Zasebnost
1 ura
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
1 ura
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500
7 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
9 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
10 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
10 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
11 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha?
11 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
11 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
12 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
12 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
12 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030
13 ur
Pri Oplu še vedno odločeni za električni prehod 1
13 ur
Tovarna olja Gea: lani z izgubo, kaj pa letos?
13 ur
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada
13 ur
Omejitve pri Airbnbju: ljubljanski župan Janković trenutno ne vidi razlogov za njihovo omilitev
14 ur
Kako visoko je šla na dražbi cena apartmaja v Ankaranu
15 ur
(Finančna konferenca) Marcel Fratzscher, DIW: Nemčija naložbeno podhranjena, ECB zamuja z rezi v obrestne mere 2

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

antjest sporočil: 171
[Avto] Tema: 7 vprašanj - kaj vse vpliva na porabo goriva
[#2571120] 28.12.15 12:23 · odgovor na: bc123a (#2571096)
Odgovori   +    10
Reakcijski čas zdravega in zbranega človeka 0,3 do 0,4 sek. Verjetno je pri starejših večji ampak spet relativno glede na stanje človeka.

Seveda to ne velja pri uporabi mobilcev, obdelavi dnevno političnih problemov z ostalimi potniki in podobnih zadevah, ki naj jih vozniki ne bi delali med vožnjo.

2 sekunde in več imajo crknjeni konji in taki, ki glede na psihofizično stanje sploh ne sodijo za volan (sem spada tudi početje stvari nepovezanih z vožnjo).
Take pa prej ali slej doleti "naravna selekcija".
Škoda je samo tistih, ki so kolateralna škoda pri takšnih dogodkih.