Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj Teslov model 3 tako zažiga
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[PyotrNovak]Tvojemu mnenju bi pritrdil, če bi navedel, za koliko se je zmanjšala prodaja Mercedesa S, ali Audija A7 ali BMW 6 in 7 potem, ko je prišel na trg Tesla.
Prodaja 2015 US: Tesla 26566, MB S class 21934, BMW 6 in 7 17400, Audi A7 7720. Dragi nemci: zaspali ste na polno in Tesla je vaše kosilo. Če mu uspe vsaj približno izpolnit dobave, je za nemško "elito" game over. Denar za nakup katerekoli nemške firme ne bo noben problem.
Dvomim da bo tale stric spodaj s plešo in belimi brki sposoben obrnit svoje prepričanje in naredit resen E avto. Pa tudi BMW s pravljicami o porabi 2,1l pri moči 362KM bi lahko nehal, saj se mu poleg krav smejijo že tudi kamele. Poleg tega imajo v US zadnjih nekaj let sloves pokvarljivih in precej predragih avtomobilov.
Ali je primerjava sploh umestna? Na prvi pogled se mi zdi, da so celo različni kupci. En športen avto ali potovalna limuzina gornjega razreda.
Mogoče isti kupci kupijo svoj drugi avto Tesla za vožnjo v firmo, za daljšo službeno pot sedejo v Mercedes?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2590953
Strani: 1
www.dailykos.com/sto...her-losses
VSI s padcem, 5 -16%, Tesla z 43% rastjo.
In an age of internet, ignorance is choice.
[alfa55]Bolj pomembno je vprašanje, koliko lahko pade prodaja Daimlerju, BMW in VW preden amortizirajo obstoječo tehnologijo. Tesla ima vse milijarde invetirane v prihodnost in propade lahko samo, če zamoči pri realizaciji. Si lahko Nemci privoščijo samo 10% padec prodaje? VW ne, sploh ne od afere dalje. Daimler in BMW mogoče. Če bi stavil, bi stavil na Daimler, da bo preživel. So investirali v Teslo pravočasno in imajo nek know-how.
Tvojemu mnenju bi pritrdil, če bi navedel, za koliko se je zmanjšala prodaja Mercedesa S, ali Audija A7 ali BMW 6 in 7 potem, ko je prišel na trg Tesla.
Strani: 1