Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (Intervju) 33-letni Hrvat, ki Renault vrača v izgubljeni poslovni razred
Strani: 1
sporočil: 1.476
Zadnja sprememba: anon-207862 25.11.2015 16:34
Politolog...hm...politolog...hm...politolog...hm. In zastopi se na
"vse".Yaooo....yaka muda & vsakih par mesecev na novi vodilni poziciji. Copperfield lično. Avto bo katastrofa; brez dvoma. Servisni interval na 5000 km.
sporočil: 14.456
pred sedmimi meseci pa sem prevzel program razreda D, ki zajema od razvoja, oblikovanja, načrtovanja prodaje do trženja.To pomeni, da so talismana od razvoja in oblikovanja do končne oblike spravili drugi, Šušnjara pa ga bo zdaj moral spravljati v promet. Takole izgleda, da so Francozi poslali Hrvata v žerjavico po kostanj, ker po fiasku dveh lagun talismana sploh ne bo lahko prodajati - tudi če je najboljši v tem razredu.
S talismanom imam še res veliko dela, s tem avtomobilom želimo prodreti v Evropo, v Afriko, Azijo vključno s Kitajsko in Indijo ter na Bližnji vzhod.
sporočil: 11.408
[AdriaTing]Tehnološko gledano so avtomobili na približno isti ravni. Pomembno je, da se potem vso to tehnologijo sestavi in zapakira tako, da je všeč kupcem in da jo je mogoče prodati.
še en dokaz, da se je škoda izobraziti za inženerja
In tukaj je potrebno znanje psihologije, človeka, njegovih potreb itd. Tukaj si inženir s svojim znanjem nima kaj pomagati. In je politolog lahko ustreznejši kader.
Mene kot voznika prav en k*** briga, kakšna tehnologija je zadaj. Jaz hočem zanesljivost, enostavnost, uporabnost. Poglej recimo Jobsa in iPhone. Nokia je imela vso potrebno tehnološko znanje, da naredi tak telefon. Pa ni bilo nekega Jobsa, ki bi inženirje toliko časa gnjavil, da bi naredili preprost in uporaben telefon. In potem je šlo z Nokio samo še navzdol.
Sploh pa formalna šolska izobrazba niti približno ni vse, kot se rado misli v Sloveniji. Pomembno je, da se človek stalno uči, izobražuje itd. Faksi danes masovno producirajo bebce. A je vedno tako, da nekateri ljudje uspejo, izobrazba gor ali dol. Vrsta in kvaliteta gor ali dol. Ker imajo to željo, sposobnosti v sebi. In jim tega noben faks ne more vzeti ali dati. Lahko jim pomaga ali jih začasno malo zaustavi.
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 26.11.2015 09:37
[sopranos]za razliko od prvega komentarja v temi, ki povzema absolutno esenco slovenske "omnipotentne nadpameti", tale povzema bistvo pomembnega in potrebnega za uspeh... oba sta pa lepa razlaga zakaj v naslovu ne piše "Slovenec, ki Renault vrača v izgubljeni poslovni razred"
> [AdriaTing]
> še en dokaz, da se je škoda izobraziti za inženerja
Tehnološko gledano so avtomobili na približno isti ravni. Pomembno je, da se potem vso to tehnologijo sestavi in zapakira tako, da je všeč kupcem in da jo je mogoče prodati.
In tukaj je potrebno znanje psihologije, človeka, njegovih potreb itd. Tukaj si inženir s svojim znanjem nima kaj pomagati. In je politolog lahko ustreznejši kader.
Mene kot voznika prav en k*** briga, kakšna tehnologija je zadaj. Jaz hočem zanesljivost, enostavnost, uporabnost. Poglej recimo Jobsa in iPhone. Nokia je imela vso potrebno tehnološko znanje, da naredi tak telefon. Pa ni bilo nekega Jobsa, ki bi inženirje toliko časa gnjavil, da bi naredili preprost in uporaben telefon. In potem je šlo z Nokio samo še navzdol.
Sploh pa formalna šolska izobrazba niti približno ni vse, kot se rado misli v Sloveniji. Pomembno je, da se človek stalno uči, izobražuje itd. Faksi danes masovno producirajo bebce. A je vedno tako, da nekateri ljudje uspejo, izobrazba gor ali dol. Vrsta in kvaliteta gor ali dol. Ker imajo to željo, sposobnosti v sebi. In jim tega noben faks ne more vzeti ali dati. Lahko jim pomaga ali jih začasno malo zaustavi.
mislim, da je ob teh dveh komentarjih, dodajanje še česa o uspešnosti mladega Hrvata ali o "slovenski realnost", v bistvu odvečno...
sporočil: 1.049
O Tomosu smo pisali, tole je zadnji zapis -
live.finance.si/1831...-MPO-Kabel
sporočil: 2.989
In še najnovejši, ker ne vem zakaj je predmet debate tukaj ;)
avto.finance.si/8838...roizvodnje
avto.finance.si/8838...roizvodnje
sporočil: 1.010
[sopranos]Odličen komntar! Res je potrebno dandanes slediti kupcem, njihovim potrebam in željam. Strinjam se tudi glede primerjeve Jobs-Nokia! DOdal bi samo, da v sloveniji imamo dva ekstrema, jebivetre, ki se imajo za Jobsa in niso 1% učinkoviti in tehnologe-naravoslovce, ki mislijo, da bodo brez družboslovnih znanj naredili najboljši marketing in se prodajali sami od sebe. Žal to tako ne gre.
> [AdriaTing]
> še en dokaz, da se je škoda izobraziti za inženerja
Tehnološko gledano so avtomobili na približno isti ravni. Pomembno je, da se potem vso to tehnologijo sestavi in zapakira tako, da je všeč kupcem in da jo je mogoče prodati.
In tukaj je potrebno znanje psihologije, človeka, njegovih potreb itd. Tukaj si inženir s svojim znanjem nima kaj pomagati. In je politolog lahko ustreznejši kader.
Mene kot voznika prav en k*** briga, kakšna tehnologija je zadaj. Jaz hočem zanesljivost, enostavnost, uporabnost. Poglej recimo Jobsa in iPhone. Nokia je imela vso potrebno tehnološko znanje, da naredi tak telefon. Pa ni bilo nekega Jobsa, ki bi inženirje toliko časa gnjavil, da bi naredili preprost in uporaben telefon. In potem je šlo z Nokio samo še navzdol.
Sploh pa formalna šolska izobrazba niti približno ni vse, kot se rado misli v Sloveniji. Pomembno je, da se človek stalno uči, izobražuje itd. Faksi danes masovno producirajo bebce. A je vedno tako, da nekateri ljudje uspejo, izobrazba gor ali dol. Vrsta in kvaliteta gor ali dol. Ker imajo to željo, sposobnosti v sebi. In jim tega noben faks ne more vzeti ali dati. Lahko jim pomaga ali jih začasno malo zaustavi.
sporočil: 14.456
[chef]Tudi jaz ne vem. Od naših medijev, ki se vsi po vrsti vtikajo v nerazkrito kupnino, kot da je to glavna stvar, tudi nisem izvedel kaj več o novem lastniku Tomosa. Ta cilja na podvojitev simbolične proizvodnje, ki jo je dosegala mednarodna korporacija Hidria, čeprav je MPO Kabel star dobra štiri leta, opazne in hitro rastoče prihodke ima šele od leta 2013, lani pa je obrnil več kot. Je torej prava gazela?
In še najnovejši, ker ne vem zakaj je predmet debate tukaj ;)
avto.finance.si/8838...roizvodnje
Mogoče. Ali pa je naslednik Kapisa, Dnevnikove bronaste gazele 2003, ki je zadnjo novico na svoji spletni strani objavila novembra 2009,
www.kapis-cables.com...etail.html
leta 2012 pa je od njih prišla tale izjava:
Tudi v Sloveniji so naša pričakovanja vezana na nove investicije v javni sektor, predvsem v posodobitve elektro-energetskega sistema. Večino svojih prihodkov v Sloveniji ustvarimo s prodajo prek javnih razpisov Javnim elektro družbam, ki pa so v zadnjem času razpise skrčile na minimum.Kapisu so samo eno leto pozneje prihodki padli za 4/5, izguba je močno presegla letne prihodke, zdaj je v stečaju, slovenski posli pa so očitno preneseni na MPO kabel. Ne poznam njihove ponudbe, ampak zdi se mi, da so po lanskem žledu slovenske potrebe po določenih kablih precej narasle. Ja, iskalnik Financ je super. Pokaže kup člankov o Kapisu. Novica Mihajlović je pisal prav o poslovni priložnosti zaradi žledu:
gazela.dnevnik.si/sl...pacitetami
www.finance.si/83577...v-stečaju
Človek bi pričakoval, da bo dva dni po objavi novice o prodaji Tomosa v poslovnem dnevniku o novem lastniku lahko prebral vsaj toliko kot je nametano tu zgoraj oziroma kolikor na ključne besede MPO kabel, Iztok Pikl in Kapis navrže iskalnik Financ. Če že ne kažete posebne volje do informiranja zahtevnejših bralcev, z malo truda vsaj izpostavite bogastvo svojega arhiva, namesto da prepisujete sta.si-agencijske neslanosti.
Sicer pa Tomosu tudi z novim lastnikom želim uspešno delo in poslovanje.
sporočil: 14.456
[chef]No, ti si dal link na članek, res pa je ta nesrečni Tomos sem vrinil Milač in s tem prvi priklical bes popadljivega pobalina. :-)
Ne mešaj mene zraven ;)
sporočil: 2.989
Še prej je bil pomoje drugmirko, ker ne vem zakaj bi mu sicer
odgovarjal s Tomosom v temi o talismanu :D No, glavno da se midva
razumeva ;) Lep dan
sporočil: 12
Se ne bi moral bolj strinjati. Tudi jaz sem ob tej novici najprej
začel brskati, kdo hudiča je ta novi lasntik.
sporočil: 1.301
[milos9]
O Tomosu smo pisali, tole je zadnji zapis - live.finance.si/1831...-MPO-Kabel
[chef]
In še najnovejši, ker ne vem zakaj je predmet debate tukaj ;)
avto.finance.si/8838...roizvodnje
[pobalin]
Tudi jaz ne vem. Od naših medijev, ki se vsi po vrsti vtikajo v nerazkrito kupnino, kot da je to glavna stvar, tudi nisem izvedel kaj več o novem lastniku Tomosa. Ta cilja na podvojitev simbolične proizvodnje, ki jo je dosegala mednarodna korporacija Hidria, čeprav je MPO Kabel star dobra štiri leta, opazne in hitro rastoče prihodke ima šele od leta 2013, lani pa je obrnil več kot. Je torej prava gazela?
Mogoče. Ali pa je naslednik Kapisa, Dnevnikove bronaste gazele 2003, ki je zadnjo novico na svoji spletni strani objavila novembra 2009,
www.kapis-cables.com...etail.html
leta 2012 pa je od njih prišla tale izjava:
> Tudi v Sloveniji so naša pričakovanja vezana na nove investicije v javni sektor, predvsem v posodobitve elektro-energetskega sistema. Večino svojih prihodkov v Sloveniji ustvarimo s prodajo prek javnih razpisov Javnim elektro družbam, ki pa so v zadnjem času razpise skrčile na minimum.
> gazela.dnevnik.si/sl...pacitetami
Kapisu so samo eno leto pozneje prihodki padli za 4/5, izguba je močno presegla letne prihodke, zdaj je v stečaju, slovenski posli pa so očitno preneseni na MPO kabel. Ne poznam njihove ponudbe, ampak zdi se mi, da so po lanskem žledu slovenske potrebe po določenih kablih precej narasle. Ja, iskalnik Financ je super. Pokaže kup člankov o Kapisu. Novica Mihajlović je pisal prav o poslovni priložnosti zaradi žledu:
www.finance.si/83577...v-stečaju
Človek bi pričakoval, da bo dva dni po objavi novice o prodaji Tomosa v poslovnem dnevniku o novem lastniku lahko prebral vsaj toliko kot je nametano tu zgoraj oziroma kolikor na ključne besede MPO kabel, Iztok Pikl in Kapis navrže iskalnik Financ. Če že ne kažete posebne volje do informiranja zahtevnejših bralcev, z malo truda vsaj izpostavite bogastvo svojega arhiva, namesto da prepisujete sta.si-agencijske neslanosti.
Sicer pa Tomosu tudi z novim lastnikom želim uspešno delo in poslovanje.
[chef]
Še prej je bil pomoje drugmirko, ker ne vem zakaj bi mu sicer odgovarjal s Tomosom v temi o talismanu :D No, glavno da se midva razumeva ;) Lep dan
eeee... ja, res sem bil jaz! ker sem svoj zgornji post zaključil szi tem, da bi veliko raje zvedel kaj več o prodaji Tomosa in njegovem kupcu.... no, pol sem, takoj po postanju, našu tistega prvega (drugega takrat še ni bilo) in svoj post poeditiral, tik preden je Miloš repliciral... se dloboko opravičavam za povzročeni zaplet... ;) :)
pej hvala za odgovore z linki.
sporočil: 14.456
[drugmirko]Dragi druže Mirko, hvala za pojasnilo. Res sem se spraševal, kaj za vraga sta Milač in Kačič poturila noter ta Tomos. Mogoče sta včasih šlampasta, nista pa nora. Plötzlich alles klar! :-)
eeee... ja, res sem bil jaz! ker sem svoj zgornji post zaključil szi tem, da bi veliko raje zvedel kaj več o prodaji Tomosa in njegovem kupcu.... no, pol sem, takoj po postanju, našu tistega prvega (drugega takrat še ni bilo) in svoj post poeditiral, tik preden je Miloš repliciral... se dloboko opravičavam za povzročeni zaplet... ;) :)
sporočil: 89
jaz ne bi nokie,
odkar je američan prišel z microsofta z namenonm da zdruši nokio in microsoft ustvari svoj telefon s poceni denarjem, je slo vse navzdol
sisli jih je na delajo na simbianu čeprav je bil OS v kurcu do konca, in še ne uporaben.
microsoftu je uspelo, tako kot veliko naših podjetij da so direktorji spravli na kolena firmo v kateri so delali in nato odprli svojo firmo z isto dejavnostjo
to je zmaga
vse čestitek hrvatu, da je zagret in odprt za vse ideje
odkar je američan prišel z microsofta z namenonm da zdruši nokio in microsoft ustvari svoj telefon s poceni denarjem, je slo vse navzdol
sisli jih je na delajo na simbianu čeprav je bil OS v kurcu do konca, in še ne uporaben.
microsoftu je uspelo, tako kot veliko naših podjetij da so direktorji spravli na kolena firmo v kateri so delali in nato odprli svojo firmo z isto dejavnostjo
to je zmaga
vse čestitek hrvatu, da je zagret in odprt za vse ideje
sporočil: 89
vse čestitte
nimamo vsi sreče da bi tako naskakovali po položajih čeprav delamo odlične stvari, vse ideje realiziramo, nihče ne vidi da delaš še doma do 2-3 vjutro, v službi nadaljuješ ob 7.
amapk kaj moreš če je mišljenje našiv šefov takšno kot je delajo nič pa to počasi.
nimamo vsi sreče da bi tako naskakovali po položajih čeprav delamo odlične stvari, vse ideje realiziramo, nihče ne vidi da delaš še doma do 2-3 vjutro, v službi nadaljuješ ob 7.
amapk kaj moreš če je mišljenje našiv šefov takšno kot je delajo nič pa to počasi.
sporočil: 7.327
čas vnosa: 27.11.15 09:34
[drugmirko]Druže Mirko, če bi ti poznal razmere v Renaultu, bi vedel, da Hrvati vrtijo jezik, Slovenci pa delajo in imajo rezultate (ki si jih Hrvati nato zelo radi lastijo). Francozi so bolj podobni Hrvatom, slednji so mojstri lezenja v rit, Francozom to godi, rezultat pa so razni šušnjare. Ne pravim, da je tip nesposoben, pravim samo, da je cel trop ljudi enako ali bolj sposobnih kot on, a nimajo takšnih diplomatskih spretnosti (= interna politika).
za razliko od prvega komentarja v temi, ki povzema absolutno esenco slovenske "omnipotentne nadpameti", tale povzema bistvo pomembnega in potrebnega za uspeh... oba sta pa lepa razlaga zakaj v naslovu ne piše "Slovenec, ki Renault vrača v izgubljeni poslovni razred"
mislim, da je ob teh dveh komentarjih, dodajanje še česa o uspešnosti mladega Hrvata ali o "slovenski realnost", v bistvu odvečno...
Verjemi, res sposobni in pridni Hrvati (ki pa jih prav ogromno nisem spoznal, pa sem delal z njimi v več multinacionalkah) doživijo enako usodo kot Slovenci, kadar dosegajo odlične rezultate ali izvedejo dobre projekte - trepljaj po ramenih, 2% višjo plačo in delaj isto še naprej naslednjih 10 let.
Obstaja razlog, zakaj so Slovenci veliko bolj cenjeni v germanskih deželah in podjetjih. Ne samo v primerjavi s Hrvati, nasplošno.
sporočil: 9.333
Bi morda bil Frano Šušnjar lahko
za ustrezen vzorec, da šušmarjev
ne gre preganjati na vsaki zvonec ?
Sodražan
za ustrezen vzorec, da šušmarjev
ne gre preganjati na vsaki zvonec ?
Sodražan
Strani: 1