Zasebnost

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek BMW zanikal manipulacije pri meritvah dušikovih oksidov

Strani: 1 2 3 4 5 6

velikipok sporočil: 1.340
[#2551625] 24.09.15 13:36 · odgovor na: anon-116402 (#2551586)
Odgovori   +    18
Evo, pa smo zopet pri človeških inženirjih. Polno jih je v Sloveniji. Preveč.
Ne se ti sekirati zakaj ameri rabijo močne avtomobile!?
Pred dnevi je tudi kup forumašev pametovalo le zakaj si je nek uspešen Slovenec kupil tako drag super-druper avto, ko pa ja ne more hitro vozit po naših cestah in ker bo ja uničil avto, ker imamo tako slabo vzdrževane ceste.
Pa nehajte že enkrat s takšnimi nebulozami. Kupil si ga je in ameri kupujejo močne avte zato, ker jim tako paše in ker si to lahko privoščijo in ker nikjer ne piše, da je to prepovedano. Pika in konec. Eni kadijo (pa ni zdravo), drugi pijejo (ni zdravo), tretji se gonijo in plazijo po babah (tudi ni zdravo, lahko fašejo aids ali kup drugih spolnoprenosljijivih bolezni)...
Skrbi za svoje početje in se ne obremenjuj s početjem drugih, sploh če njihovo početje ne vpliva na tvoje življenje.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2551626] 24.09.15 13:37 · odgovor na: (#2551622)
Odgovori   +    7
A zdaj ko veš, da dizli niso tako čisti, kot so trdili, jih ne boš več kupoval?
ne vem, kaj je tu kriv potrosnik

a ti je tako tezko priznati, da je kriva multinacionalka, ker je zavajala vse po vrsti. potrosnik ne more meriti izpustov za vsak avtomobil posebej, ampak naj bi verjel uradnim podatkom. ce jim ne more verjeti, ker multinacioalke zavajajo, to ni njegov problem. pika.

ce bi na tak nacin goljufal frizerski salon, bi ga inspekcija zaprla. pri velikih firmah pa inspekcija pogleda malce stran. kaj pa zdaj?
velikipok sporočil: 1.340
[#2551627] 24.09.15 13:38 · odgovor na: 0513ANITO (#2551591)
Odgovori   +    2
Papir vse prenese, loleki pa tudi.
-30% mogoče v zelo specifičnih pogojih, običajno v zelo ozkem intervalu, ki ga v dejanskem življenju takorekoč nikoli ne zagotoviš.
Pač vzameš številko, ki ti v PR namene paše.
samos1111 sporočil: 182
[#2551628] 24.09.15 13:40 · odgovor na: simonagruden (#2551570)
Odgovori   +    3
[simonagruden]
Tole sem nekje mal pobrala danes ... :)
www.theguardian.com/...?CMP=fb_gu
VW je moral že kakšno leto vedet da bo tole izbruhnilo, ne verjamem da bi bilo lahko nepričakovano. Ampak zdaj preostane le še damage control mode. PR spindoktorji so jim najbrž svetovali naj ponižno rečejo mea kulpa in ne kažejo s prstom na druge. Da je packarija tudi pri konkurenci in v tudi v politiki tolk očitna da bo najbolje če pustijo da jo nategnjeni odkrijejo sami, brez da jih direktno špecajo.
grekom1 sporočil: 349
[#2551630] 24.09.15 13:45
Odgovori   +    3
Autobild je VW-jevo trobilo!
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2551631] 24.09.15 13:50 · odgovor na: velikipok (#2551625)
Odgovori   +    1
[velikipok]
Evo, pa smo zopet pri človeških inženirjih. Polno jih je v Sloveniji. Preveč.
Ne se ti sekirati zakaj ameri rabijo močne avtomobile!?
Napak me razumeš. Seveda si ameri kupijo kar jim paše. Pravim le, da jih pri avtih ne razumem, saj so sicer še kar racionalni, tu pa kupujejo nekaj, kar sploh ne morejo uporabiti. Za ameriški stil vožnje bi v avtu golfovega razreda čisto zadoščal en bencinski motorček s 50 konji, atkinsonovim ciklom, brez turbin in podobnega sranja in s pomožnim elektromotorjem za boljše pospeške, katerega bi lahko napajal iz cenenega svinčevega akumulatorja. In tak avto bi dejansko lahko porabil 3 litre na 100 km, njegova proizvodnja pa ne bi bila nič kaj dražja od današnjih avtov, življenska doba pa dosti daljša od novih downsizing motorjev. Seveda pa bi bil tak avto povsem neuporaben za evropske ceste, kjer se vozi s 160+ km/h, ma dobrih 120 km/h oz 75 mph, kolikor vozijo američani, bi pa dosegel brez problema.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2551632] 24.09.15 13:51 · odgovor na: (#2551629)
Odgovori   +    1
ce bodo drzave ustrezno reagirale in udejanile strozjo zakonodajo, bo vec kupcev poseglo po bencinarjih, o tem ni dvoma

ce bodo po svoji stari navadi pogledale stran, potem se ne bo zgodilo nic

skratka regulator ima skarje in platno, je pa jasno, da ne bo regulator naredil nic. tudi ce vsi crknemo, samo da prezivi nemska avtomobilska industrija
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2551634] 24.09.15 13:55 · odgovor na: grekom1 (#2551630)
Odgovori   +    1
[grekom1]
Autobild je VW-jevo trobilo!
Reče se

AUDIBild
velikipok sporočil: 1.340
[#2551635] 24.09.15 13:57 · odgovor na: anon-116402 (#2551631)
Odgovori   +    0
Vzeto na znanje. Če si mislil tako, potem ti seveda velikodušno oproščam. :)
Kot si opazil sem občutljiv, ko eni vedno komentirajo zasebne zadeve drugih.
anon-158448 sporočil: 21
[#2551640] 24.09.15 14:02 · odgovor na: velikipok (#2551625)
Odgovori   +    1
[velikipok]

khmm...
Endimion sporočil: 10.440
[#2551641] 24.09.15 14:03 · odgovor na: anon-382620 (#2551621)
Odgovori   +    15
Zadnja sprememba: Endimion 24.09.2015 14:12
V celi zgodbi s strani ICCT-a, ki je avtomobile testiral ni bilo NIKJER GOVORA o prebijanju dopustnih izpustov CO2/CO.

Le ti so pri Dieselskih vozilih že po naravi motorja, ki deluje z Lambdo >> 1.5, nižji. Ko jih porinejo čez katalitični konverter. je to to...

Problem pri Diesel motorjih so:

1. NOx emisije, ki v kombinaciji z vodo tvorijo dušikovo kislino, in s tem kisel dež, če že tako hočeš.

2. PPM oziroma trdni delci, oziroma nezgoreli ogljik, oziroma po domače saje, ki pač škodljivo vplivajo na kvaliteto zraka ki ga dihamo.

In ti dve točki od inženirja, ki optimira motor, zahteva fantastično mero balinanja. Zakaj:

1. NOX se tvori ob reakciji dušika s kisikom pri zelo visokih temperaturah. samemu kemičnemu procesu se okvirno reče "Zeldovičev Mehanizem", po znanstveniku, ki ga je prvi kemično opisal. Skratka, ob zelo visokih temperaturah plamena v valju motorja (tam nad 2200K) se začneta kisik in dušik v zgorevalnem zraku parit med sabo. Ker je Arrheniusova konstanta za to reakcijo v eno smer drugačna kot v drugo, se ob višanju temperature (Vžig goriva in začetek ekspanzijskega takta) NOX hitreje formirajo, kot pa deformirajo nazaj na sestavne dele ob padanju temperatur v valju (Konec ekspanzijskega takta, in del izpušnega). reakcija v kontra se zamrzne hitreje. In hitrost formiranja je odvisna od temperature. Višja kot je, hitreje se to govno skup meče.

2. PM pa so ostanek nekompletnega zgorevanja. izkoristek zgorevanja ni nikoli 100%. Ko gorivo, ki ima temperaturo nekih 50°C brizgne v valj, zelo rado trči ob stene valja, ki ima temperaturo tam okoli 250°C. Tam se lahko prime, in ne zgori, ker ne doseže temperature samovžiga. Seveda ko plamen zajame celoten zgorevalni prostor pogori tudi ono kar je na stenah.
A ne čisto čisto vse, in ne takoj. Pogoj da pogori čim več je čim višja temperatura zgorevanja. Višja ko je, večjo šanso imaš da ti bo v valju scvrlo ves prosti ogljik, ki nastane ob razpadu verižnih ogljikovodikovih molekul na manjše, in potem manjših na sestavne dele. in pri turbo motorjih elektronika dejansko regulira gradient dotoka goriva pri pospeševanju, ker turbo ne more sledit povečani obremenitvi. prav zaradi tega so stari dojci in fapi pa rabe dimili na vsakem križišču.

ta dva pogoja sta s stališča termodinamike plinov kontradiktorna. Ne moreš samo z motorjem in zasnovo zgorevalne komore, timingom vbrizgavanja (Dans se ne kontrolira le timing, ampak tudi krivulja vbrizgavanja), ter krmiljenjem ventilov doseči nizkih izpustov obojega hkrati.

In primarna prednost dizel motorjev (manjša poraba) gre v celoti na rovaš tega, da se kemična energija goriva pretvori v toplotno energijo na bistveno višjem energijskem nivoju. To posledično pomeni bistveno višje temperature zgorevanja v valju, in si potem pri teh šmentanih NOx emisijah, ki jih regulirajo.

P.S. po prijazni opombi, popravek pri formiranju kisline :)
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2551642] 24.09.15 14:06 · odgovor na: Endimion (#2551641)
Odgovori   +    3
[Endimion]
V celi zgodbi s strani ICCT-a, ki je avtomobile testiral ni bilo NIKJER GOVORA o prebijanju dopustnih izpustov CO2/CO.

Le ti so pri Dieselskih vozilih že po naravi motorja, ki deluje z Lambdo >> 1.5, nižji. Ko jih porinejo čez katalitični konverter. je to to...

Problem pri Diesel motorjih so:

1. NOx emisije, ki v kombinaciji z vodo tvorijo žveplasto kislino, in s tem kisel dež, če že tako hočeš.

2. PPM oziroma trdni delci, oziroma nezgoreli ogljik, oziroma po domače saje, ki pač škodljivo vplivajo na kvaliteto zraka ki ga dihamo.

In ti dve točki od inženirja, ki optimira motor, zahteva fantastično mero balinanja. Zakaj:

1. NOX se tvori ob reakciji dušika s kisikom pri zelo visokih temperaturah. samemu kemičnemu procesu se okvirno reče "Zeldovičev Mehanizem", po znanstveniku, ki ga je prvi kemično opisal. Skratka, ob zelo visokih temperaturah plamena v valju motorja (tam nad 2200K) se začneta kisik in dušik v zgorevalnem zraku parit med sabo. Ker je Arrheniusova konstanta za to reakcijo v eno smer drugačna kot v drugo, se ob višanju temperature (Vžig goriva in začetek ekspanzijskega takta) NOX hitreje formirajo, kot pa deformirajo nazaj na sestavne dele ob padanju temperatur v valju (Konec ekspanzijskega takta, in del izpušnega). reakcija v kontra se zamrzne hitreje. In hitrost formiranja je odvisna od temperature. Višja kot je, hitreje se to govno skup meče.

2. PM pa so ostanek nekompletnega zgorevanja. izkoristek zgorevanja ni nikoli 100%. Ko gorivo, ki ima temperaturo nekih 50°C brizgne v valj, zelo rado trči ob stene valja, ki ima temperaturo tam okoli 250°C. Tam se lahko prime, in ne zgori, ker ne doseže temperature samovžiga. Seveda ko plamen zajame celoten zgorevalni prostor pogori tudi ono kar je na stenah.
A ne čisto čisto vse, in ne takoj. Pogoj da pogori čim več je čim višja temperatura zgorevanja. Višja ko je, večjo šanso imaš da ti bo v valju scvrlo ves prosti ogljik, ki nastane ob razpadu verižnih ogljikovodikovih molekul na manjše, in potem manjših na sestavne dele. in pri turbo motorjih elektronika dejansko regulira gradient dotoka goriva pri pospeševanju, ker turbo ne more sledit povečani obremenitvi. prav zaradi tega so stari dojci in fapi pa rabe dimili na vsakem križišču.

ta dva pogoja sta s stališča termodinamike plinov kontradiktorna. Ne moreš samo z motorjem in zasnovo zgorevalne komore, timingom vbrizgavanja (Dans se ne kontrolira le timing, ampak tudi krivulja vbrizgavanja), ter krmiljenjem ventilov doseči nizkih izpustov obojega hkrati.

In primarna prednost dizel motorjev (manjša poraba) gre v celoti na rovaš tega, da se kemična energija goriva pretvori v toplotno energijo na bistveno višjem energijskem nivoju. To posledično pomeni bistveno višje temperature zgorevanja v valju, in si potem pri teh šmentanih NOx emisijah, ki jih regulirajo.
"
1. NOx emisije, ki v kombinaciji z vodo tvorijo žveplasto kislino, in s tem kisel dež, če že tako hočeš."

Tole bo pa neki na ravni atomske fizike.

Daj razloži kako iz NOx+H2O pridelaš S-kislino
Endimion sporočil: 10.440
[#2551645] 24.09.15 14:09 · odgovor na: 0513ANITO (#2551642)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: Endimion 24.09.2015 14:10
Mea kupla (pardon Culpa), prehitro tipkam. pravilno je dušikova kislina HNO3
saguarofinance sporočil: 2
[#2551646] 24.09.15 14:09 · odgovor na: (#2551629)
Odgovori   +    6
Ti bom poskusil jaz odgovorit malo bolj tehnično...pri diesel motorjih je poraba goriva (torej izkoristek) obratno sorazmeren z izpustom NoX. Kaj to pomeni je jasno, proizvajalci skušajo najdet trade-off med nizko porabo in nizkimi emisijami NoX (pozor! NE CO2, ta je premosorazmeren s porabo goriva). To dosežejo z raznimi EGR sistemi, multijet, itd...Kar je mogoče naredil VW je da, ker ni uspel ugodit standardom za NoX ne da bi obdržal dovolj visok izkoristek/nizko porabo goriva je enostavno imel dve nastavitvi v ECU. Eno za test: visoka poraba ampak nizke emisije. Drugo za vožnjo: nizka poraba in visoke emisije. Zdej, če bo VW moral reprogramirati ECU tako da bo ustrezal strogim ameriškim NoX standardom potem bo stranski efekt morda višja poraba goriva. Ti si kupil avto ki pije 5L/100KM ampak onesnažuje preveč in ne ustreza standardom, po modifikaciji boš imel avto ki onesnažuje manj (ustreza NoX standardom v USA) ampak pije več goriva. To je to.
koperoktober sporočil: 104
[#2551653] 24.09.15 14:22
Odgovori   +    7
Ok lažejo, morajo lagat, ker drugače sploh avtov ne moreš prodajat ipd. izgovori, resnice, neumni testi, brezvezna birokracija,....
Jaz gledam,da porabi čim manj, tako kot večina drugih.
Ampak, kako je mogoče,da v tako "pravno urejeni Nemčiji" , ki je vsem kao svetel zgled kaj bo nekoč iz SLO nastalo, direktor VW odstopi in pokasira 33 mio eur +, pusti sranje nasledniku in nikome ništa? (razen delničarjev, ki so izgubili par % - uboga raja tudi tam)
Sej to ni nič drugače kot Kos na NLB za svetovanje v sosednjem članku.
Tako bi tudi jaz pa verjetno nimam znanja, jajc, ta pravega priimka ali pa strica in ne vem še česa kar rabiš da prideš na tako mesto.
Temu se enostavno reče s tujim k.. po koprivah.
simonagruden sporočil: 630
[#2551655] 24.09.15 14:25 · odgovor na: (#2551629)
Odgovori   +    4
[republican]
> [shevchenko]
> > A zdaj ko veš, da dizli niso tako čisti, kot so trdili, jih ne boš več kupoval?
>
> ne vem, kaj je tu kriv potrosnik
>
> a ti je tako tezko priznati, da je kriva multinacionalka, ker je zavajala vse po vrsti. potrosnik ne more meriti izpustov za vsak avtomobil posebej, ampak naj bi verjel uradnim podatkom. ce jim ne more verjeti, ker multinacioalke zavajajo, to ni njegov problem. pika.
>
> ce bi na tak nacin goljufal frizerski salon, bi ga inspekcija zaprla. pri velikih firmah pa inspekcija pogleda malce stran. kaj pa zdaj?

OK, se strinjam s tabo. Ampak kaj pa res zdaj? Koliko kupcev misliš, da zaradi tega ne bo več kupilo avtomobila z dizelskim motorjem?

Jaz ga že prej nisem hotela, zdaj sem sam vesela, da sem se odločla tko. :) Zna bit še kakšen, ampak v Sloveniji dvomim da bo nek velik upad nakupa. Pri nas itak nisi "car" če nimaš Nemca. :)
premza sporočil: 4.276
[#2551656] 24.09.15 14:28 · odgovor na: anon-382620 (#2551621)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: premza 24.09.2015 14:30
[google13]
2. Če se pogleda celotni življenski cikel avtomobila od proizvodnje sestavnih delov do reciklaže avtomobila, je slika taka:
- 90% CO2 in ostalega onesnaževanja se že pridela pri proizvodnji sestavnih delov avtomobila
- še par procentov se pridela pri reciklaži avtomobila, razen če ga zapeljemo v graben

Torej, avto pri vožniji po cesti pridela manj kot 10% CO2 in ostalega onesnaženja v svojem življenskem ciklu.
Recimo da avto naredi 300.000km in v povprečju porabi 6.6l goriva na 100km. V celi življenski dobi tako porabi 20.000 litrov goriva. Ti pa me sedaj prepričuješ, da se za njegovo izdelavo pokuri 200.000 litrov goriva (oz. ekvivalent drugih goriv).

Ne verjamem. Lahko prosim navedeš vir.
dronyx sporočil: 4.602
[#2551657] 24.09.15 14:29
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: dronyx 24.09.2015 14:30
Ne štekam v čem je tak problem s temi manipulacijami na testih. Koliko avtomobilov pa ima auspuh speljan v potniško kabino, da bi se moral glede tega obremenjevat? Pač se malo bolj kadi za njimi.
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2551661] 24.09.15 14:32 · odgovor na: bigl (#2551566)
Odgovori   +    0
[bigl]
> [Endimion]
> E započelo...
>
> Čakam da iz Muenchna povedo da "Ups... mi smo tut mal po svoje programirali...."
>
> Kr naenkrat ma Angela mal večje probleme k pa miljon beguncev..... Če so ta veliki nemški proizvajalci zavestno lagali in štelali teste.... jim lahko to razsuje avto industrijo... Če pa ne razsuje pa močno močno močno poseka krila...
>
> In ja seveda... Made in Germany po novem pomeni Hacked in Germany....

Če bodo tako znižali cene modelov, kot strmoglavijo delnice, bom raje kot delnice kupil kakšnega znižanega bemfla:-). Prej se je maska svetila, sedaj je zapackana. Lep dan.
He, he, he... To so tvoje sanje, cena nemških avtomobilov se ne bo znižala niti za en EURO. Niso Nemci padli na glavo... Še naprej se boš vozil v starem avtu..
tasilo sporočil: 9.830
[#2551664] 24.09.15 14:33 · odgovor na: anon-116402 (#2551586)
Odgovori   +    7
[usimoncic]
PS: Sicer pa meni sploh ni jasno zakaj Američani rabijo močne avte, ko pa se tam precej striktno držijo hitrostnih omejitev.
Zdaj pa zastopim, zakaj Očijev Sinko rabi mercedesa AMG.
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2551665] 24.09.15 14:35 · odgovor na: premza (#2551656)
Odgovori   +    1
[premza]
> [google13]
> 2. Če se pogleda celotni življenski cikel avtomobila od proizvodnje sestavnih delov do reciklaže avtomobila, je slika taka:
> - 90% CO2 in ostalega onesnaževanja se že pridela pri proizvodnji sestavnih delov avtomobila
> - še par procentov se pridela pri reciklaži avtomobila, razen če ga zapeljemo v graben
>
> Torej, avto pri vožniji po cesti pridela manj kot 10% CO2 in ostalega onesnaženja v svojem življenskem ciklu.

Recimo da avto naredi 300.000km in v povprečju porabi 6.6l goriva na 100km. V celi življenski dobi tako porabi 20.000 litrov goriva. Ti pa me sedaj prepričuješ, da se za njegovo izdelavo pokuri 200.000 litrov goriva (oz. ekvivalent drugih goriv).

Ne verjamem. Lahko prosim navedeš vir.
Daj mi prosim povej, kateri avto naredi v življenski dobi 300.000 kilometrov, brez da ne bi razpadel do stopnje, ko se ga ne splača več popravljati. Ga bom kupil.
najobj sporočil: 32.021
[#2551666] 24.09.15 14:38 · odgovor na: (#2551559)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: najobj 24.09.2015 14:40
[republican]
Krivi so birokrati s svojimi nerealnimi zahtevami in naivni kupci s svojimi nerealnimi pričakovanji. Proizvajalci avtomobilov so se bili pač primorani prilagajati njihovim zahtevam.
... ja, ob tem pa so bili primorani naivne kupce duplo nategniti, ko so njihova naivna nerealna pričakovanja s svojimi "eko" avtomobili dodatno zakasirali ...
anon-158448 sporočil: 21
[#2551667] 24.09.15 14:38 · odgovor na: anon-182066 (#2551665)
Odgovori   +    3
Prejšnja laguna je imela ob prodaji slabih 400.000 km in ni izgledalo, da bo še prav kmalu izdihnila
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2551670] 24.09.15 14:39 · odgovor na: (#2551622)
Odgovori   +    8
čas vnosa: 24.09.15 13:52
[republican]
A zdaj ko veš, da dizli niso tako čisti, kot so trdili, jih ne boš več kupoval?
VW osebno že ne. Tudi dizel Renaulta, ki ga vozi žena, ne kupim več, če se razkrije, da presega standarde za 10x, 20x ali 40x. 50% še prezreš, čeprav se sliši veliko, ne pa za večkratnike, no!

I don't want that kind of shit shitting up my back yard.
anon-109033 sporočil: 20
[#2551671] 24.09.15 14:39 · odgovor na: (#2551585)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 24.09.15 13:25
[republican]
> [klemenstp]
> > [republican]
> > > [klemenstp]
> > > > [republican]
> > > > Nemogoči zahtevi se ne moreš prilagodit... lahko samo goljufaš.
> > >
> > > Če bi bila nemogoča je nihče ne bi izpolnil.
> >
> > Saj je očitno ni...
>
> Za BMW X5 trdijo (Američani) drugače.

Pozabljaš, da je BMW X5 narejen v ZDA...
Motor 3,o D ki je uspešno opravil test je narejen v Nemčiji!
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2551672] 24.09.15 14:39
Odgovori   +    3
čas vnosa: 24.09.15 13:28
Zed's dead, baby, Zed's dead.

Tako Bruce Willis o dieselskih motorjih.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2551674] 24.09.15 14:39 · odgovor na: Endimion (#2551557)
Odgovori   +    5
čas vnosa: 24.09.15 13:31
[Endimion]
Kr naenkrat ma Angela mal večje probleme k pa miljon beguncev..... Če so ta veliki nemški proizvajalci zavestno lagali in štelali teste.... jim lahko to razsuje avto industrijo... Če pa ne razsuje pa močno močno močno poseka krila...
In kar naenkrat nemška avtoindustrija ne bo potrebovala 2 mio novih gastarbajterjev, ampak jih bo 1 mio najraje poslala domov.

Willkommen, ex-Gastarbeiter!, bodo vpili Turki sorojakom ob povratku. Aja, morda pa ne bodo.

Kakšno noro naključje, kaj? No, teoretiki zarote so ravno dobili veliko, mastno kost za glodanje. Tin foil hats on, everyone!
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2551675] 24.09.15 14:39 · odgovor na: (#2551559)
Odgovori   +    11
čas vnosa: 24.09.15 13:32
[republican]
Krivi so birokrati s svojimi nerealnimi zahtevami in naivni kupci s svojimi nerealnimi pričakovanji. Proizvajalci avtomobilov so se bili pač primorani prilagajati njihovim zahtevam.
Isti argument lahko uporabijo tudi farmacevti za svoja zdravila. Pa proizvajalci montažnih hiš. Mlečnih izdelkov. The list goes on.

Balkanski sindrom nesprejemanja odgovornosti je okužil cel svet. Hmm, morda pa le ni samo balkanski, ampak kar homosapienski.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2551676] 24.09.15 14:39 · odgovor na: BojanRi (#2551564)
Odgovori   +    5
čas vnosa: 24.09.15 13:34
[BojanRi]
Tako je, če sprejemajo zaknodajo ljudje, ki o tehniki nimajo pojma. Prav tako je za tako opravljene meritve kriv zakonodajalec, ker je predpisal način meritev kjer so take manipulacije možne.
Torej naj bodo poslanci vešči v strojništvu, elektrotehniki, biologiji, kemiji, fiziki, medicini, filozofiji, matematiki, vseh svetovnih jezikih?

Ali se naj tako kot poprej zanašajo na strokovnjake in ko jih bodo strokovnjaki nategnili in se ta natega razkrila, opalili po njuškama, da bo od njih ostala samo buldogova ploska faca?

Katera opcija sega v znano vesolje in znan planet ter znano vrsto, katera pa je domena pravljic?
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2551677] 24.09.15 14:40 · odgovor na: bozga (#2551569)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 24.09.15 13:36
[bozga]
Prehod na alternativne tehnologije so zmožne edinole ZDA, ker kontrolirajo ceno nafte. Nemci so odlični v tehniki in izvedbi, strateško pa po mojem ZDA ne sežejo do kolen. Ko bo na trg prišel Applov-Googlov avto bodo Američani zaštopali ne samo dizle ampak tudi bencinarje. Že samo Applov kapital verjetno presega kapital vseh nemških avtomobilskih velikanov.
Kaj zgradi avto? Kapital (denar) ali znanje?

Preden odgovoriš, preberi tole:
www.siol.net/avtomot...rally.aspx

No, zdaj pa odgovori.

Strani: 1 2 3 4 5 6