80
čas vnosa: 13.05.16 09:19
Kitajci pridejo tudi v Koper
Aktivnejša od države je očitno Luka Koper sama, saj se bodo njeni predstavniki konference v Trstu udeležili kot slušatelji. »Luke Koper nikakor ne skrbi uradna odsotnost Slovenije na konferenci, saj je kitajska stran pokazala jasno zanimanje za koprsko pristanišče s tem, da bo Koper obiskala pred konferenco. Poleg tega imamo s kitajskimi logisti, predvsem z obema državnima ladjarjema dolgoletne partnerske in poslovne odnose, ki se z leti samo krepijo. Dejstvo je, da Kitajska išče svoje mesto v Mediteranu (nakup kontejnerskega terminala v Pireju), saj očitno dolgoročno načrtuje preusmeritev dela blaga s severnih pristanišč na jug Evrope, do katere je plovna pot s Kitajske krajša in cenejša,« so povedali v Luki Koper. Poudarili so tudi sodelovanja s sosednjimi v združenju Napa (Koper, Trst, Benetke, Reka). »Ustanovljeno je bilo predvsem zaradi promocije jadranske poti in to na oddaljenih trgih, kot je kitajski. Ne nazadnje tudi kontejnerske ladje iz Daljnega vzhoda, ki prihajajo v severni Jadran, servisirajo vsa ta pristanišča, zato v združenju zagovarjamo razvoj vseh članic, saj skupaj predstavljamo le manjši del Rotterdama.«
Mogoče je pa kaj na temu kot sem že nekaj časa nazaj namignil,se vidimo in lep vikend
Aktivnejša od države je očitno Luka Koper sama, saj se bodo njeni predstavniki konference v Trstu udeležili kot slušatelji. »Luke Koper nikakor ne skrbi uradna odsotnost Slovenije na konferenci, saj je kitajska stran pokazala jasno zanimanje za koprsko pristanišče s tem, da bo Koper obiskala pred konferenco. Poleg tega imamo s kitajskimi logisti, predvsem z obema državnima ladjarjema dolgoletne partnerske in poslovne odnose, ki se z leti samo krepijo. Dejstvo je, da Kitajska išče svoje mesto v Mediteranu (nakup kontejnerskega terminala v Pireju), saj očitno dolgoročno načrtuje preusmeritev dela blaga s severnih pristanišč na jug Evrope, do katere je plovna pot s Kitajske krajša in cenejša,« so povedali v Luki Koper. Poudarili so tudi sodelovanja s sosednjimi v združenju Napa (Koper, Trst, Benetke, Reka). »Ustanovljeno je bilo predvsem zaradi promocije jadranske poti in to na oddaljenih trgih, kot je kitajski. Ne nazadnje tudi kontejnerske ladje iz Daljnega vzhoda, ki prihajajo v severni Jadran, servisirajo vsa ta pristanišča, zato v združenju zagovarjamo razvoj vseh članic, saj skupaj predstavljamo le manjši del Rotterdama.«
Mogoče je pa kaj na temu kot sem že nekaj časa nazaj namignil,se vidimo in lep vikend
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2596081
Strani: 1
Strani: 1