Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207862 sporočil: 1.476
Vozimo, ja vozimo staro in po starem. No pri nas npr. euro 5 mašina kaže znake puntanja po 50000 km. Pravijo, da jo je treba občasno bolj poterat pri višjih vrtljajih da se filter trdih delcev ne štopa....aaaa pejnonekam - ja pa glih opel je ja, kot tisti na sliki. Tko da...TDI na nizkih obratih in mala prostornina NE GRE. Morda kaka euro 4 ali še bolj zgodnja ne bo kazala vseh mogočih težav. V evro 6 bomo pa tako in tako pišali v tank (urea). Propaganda.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2558435

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[danezsem1x]
Vozimo, ja vozimo staro in po starem. No pri nas npr. euro 5 mašina kaže znake puntanja po 50000 km. Pravijo, da jo je treba občasno bolj poterat pri višjih vrtljajih da se filter trdih delcev ne štopa....aaaa pejnonekam
Ampak to je res, filter trdnih delcev rabi določeno temperaturo motorja in izpušnega sistema, pa nekaj časa neprekinjene vožnje da se spuca.

Saj če bi dizla kupil in uporabljal tako, kot je predvideno, ne bi imel problemov - če pa ga voziš na kratke razdalje in po mestu, potem dizel pač ni zate.

Sicer pa ne glede ali je dizel ali ne, prav vsakemu motorju zelo paše občasno redno razgibavanje - ga je treba pritisnit na avtocesti in/ali v kak klanec, parkrat moraš zavrtet tudi do rdečega polja. Resno.

Strani: 1