Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Moderna in vitka zvezda, ki želi zasenčiti kralja
Strani: 1
sporočil: 2.117
Pri Oplu z vsakim modelom nekaj želijo. Razumljivo, kdo pa ne. Zdaj
ste jim dodali na primer še zvezdo in sem dobil namig na mečko. A
vendar gre krivulja še naprej v enako smer. Saj prvi del še nekako
gre, morda kupiti ga, drugi del, potem imeti ga, pa še kar ne gre
in ne gre.
sporočil: 2.989
Zvezda je uporabljena zaradi imena (astra-zvezda), se pa strinjam,
da se lahko pomisli tudi na Mercedes. No to ni bil namen, pač pa je
bilo treba smiselno povezat dogajanje na predstavitvi in
pričakovanja zastopnika oz. proizvajalca.
sporočil: 6.899
[chef]Morda pa ni bilo treba povezati vsega tega... morda je bilo treba zgolj nasloviti "Moderna in vitka Astra želi zasenčiti Golfa".
Zvezda je uporabljena zaradi imena (astra-zvezda), se pa strinjam, da se lahko pomisli tudi na Mercedes. No to ni bil namen, pač pa je bilo treba smiselno povezat dogajanje na predstavitvi in pričakovanja zastopnika oz. proizvajalca.
Če je Oplovo ime treba skriti iz naslova članka, zato da bi ga kdo kliknil, potem je to "presenetljivo" še bolj, kot vse reklame o presenetljivih dejstvih. Morda celo žaljivo... ubogi Opel.
sporočil: 2.117
OK, saj verjamem da je naslov malce pesniški poizkus najave članka.
To ne moti in kar nadaljujte z vklučevanjem domišlije.
V resnici pa moti pogostnost in pristranskost člankov tega proizvajalca v vašem časopisu. Če bi preštel članke o Oplu in ostale konkurence VW, Renault, Citroen, Peugeot, Seat, Škoda, Hyundai, KIA bi se h9itro pokazalo, da ste Finance njihov glavni reklamni agent. Vsi članki so PR dobljen s strani Opla. Pristranskost pa je v tem, da pogrešam, da bi bili kdaj pri tem tudi na strani bralcaev, eventuelnih kupcev, ne vedno na strani proizvajalca. Na primer napisali realno tudi o problemih, pa ne šele takrat , ko jih ta javno prizna (VW).
V resnici pa moti pogostnost in pristranskost člankov tega proizvajalca v vašem časopisu. Če bi preštel članke o Oplu in ostale konkurence VW, Renault, Citroen, Peugeot, Seat, Škoda, Hyundai, KIA bi se h9itro pokazalo, da ste Finance njihov glavni reklamni agent. Vsi članki so PR dobljen s strani Opla. Pristranskost pa je v tem, da pogrešam, da bi bili kdaj pri tem tudi na strani bralcaev, eventuelnih kupcev, ne vedno na strani proizvajalca. Na primer napisali realno tudi o problemih, pa ne šele takrat , ko jih ta javno prizna (VW).
sporočil: 2.989
Ne vem kako ti šteješ, ampak za svoje članke vem, da sem o novi
astri tokrat pisal prvič. Ker smo o njej nekaj že pisali (je
omenjeno), sem se osredotočil na dejstva od začetka prodaje. Nisem
si jih zmislil, takšna pač so. S tem da sem jasno spustil vso
vznesenont zastopnika, ki pa je seveda pričakovana. Po tej plati si
izbral neprimeren čas za jamranje.
Ker ne vem, ali boš dejansko kaj štel, sem na hitro to naredil sam za mojih zadnjih 50 avtomobilskih člankov od 20.7.:
16 je bilo splošnih oz. nasvetnih, od tega 1 na temo slovenskih mojstrov v avtoindustriji, 1 denimo o yugotu
5x VW
4x MB
4x Kia
3x Citroën
3x Peugeot
2x BMW (1x v navezi z RR, 1x v navezi s slovenskimi dobavitelji)
2x Jaguar
2x Opel (poglej poglej)
ter po 1x
Honda, Hyundai, Nissan, Dacia, Fiat, Ford, Mitsubishi, Porsche in Smart.
Pač pisal sem o tistem, kjer sem bil, ali preizkusil. Ob tem imam na zalogi še 2x Opel, ti raje vnaprej povem, preden boš spet razvil svoje teorije. Gotovo se bo potem kdo obregnil v Peugeot, saj imam tam na zalogi še 4 članke, No, ali pa v BMW, kjer čakajo trije... Verjamem da Slovenci zelo radi berete o težavah, sploh če jih imajo drugi, no jaz nimam težav. Najbrž je nekaj narobe z mano ;)
Ker ne vem, ali boš dejansko kaj štel, sem na hitro to naredil sam za mojih zadnjih 50 avtomobilskih člankov od 20.7.:
16 je bilo splošnih oz. nasvetnih, od tega 1 na temo slovenskih mojstrov v avtoindustriji, 1 denimo o yugotu
5x VW
4x MB
4x Kia
3x Citroën
3x Peugeot
2x BMW (1x v navezi z RR, 1x v navezi s slovenskimi dobavitelji)
2x Jaguar
2x Opel (poglej poglej)
ter po 1x
Honda, Hyundai, Nissan, Dacia, Fiat, Ford, Mitsubishi, Porsche in Smart.
Pač pisal sem o tistem, kjer sem bil, ali preizkusil. Ob tem imam na zalogi še 2x Opel, ti raje vnaprej povem, preden boš spet razvil svoje teorije. Gotovo se bo potem kdo obregnil v Peugeot, saj imam tam na zalogi še 4 članke, No, ali pa v BMW, kjer čakajo trije... Verjamem da Slovenci zelo radi berete o težavah, sploh če jih imajo drugi, no jaz nimam težav. Najbrž je nekaj narobe z mano ;)
sporočil: 62
Verjamem, da se vam kdaj ob pisanju mudi in zato tudi kdaj
prekopirate stvari, katerih ne utegnete prebrati. Namreč, zgodilo
se vam je isto, kot recimo na avtomobilizem.com. Prekopirali ste
ponudbo, ne da bi v njej opazili kar nekaj napak:
74kW ni enako 105KM
78kW ni enako 100KM, kvečjemu obrnjeno ;)
in 1.6 motor z 81kW ni bencinski, temveč dizelski.
To sem na hitro opazil, mogoče je še kje kaka napaka...
74kW ni enako 105KM
78kW ni enako 100KM, kvečjemu obrnjeno ;)
in 1.6 motor z 81kW ni bencinski, temveč dizelski.
To sem na hitro opazil, mogoče je še kje kaka napaka...
sporočil: 2.989
Da, mudi se, in ne samo kdaj. ;) Sem videl, da so se tam spotikali
ob fotko, nisem pa videl, da je isto v tekstu. Tnx&fixed
sporočil: 2.117
Zadnja sprememba: anon-93129 26.11.2015 19:02
Hvala, cenim vaš trud, da ste se potrudili in malo pogledali in
podali odgovor. A me vseeno tudi malce podžigate, pa naj bo. Vsake
oči imajo svojega malarja ali statistika je največja laž. Ob razno
raznih člankih v vaših rubrikiah, v nasvetih in podobno odpreš
članek, a skoraj v vseh, če le vsebujejo slike, glej čudo, v
glavnem Opli. Naj mi bo oproščeno, ne sovražim Opla, a sva se na
tem primeru zaletela, poanta je še vedno, da imam občutek da je vaš
fokus na proizvajalcih/prodajalcih in ne na bralcih (ko smo stokali
o podatkih porabe goriva vztrajno odgovarjate, da so to uradni
podatki, čeprav vsaka zdrava pamet govori, da ne pije vode) Se mi
ne da brskati po vaših arhivih, tu je na hitro samo kratek copy
paste enega seznama z dokaj mladimi datumi, 7 člankov , v 5 so
fotografije samo Oplov, v 2 ni nobene fotografije:Preberite tudi:
05.11.2015
10 pravil, ki vas tudi v mehkih terencih pripeljejo daleč 2
08.10.2015
Slovenci slabo parkiramo, so nam kamere le za okras? 9
22.10.2015
Slovenci vozimo še »po starem«, zato so naši avti preveč žejni 64
30.10.2015
(Video) vožnja na pamet 4
24.09.2015
(Foto) Izziv divje konjenice na spolzki podlagi, kako varno do cilja 1
05.10.2015
(video) Ko policistom zdrsne...
16.11.2015
Najboljše poslovne voznike leta 2015 ima Engrotuš
sporočil: 2.989
Zadnja sprememba: chef 26.11.2015 19:45
Gre za projekt Najboljsi poslovni voznik, kjer je partner Opel.
Zato se jasno pojavlja v prispevkih..narejeni so na poligonu
drugega partnerja (AMZS). Projekt je sicer potekal ze drugic,Strani: 1