29 min
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju
52 min
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM
1 ura
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 3
2 uri
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 2
3 ure
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 3
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov
3 ure
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
3 ure
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
4 ure
Tudi poštarji bodo stavkali 1
4 ure
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
4 ure
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente
6 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
6 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
7 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
10 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
10 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
10 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
10 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1
12 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 26.11.2015 09:37
[sopranos]
> [AdriaTing]
> še en dokaz, da se je škoda izobraziti za inženerja

Tehnološko gledano so avtomobili na približno isti ravni. Pomembno je, da se potem vso to tehnologijo sestavi in zapakira tako, da je všeč kupcem in da jo je mogoče prodati.

In tukaj je potrebno znanje psihologije, človeka, njegovih potreb itd. Tukaj si inženir s svojim znanjem nima kaj pomagati. In je politolog lahko ustreznejši kader.
Mene kot voznika prav en k*** briga, kakšna tehnologija je zadaj. Jaz hočem zanesljivost, enostavnost, uporabnost. Poglej recimo Jobsa in iPhone. Nokia je imela vso potrebno tehnološko znanje, da naredi tak telefon. Pa ni bilo nekega Jobsa, ki bi inženirje toliko časa gnjavil, da bi naredili preprost in uporaben telefon. In potem je šlo z Nokio samo še navzdol.

Sploh pa formalna šolska izobrazba niti približno ni vse, kot se rado misli v Sloveniji. Pomembno je, da se človek stalno uči, izobražuje itd. Faksi danes masovno producirajo bebce. A je vedno tako, da nekateri ljudje uspejo, izobrazba gor ali dol. Vrsta in kvaliteta gor ali dol. Ker imajo to željo, sposobnosti v sebi. In jim tega noben faks ne more vzeti ali dati. Lahko jim pomaga ali jih začasno malo zaustavi.
za razliko od prvega komentarja v temi, ki povzema absolutno esenco slovenske "omnipotentne nadpameti", tale povzema bistvo pomembnega in potrebnega za uspeh... oba sta pa lepa razlaga zakaj v naslovu ne piše "Slovenec, ki Renault vrača v izgubljeni poslovni razred"

mislim, da je ob teh dveh komentarjih, dodajanje še česa o uspešnosti mladega Hrvata ali o "slovenski realnost", v bistvu odvečno...