Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (mnenje) Samo teslo kupi teslo!?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 48.253
[NemirniTujec]Tako. S tem da ze s preprostim trikom v dizajnu elektromotorja lahko dosezes velikanski razpon obmocij delovanja. Ta trik recimo uporabljajo dieselsko elektricne lokomotive, ki zacnejo vleko tezkega vlaka v vezavi navitij motorja, ki ima teoreticno neskoncen navor (ob teoreticno nicelnem pomiku), ko dosezejo neko majhno hitrost, pa preklopijo navitja motorja v rezim, ki zagotavlja veliko hitrost. Popolnoma mehansko.
Če prav razumem - prednost električnega motorja je, da ga brez menjalnikov lahko pripneš direktno na pogon, in zagotavlja (približno) isto moč pri vseh vtljajih, in zato ne potrebuješ menjalnika?
V zadnjem desetletju pa je ravno zarade elektroavtov naredil elektromotor se velikanski napredek, z mikroprocesorskim krmiljenjem imas se cel kup drugih moznosti, skratka elektromotor je totalno fleksibilna zverina.
Vmes imamo še baterijo, ki služi za hranjenje ob morebitnih kratkih vožnjah, tako da takrat sploh ne bi vžigali generatorja?Tako, s tem da recimo tudi omogoci da 120 KW elektromotor razvije 120 KW tudi ce ima samo 60KW bencinar za pogon generatorja.
odpade menjalnik, doda se generator in elektromotor. Nekdaj je bilanca ziher bila minus, sedaj pa v dobi neodimium magnetov pa je po moje teza taksne kombinacije manjsa.
Koliko to poveča težo vozila, so kaki prototipi, in kako to da ni splošno razširjeno?
Zakaj ne ... ne vem, morda odpor do tega da stojis pred semaforjem in dizelski motor lepo deluje z 2000 obrati ter fila baterije? :)