Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[milos9]
Ne bi jih pa kar tako na suho obtožil, da so si nagrado kupili
Saj tega nisem trdil. Trdim, da gre za poslovni model, ki ima v ozadju lahko bolj ali manj kredibilen, bolj ali manj zaslužkarski koncept. O kredibilnosti konkretne nagrade veliko pove število "od oka" nagrajenih gum. Kdor vstopi v tako igro, ima gotovo dobro pretehtane razloge in kalkulacije.
Res ej tudi, da vseh nagrad ne moremo pokriti, niti se podrobno spustiti v ozadje. Kiina se zdi zanimiva in zaslužena, zadnja leta delajo res lepe avte, hvala gre seveda Schreyerju.
Vi lahko pokrijete vse nagrade, o katerih dobite od PR služb že napisane tekste, in nobene nagrade, o kateri bi se morali kaj poučiti sami. V redu, tudi to je poslovni model. Vprašanje pa je, ali ste lani od Kie dobili (in objavili) podobno PR sporočilo o prav tako treh nagradah Good Design za Kie Soul EV, K900 in GT4 Stinger. Pa pred dvema letoma o nagradah za Kio Soul in Cadenza? Pa sporočila Hyundaia, BMW, Mercedesa in VW, ki so v zadnjih treh letih dobili lep kupček teh nagrad?

Sicer se pa strinjam, da ima Kia spodoben dizajn in da ima Schreyer veliko zaslug za to.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2572194

Strani: 1

milos9 sporočil: 1.046
Se strinjam, nagrad je veliko, njihova kredibilnost pa ima najbrž razpon kril airbusa

Ne morem se pa strinjat glede PR sporočil, resda objavimo kakšno zgolj s povzetkom, marsikatero info pa tudi nadgradimo - denimo kako so slovenski žiranti glasovali za evropski avto leta, autobest,... PAL je še bolj podroben, tudi zato ker je seveda naš,...

Strani: 1