Zasebnost
1 ura
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
1 ura
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500
8 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
9 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
10 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
10 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
11 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha?
11 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
11 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
12 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
12 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
13 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030
13 ur
Pri Oplu še vedno odločeni za električni prehod 1
13 ur
Tovarna olja Gea: lani z izgubo, kaj pa letos?
13 ur
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada
13 ur
Omejitve pri Airbnbju: ljubljanski župan Janković trenutno ne vidi razlogov za njihovo omilitev
14 ur
Kako visoko je šla na dražbi cena apartmaja v Ankaranu
15 ur
(Finančna konferenca) Marcel Fratzscher, DIW: Nemčija naložbeno podhranjena, ECB zamuja z rezi v obrestne mere 2

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Francoski dragulj kot z drugega planeta

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Francoski dragulj kot z drugega planeta
[#2583618] 25.02.16 00:22 · odgovor na: anon-306927 (#2583585)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: drugmirko 25.02.2016 00:30
[deficit]
Saj mene "majhni" motorji ne motijo toliko zaradi majhnih zmogljivosti.
Sem umirjen voznik in astronomske končne hitrosti in dih jemajoči pospeški me ne ganejo, bolj me skrbi, kako je z dolgoživostjo teh malih motorjev - avto je velik, težek in tudi ni nek aerodinamičen čudež. Sem pač še staromoden (zato tudi ne maram digitalnih števcev - mimo grede, kako se obnesejo pri nočni vožnji?) in pri meni še deluje tisti stari refleks velik (prostorninsko) motor = nizki obrati pri enakih obremenitvah = daljša življenjska doba in tudi manj hrupa...
Kako je kaj z hrupom oz. odsotnostjo hrupa pri avtocestnih hitrostih?
heh... globoko dvomim, da je v primerjavi z atmosfercem kakršenkoli turbo, ne glede na svojo zmogljivost, bolj dolgoživ! je pa res, da manjši kot je, bolj mora bit "navit". to pa prinese tudi večje obremenitve in, z malo nesreče, tudi precej krajši "rok trajanja". kar se pa hrupnosti v Espaceovi kabini tiče, pa jaz ne bi imel pretiranih pripomb... njegova zvočna izolacija se je meni zdela zelo dobra! motorja ni blo slišat kej preveč, hrupa vetra in s ceste pa tudi ne. seveda je drugače kot v limuzini ampak to je posledica veliko večjega volumna njegove kabine, ne pa kakšne jakosti decibelov... števci pa mi ponoči tudi niso preveč bleščali... je nastavitev več kot dovolj, da si vsak najde pravo. tako v izgled in farbovitost, kot tudi jakost osvetlitve...