Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Blondinka, okolju bolj prijazna kot uporabniku
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2552339] 28.09.15 11:30 · odgovor na: (# 2552315)
[Endimion]A si kdaj pomislil, da bi se baterije (gorivne celice) lahko menjavale kot baterijski vložki v daljincu za TV ?
Skratka Novica je tale avvtek "filal" 7 ur. OK, pustmo stat da se ni filal, pa vseeno...
Avtomobilski tank drži 60 litrov. napolniš ga v dveh minutah.
hmm.. v dveh minutah v tank natočiš 60*0,8*43000=1.651e9 Joulov energije.
Povprečna energijska pretočna moč je torej 1.651e9/120= 13670kJ/s oziroma 13,76MW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OK.. P = U*I se strinjamo. Če bi želel filat to pri 380V, bi bila amperaža 36210A.
Sej niti ne znam zračunat kako debel kabel bi to bil, in v kako drobne molekule bi se bil uparil uporabnik, ko bi ga streslo...
Ampak... tudi če rečeva da je Eff MNZ avta 30% električnega pa 80%, bi še vedno potreboval 1,651*0,3/0,8=506MJ energije. in bi bila moč polnenja 4,2MW in tok na kablu cca 11.110A
Ker... če moram dat avtek za dve uri na kabel, pa potem sred mesta tam okol elektra v luft gledat, za to da se bom pol lahko 1 uro vozil, je to zame neuporabno vozilo. v treh urah peš pridem :)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2552339
Strani: 1
[#2552346] 28.09.15 11:48 · odgovor na: (# 2552339)
[vickibedi]Ampak elektriko bo nekdo se vedno moral proizvesti, a ne?
A si kdaj pomislil, da bi se baterije (gorivne celice) lahko menjavale kot baterijski vložki v daljincu za TV ?
[#2552349] 28.09.15 11:51 · odgovor na: (# 2552339)
pri čemer mava problem.
baterije bi bile morale bit UNIVERZALNE med vozili. Ker za boga milega ne moreš imet na "elektro pumpi" toliko različnih verzij in modelov na lagerju.
baterije bi bile morale bit z lahkoto dostopne, da jih lahko "elektro kelnar" zamenja v 10 minutah max. Pa četudi bi mu dal 30 minut na voljo, morajo bit te baterije Z LAHKOTO DOSTOPNE.
In nisem prepričan, če bi folk želel met pol tone baterij na strehi, ali pa v tregerju...
Strani: 1