Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

premza sporočil: 4.276
[MarijanMacek]
> [matjazfinance]
> > > Sicer pa ne glede ali je dizel ali ne, prav vsakemu motorju zelo paše občasno redno razgibavanje - ga je treba pritisnit na avtocesti in/ali v kak klanec, parkrat moraš zavrtet tudi do rdečega polja. Resno.

Torej ti trdiš, da avto potrebuje "intervalni" trening, daj to prosim utemelji, pa ne na osnovi govoric iz kvazi poznavalskih krogov.
Za stare motorje je veljalo da so postali leni, če jih nisi občasno gnal v visoke vrtljaje. Lahko potrdim s prve roke. Zastava 750 (pri tej se je zelo poznalo), Zastava 101, Yugo. Reklo se je, da je mašino treba "spihat" in je najbrž res šlo za spihavanje (zmanjšana pretočbnosti plinov zaradi obloge na ventilih in v kolektorju). Strokovne razlage in dokazav za to pa nimam.
Kako je z novimi avti pa ne vem, mogoče se tudi na lopaticah turbine kaj nalaga, pa je dobro spucat (ni fajn da je kaj gor, sploh če ni uravnoteženo).

Je pa to dobro še iz enega drugega razloga :)
Nažgeš hudiča v rdeče na kosu ravne ceste nekje blizu doma ko si sam v avtu in mehanik ni na počitnicah. Takrat je motor zelo obremenjen in naj takrat kaj crkne če že mora. Bolje takrat, kot pa med počitnicami, ko s polnim avtom prtljage in otrok zapelješ na trajekt za Hvar :/