Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Revoz krči proizvodnjo, odpustili bodo 150 delavcev

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[klemenstp]
> [usimoncic]
> > [klemenstp]
> > Na Slovaškem, pa verjetno KIA in Hyundai štancata do onemoglosti...sploh zdaj s temi lepimi novimi SUV-i...Katerega bi tudi sam imel...
>
> Hehe. Zaenkrat folk še kar verjame tisti floskuli "največ avta za vaš denar", čeprav tisti avti sploh niso več poceni. Kakšne vrhunske kvalitete pa itak nikoli ni bilo.

Se strinjam, niso več poceni. Glede kakovosti ne morem komentirat, saj sam še nisem imel korejca. Prijatelji, ki so imeli enkrat hyundaia nočejo več na drugo znamko, i20 je po testih na prvem mestu, kia sportage najbolj prodajan SUV pri nas, pa še vedno poslušam samo o pokvarljivih renaultih, oplih in VW, o Kii pa še vedno nič slabega.
Jaz pa ne poznam nikogar z dobro izkušnjo s Kio. Sam imam slabo, pa žena tudi, prav tako mama (ki se je že znebila Kie za relativno majhen denar). Poleg tega, da je avto precej drag za vzdrževanje (servisi na 15000 km; vsaj za bencinarja), lahko že v garancijskem roku računaš na nepredvidena popravila. Jaz sem recimo v petih letih in 125000 km moral menjati zadnje diske dvakrat (drugič po dobrih 20000 km zaradi odkrušene zavorne obloge na ploščici in posledično uničenega skoraj novega diska; kakšnih 1000km po servisu, na poti v Nemčiji, za ceno ne sprašuj), enkrat so mi jih nekaj rihtali na izrednem servisu, ker so se pregrevali (bojda so bili samo umazani, cena pa 40% cene menjave diskov in ploščic), prednje sem menjal enkrat - prav tako na izrednem servisu po precej scary vožnji čez Ljubelj, pa menjal sem še zglob pri izpušni cevi. Poleg tega avto občasno ne vžge, občasno voznikova šipa ne deluje, občasno gumb za glasnost pri radiu ne dela, podpora za pokrov motorja se pogosto zatakne zaradi slabe plastike in posledično mora nekdo pokrov držati medtem ko drug recimo doliva tekočino za vetrobransko steklo, ter dalinsko zaklepanje občasno ne deluje (nič od tega ne popravijo na garancijo oz. sploh ne znajo popraviti, ker se napaka pojavlja samo občasno). Nekaj stvari so sicer odpravili na garancijo (recimo neke zglobe pri podvozju, zaradi katerih je podvozje precej ropotalo). Toliko se na hitro spomnim iz glave.

Baje da so drugi avti še slabši. No, ne vem, ampak meni se zdi to kar dosti problemov z avtom, za katerega sem računal, da bom imel vsaj nekaj let mir in stroške samo s servisom. Problemi so se namreč začeli praktično z novim avtom, potem pa so kmalu sledili še nepredvideni stroški (vse v "garanciji").

Poleg tega se mi pa zdi skrajno bedno, da v navodila za uporabo opišejo najbolj butast pristop k odpravi napake. Recimo za menjavo prednjih žarnic piše, da je potrebno odstraniti luč. In nekoč se mi je zgodilo, da sem z družino zvečer hotel iti domov, nakar ugotovim, da sta pregoreli obe prednji žarnici. Takoj se lotim branja navodil in trije smo v dveh urah napako rešili (sicer z nekaj polomljene plastike, a domov sem prišel). Potem sem pa enkrat slučajno izvedel, da so taka navodila samo zato, da bi kupec avto pripeljal na servis, kjer žarnico menjajo tako, da premaknejo akumulator na eni strani in odvijejo eno posodo s tekočino na drugi, pa sta obe žarnici dostopni. Nekoč sem že bral o nečem podobnem: www.siol.net/priloge..._hoce.aspx

PS: Pa da ne bi mislil, da sem kak norec, ki avto prekomerno obremenjuje. Moj avto je veliko večino kilometrov naredil po avtocesti na 50km relaciji s hitrostjo 110-130 km/h (pri večji se poraba močno poveča) in z enim samim potnikom.