Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Mitsubishi manipuliral s porabo goriva

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.939
[Avto] Tema: Mitsubishi manipuliral s porabo goriva
[#2593260] 22.04.16 12:38 · odgovor na: drugmirko (#2593249)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
> [najobj]
> > [vickibedi]
> > Vse proizvajalce, ki so in še vedno objavljajo lažne podatke o porabi, bi morali iztožiti za razliko preveč porabljenega goriva.
>
> ... OK, ampak moraš biti res kompletno budalo, če verjameš, da lahko dve toni železa sto kilometrov premikaš s tremi litri nafte ...
>
> P.S.: kila železa in liter nafte gor ali dol ...
no... jaz bi trditev omilil s tem, da moraš bit kompletno budalo, če vrjameš, da ima podatek o porabi kakršno koli zvezo z dejansko porabo pri individualnem lastniku, saj je ta odvisna od prevelikega števila spremenljivk... od "teže noge" in "stila vožnje" vsakega posameznika, do konfiguracije terena, gostote prometa in vremenskih razmer (če takšne "malenkosi"i, kot so splošna vozniška kultura ali nadmorska višina, kvaliteta goriva in stanje cestne infrastrukture, kar zanemarimo).
če kdo misli, da tovarniški podatek o porabi modela velja tako za "ravno avstralsko puščavo" kot tudi za orenk snežne razmere v švicarskih Alpah je pa res kompleten moron! in ne samo, da si "zasluži", da ga proizvajalci v reklamah "farbajo" z nerealno porabo ampak v bistvu ne bi smel met niti vozniške, ker po moje tak butl ni za za volan!

in iz istega razloga je "cepetanje" o nujnosti izkazovanja realne porabe v dejanskem prometu kompletna bedarija.... saj, kot na "vsake kvatre" vidimo v kakšnih (tudi naših) "PR stunt&reality show" prispevkih oziroma "tekmovanj no name slehrnikov" v čim nižji porabi, se poraba med "tekmovalci" v enakih modelih, na isti "100km" ruti, ob istem času in v praktično enakih prometno vremenskih razmerah -razlikuje tudi za pol litra in več.... pa se vsi na vse kriplje trudijo, da bi (proti eventuelni nagradi) porabli čim manj!
zato so mi slike recimo PSA-jevih modelov, ki se po Franciji v realnem prometu vozijo naokrog z enimi čudnimi škatlami nataknjenimi na vlečne kljuke (povezanimi z izpuhom, da istočasno izmerijo tudi "realne izpuste") zdijo, glede na trenutno histerijo, sicer pohvale vredne... venda rahlo brez veze! ker.... kaj pa ma poraba 308-ce ali Picassoja, izmerjena v sončnem popoldnevu na odprti cesti francoske Provanse s porabo 308-ce ali Picassoja v kompletnem in zasneženem grid-locku moskovskih ulic "na -25"?!? podatek o "realni" porabi pa bo moral ustrezat tako enim, kot drugim razmeram... in to se da doseči samo na EN -glede "realne porabe" sicer zavajujoč- način... s standardiziranim in za vse proizvajalce enakim "normnim krogom" pod predpisanimi pogoji!
sicer se tudi v takem primeru najdejo "nadobudneži" kot sa VAG in Mitsubishi, ki poskušajo na ta ali oni način izboljšat rezultat ampak, pri tem načinu merjenja vsaj veš koliko kateri od modelov "požre" v idealnih razmerah.... "realna poraba" pa je po moje samo drugo ime za "open season" tožb na račun res zavajujočih podatkov.... ker nema teorije, da bo en "amerikanc" mel enako porabo, kot jaz v Janeziji.... k vragu, niti ti in jaz ne bova mela enake porabe, pa se voziva praktično po istih cestah.... in vsak, ki se bo z uradnim podatkom o porabi v realnem prometu počutil "zaveden" ali "prevaran" bo imel vso pravico tožit proizvajalca...
... čuj, jaz imam sodelavca, ki je na enem takšnem tekmovanju vozil tako pametno, da je na koncu na tankšteli moral bencin nazaj vlivat, ker ga je imel v tanku več kot na začetku ...

P.S.: vsako tele ma svoje vesele, jebiga ...