Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Francoski dragulj kot z drugega planeta
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 1.301
[Avto]
Tema: Francoski dragulj kot z drugega planeta
[#2583618] 25.02.16 00:22 · odgovor na: (# 2583585)
[#2583618] 25.02.16 00:22 · odgovor na: (# 2583585)
Zadnja sprememba: drugmirko 25.02.2016 00:30
[deficit]heh... globoko dvomim, da je v primerjavi z atmosfercem kakršenkoli turbo, ne glede na svojo zmogljivost, bolj dolgoživ! je pa res, da manjši kot je, bolj mora bit "navit". to pa prinese tudi večje obremenitve in, z malo nesreče, tudi precej krajši "rok trajanja". kar se pa hrupnosti v Espaceovi kabini tiče, pa jaz ne bi imel pretiranih pripomb... njegova zvočna izolacija se je meni zdela zelo dobra! motorja ni blo slišat kej preveč, hrupa vetra in s ceste pa tudi ne. seveda je drugače kot v limuzini ampak to je posledica veliko večjega volumna njegove kabine, ne pa kakšne jakosti decibelov... števci pa mi ponoči tudi niso preveč bleščali... je nastavitev več kot dovolj, da si vsak najde pravo. tako v izgled in farbovitost, kot tudi jakost osvetlitve...
Saj mene "majhni" motorji ne motijo toliko zaradi majhnih zmogljivosti.
Sem umirjen voznik in astronomske končne hitrosti in dih jemajoči pospeški me ne ganejo, bolj me skrbi, kako je z dolgoživostjo teh malih motorjev - avto je velik, težek in tudi ni nek aerodinamičen čudež. Sem pač še staromoden (zato tudi ne maram digitalnih števcev - mimo grede, kako se obnesejo pri nočni vožnji?) in pri meni še deluje tisti stari refleks velik (prostorninsko) motor = nizki obrati pri enakih obremenitvah = daljša življenjska doba in tudi manj hrupa...
Kako je kaj z hrupom oz. odsotnostjo hrupa pri avtocestnih hitrostih?