3 ure
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
5 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
9 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
11 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
11 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
11 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
12 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 3
13 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
13 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
14 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
14 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
14 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
15 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
16 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
16 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
17 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
20 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-381148 sporočil: 6
še en dokaz, da se je škoda izobraziti za inženerja

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2565069

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.405
[AdriaTing]
še en dokaz, da se je škoda izobraziti za inženerja
Tehnološko gledano so avtomobili na približno isti ravni. Pomembno je, da se potem vso to tehnologijo sestavi in zapakira tako, da je všeč kupcem in da jo je mogoče prodati.

In tukaj je potrebno znanje psihologije, človeka, njegovih potreb itd. Tukaj si inženir s svojim znanjem nima kaj pomagati. In je politolog lahko ustreznejši kader.
Mene kot voznika prav en k*** briga, kakšna tehnologija je zadaj. Jaz hočem zanesljivost, enostavnost, uporabnost. Poglej recimo Jobsa in iPhone. Nokia je imela vso potrebno tehnološko znanje, da naredi tak telefon. Pa ni bilo nekega Jobsa, ki bi inženirje toliko časa gnjavil, da bi naredili preprost in uporaben telefon. In potem je šlo z Nokio samo še navzdol.

Sploh pa formalna šolska izobrazba niti približno ni vse, kot se rado misli v Sloveniji. Pomembno je, da se človek stalno uči, izobražuje itd. Faksi danes masovno producirajo bebce. A je vedno tako, da nekateri ljudje uspejo, izobrazba gor ali dol. Vrsta in kvaliteta gor ali dol. Ker imajo to željo, sposobnosti v sebi. In jim tega noben faks ne more vzeti ali dati. Lahko jim pomaga ali jih začasno malo zaustavi.

Strani: 1