Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

milos9 sporočil: 1.046
Se strinjam, nagrad je veliko, njihova kredibilnost pa ima najbrž razpon kril airbusa

Ne morem se pa strinjat glede PR sporočil, resda objavimo kakšno zgolj s povzetkom, marsikatero info pa tudi nadgradimo - denimo kako so slovenski žiranti glasovali za evropski avto leta, autobest,... PAL je še bolj podroben, tudi zato ker je seveda naš,...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2572211

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[milos9]
Se strinjam, nagrad je veliko, njihova kredibilnost pa ima najbrž razpon kril airbusa
A380 800 :-)
Ne morem se pa strinjat glede PR sporočil, resda objavimo kakšno zgolj s povzetkom, marsikatero info pa tudi nadgradimo - denimo kako so slovenski žiranti glasovali za evropski avto leta, autobest,... PAL je še bolj podroben, tudi zato ker je seveda naš,...
No, za Autobest in evropski avto leta je kar razumljivo, da se malo bolj potrudite, saj gre za dokaj pomembni in ekskluzivni (evropski) nagradi z znanimi nominiranci in v žirijah so tudi vaši kolegi. PAL pa je, kot pravite, vaš domač izbor in tudi vaši kriteriji so precej razjasnjeni. Ni zanemarljivo, da avte za PAL tudi sami vozite in jih ne ocenjujete samo po fotografijah.

Analogija za tale primer s Kio bi bila, da bi po objavi testov EuroNcap objavili PR tekst ene same firme, čeprav bi bilo na testih npr. 10 avtomobilov, ker druge firme pač (še) ne bi poslale svojih PR tekstov. Ampak mislim, da tega praviloma ne delate, ker dobivate/poiščete originalno objavo EuroNcap.

Neodgovorjeno ostaja vprašanje o PR/medijskem pokritju nagrad Good Design za druge znamke in tudi za prejšnja leta. Uvoznik Hyundaia v deželi očitno ne prevaja in distribuira PR tekstov principala:
globalpr.hyundai.com...o?dID=5381
Kaj pa drugi nagrajenci: BMW, M-B, Mini, VW?

Strani: 1