Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

premza sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 23.10.2015 09:18
Se bom potrudil in razčlenil.
[MarijanMacek]
Torej fizika pravi da je energetsko bolj smotrno voziti v območju motornih vrtljajev (oziroma nekoliko pod njim), kjer dosega motor maksimalni navor in je istočasna poraba goriva na proizvedeno moč minimalna.
Fizika nič ne govori o tem, to je odločitev inženirjev, ki so motor sprojektirali tako, da ima največji izkoristik v režimih, ki se največ uporabljajo. To je pri srednjih vrtljajih s pol ali pa še manj plina, ko motor daje le malo moči (in ima nizek navor). Najvišji navor doseže le pri polnem plinu. Ali takrat dosega tudi najnižjo porabo (najvišji izkoristek) pa je stvar konstrukcije motorja.
[MarijanMacek]
To je dovolj za laike, ki lahko le izbirajo motorne vrtljaje s prestavami in količino gasa v razumnih mejah.
Potem naj se napiše, da je najbolje voziti v najvišji možni prestavi ali kar se da blizu 2000 vrtljajev ali med 2000 in 3000 vrtljajai ali kakorkoli že za določen avto in motor velja in se "laikov" ne muči z močjo in navorom. Če pa se govori o moči in navoru naj se govori strokovno.

Tole naprimer (citirano iz članka) je skropucalo prve vrste...
Ob tem vozniki še vedno mislijo, da je za premikanje potrebna moč, ne pa navor. Pa ni tako, v 95 odstotkih za vožnjo potrebujemo navor, moč pa denimo le pri močnejšem prehitevanju.