Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: Nova24tv zbrala za manj kot milijon evrov kapitala

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.631
Zadnja sprememba: Gustl 28.11.2015 12:34
[sopranos]
No, saj jaz se kdaj vprašam kako Finance preživite. Takole na prvo žogo bi rekel, da vas ven vlečejo poslovni dogodki, ki jih organizirate. Upam, da naredite še kaj za dodatno popularizacijo med mladimi in da dobite več oglasov od firm v zasebni lasti. Ker spet malo na hitro, se mi zdi, da so vas državne firme malo na hladno dale.
Oglasi so dol 70% od leta 2008. Morda celo malo vec, bom konec leta spet cifre skup vrgel.

Finance kot cajtng so samo se kaksnih 60% (spet, konec leta natancneje) prihodkov, 70% od tega narocnine, 25% od tega digital only ali digital + tednik Manager.

Tako da, ja. Prezivimo s siritvijo palete od poslovnih dogodkov, projektov tipa Izvozniki, Agrobiznis, Biznisplus, Startaj do Poslovni avto leta itd... Try and error. Ojro na ojro.

In kar je najpomebneje pa se mi zdi, da se kar noče razumet - to ni slovenska posebnost.

Iz tega sledi tudi razumevajoc lastnik, ki mu je jasno, da je ostal zainvestiran v potencialnih truplih. Spet. Ne govorim (zgolj) o Sloveniji.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2565627

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.405
čas vnosa: 28.11.15 13:08
[Gustl]
> [sopranos]
> No, saj jaz se kdaj vprašam kako Finance preživite. Takole na prvo žogo bi rekel, da vas ven vlečejo poslovni dogodki, ki jih organizirate. Upam, da naredite še kaj za dodatno popularizacijo med mladimi in da dobite več oglasov od firm v zasebni lasti. Ker spet malo na hitro, se mi zdi, da so vas državne firme malo na hladno dale.

Oglasi so dol 70% od leta 2008. Morda celo malo vec, bom konec leta spet cifre skup vrgel.

Finance kot cajtng so samo se kaksnih 60% (spet, konec leta natancneje) prihodkov, 70% od tega narocnine, 25% od tega digital only ali digital + tednik Manager.

Tako da, ja. Prezivimo s siritvijo palete od poslovnih dogodkov, projektov tipa Izvozniki, Agrobiznis, Biznisplus, Startaj do Poslovni avto leta itd... Try and error. Ojro na ojro.

In kar je najpomebneje pa se mi zdi, da se kar noče razumet - to ni slovenska posebnost.

Iz tega sledi tudi razumevajoc lastnik, ki mu je jasno, da je ostal zainvestiran v potencialnih truplih. Spet. Ne govorim (zgolj) o Sloveniji.
A sedaj se me pa že v čakalnico daje? Zanimivo.
sopranos sporočil: 11.405
čas vnosa: 28.11.15 12:55
[Gustl]
> [sopranos]
> No, saj jaz se kdaj vprašam kako Finance preživite. Takole na prvo žogo bi rekel, da vas ven vlečejo poslovni dogodki, ki jih organizirate. Upam, da naredite še kaj za dodatno popularizacijo med mladimi in da dobite več oglasov od firm v zasebni lasti. Ker spet malo na hitro, se mi zdi, da so vas državne firme malo na hladno dale.

Oglasi so dol 70% od leta 2008. Morda celo malo vec, bom konec leta spet cifre skup vrgel.

Finance kot cajtng so samo se kaksnih 60% (spet, konec leta natancneje) prihodkov, 70% od tega narocnine, 25% od tega digital only ali digital + tednik Manager.

Tako da, ja. Prezivimo s siritvijo palete od poslovnih dogodkov, projektov tipa Izvozniki, Agrobiznis, Biznisplus, Startaj do Poslovni avto leta itd... Try and error. Ojro na ojro.

In kar je najpomebneje pa se mi zdi, da se kar noče razumet - to ni slovenska posebnost.

Iz tega sledi tudi razumevajoc lastnik, ki mu je jasno, da je ostal zainvestiran v potencialnih truplih. Spet. Ne govorim (zgolj) o Sloveniji.
Itak, upadanje prihodkov medijev je svetovni trend. To je dejstvo.

Na splošno so je še najbolje odnesli prav poslovni mediji.

Kar mene v Sloveniji preseneča je to, da podjetniki ne podpirajo medijev, projektov, ljudi, idej, ki zagovarjajo boljše, enostavnejše, cenejše poslovno okolje.

Da recimo firma, ki ima 2 ali 3 milijone EUR prometa ni toliko, da bi dala jurčka ali dva za oglaševanje v Financah. Ali pa kot sem že prej zapisal, da bi naročili recimo 5 izvodov in jih dali na uporabo delavcem. Pa nisem tak fan Financ, ampak se mi zdi logično, da morajo vsa podjetja skrbeti za to, da se poslovno okolje izboljša. In podpirati tiste, ki skušajo k temu pripomoči.

Poznam primere, ko imajo naročene Delo in Dnevnik. In potem delavci notri berejo, kakšne barabe so delodajalci in kakšni reveži so oni. Kako jih delodajalec izkorišča itd. Kakšno je to sporočilo?

Kar se pa medijev na splošno tiče. Se mi pa zdi da bo potrebno začeti z izobraževanjem mladih. V smislu zakaj je potrebo za kvalitetne vsebine plačevati.
Jim pokazati številne primere free "novic" na FB in blogih, ki so lažne, zavajajoče in škodljive. Jim pokazati primere kjer so se profesionalni mediji izkazali (čeprav tukaj je še veliko prostora za izboljšanje, in je tudi eden izmed razlogov, zakaj imajo mediji take težave, ni problem samo v spremembi tehnologije).

Ljudem je potrebno prikazati kam svet pelje svet kjer ni profesionalnih medijev.

Pokazati jim je tudi treba kako medijske greznice ala 24ur in Slovenske novice oz. njihovi tuji ekvivalenti zastrupljajo družbeno ozračje, vodijo družbo v smeri, ki je zanjo pogubna.

Pa tukaj ne mislim izobraževanja v smislu Finance so super, vsi ostali so zanič. Ampak izobraževanja v smislu, da se ljudi skuša izobraziti, da bodo znali spregledati poceni marketinške trike. Neprofesionalne in zavajajoče pristope. In tako naprej.

Nekako tako, kot je potrebno povečati finančno pismenost.

Kar jaz vidim, je to, da so šole potrebne popolne prenove. Ljudje se učijo butastih in zastarelih podatkov ter ubogljivosti, ne pa tega kako kritično razmišljati, kako iskati rešitve, kako sodelovati.
crt sporočil: 27.274
[Gustl]
Oglasi so dol 70% od leta 2008. Morda celo malo vec, bom konec leta spet cifre skup vrgel.
Finance kot cajtng so samo se kaksnih 60% (spet, konec leta natancneje) prihodkov, 70% od tega narocnine, 25% od tega digital only ali digital + tednik Manager.
Tako da, ja. Prezivimo s siritvijo palete od poslovnih dogodkov, projektov tipa Izvozniki, Agrobiznis, Biznisplus, Startaj do Poslovni avto leta itd... Try and error. Ojro na ojro.
In kar je najpomebneje pa se mi zdi, da se kar noče razumet - to ni slovenska posebnost.
Iz tega sledi tudi razumevajoc lastnik, ki mu je jasno, da je ostal zainvestiran v potencialnih truplih. Spet. Ne govorim (zgolj) o Sloveniji.
tako.

po celem svetu je panoga ne ciklicno, temvec sekularno v odmiranju in vsi klasicni mediji (torej tisti, ki imajo iz cesa odmirat, ker so ze prej ziveli) iscejo nacine, kako se na novo izumiti, da bi ziveli se naprej v neki novi obliki.

tako zaradi totalne mutacije oglasnega trga kot navad publike.

pa ni tega, kakor gledam, se nihce resil na tak nacin, da bi lahko ostali rekli aha no, to je to, evo stabilna resitev za naslednjih X let, gas. ne, dogajajo se samo stalni eksperimenti, mogoce bi to slo, mogoce bi slo ono...

in vsak ki vmes ze crkne, daje en mickeno vec dihalnega prostora tistim, ki se migajo, da lahko se malo dlje poskusajo in tipajo dalje v ne kaj dosti manj gosti temi.

to je realnost panoge in ta realnost je globalna. zdej seveda pa... kdor pozna samo slovenijo, je zanj vse to mozno samo v sloveniji.

Strani: 1