Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Korazijan sporočil: 391
Metodologija je objavljena nad lestvico (podobna je tisti, ki jo uporabljamo za TOP 101, tokrat je bila spodnja meja 20 mio eur prodajnih prihodkov):


Kako smo sestavili lestvico


Upoštevali smo vse trgovce, uvrščene v panogo prodaja na drobno. Primerjali smo vse družbe (torej nekonsolidirano) z več kot 20 milijoni evrov prihodkov v letu 2014, ki so do sredine novembra že objavile podatke. Lestvico smo sestavili na podlagi kazalcev, ki po našem mnenju najbolje izražajo uspešnost poslovanja v minulem letu. Dva izmed njih sta merila relativne spremembe v prihodkih (70 odstotkov ocene pomeni medletna rast 2014 glede na 2013, 30 odstotkov pa medletna rast 2013 glede na 2012) in dobiček iz poslovanja pred amortizacijo (EBITDA), preostali štirje kazalci - dobičkonosnost sredstev, kapitala in dobiček iz poslovanja glede na prihodke (marža EBIT) ter dodana vrednost na zaposlenega - pa doseženo raven uspešnosti. Družbe uvrščamo za vsako kategorijo posebej, končno mesto pa je tehtana sredina uvrstitev. Podatke smo pridobili iz baze analitsko-bonitetne družbe Bisnode, iz baze letnih poročil AJPES oziroma od družb samih. Izločili smo trgovce z energenti - pustili pa smo Petrol, OMV in podobne, ker poleg goriva prodajajo tudi druge izdelke.

Jure Ugovšek