Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Winterkorn padel po drugem udarcu, v preiskavi še dizelski Audiji in Porscheji
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2551478] 24.09.15 10:06 · odgovor na: (# 2551448)
[Endimion]Nekateri na to ze dolgo casa opozarjamo... pa ravno Winterkorn se je bahal, da bo iz avta naredil mobilni telefon?
Če sem prav razbral iz medijev je ICCT VW soočil z rezultati preiskave, in obljubil rešitev.
To so najprej storili gentlemansko. Ko na ponovnem testu ni bilo kot je bilo obljubljeno, se je ICCT obrnil na EPA agencijo. To pa je tam batina. In ti so jih nabili na zelo debel kol.
In poleg VW ki je zavajal z ono spremembo programja v ECU-ju, me zanima koliko dizel avtomobilov bi sploh opravilo On-Road test. Vsi so stestirani le v laboratorijskih pogojih.
Avtomobili počasi prehajajo v fazo, kjer so letala. In vsak feler v letalski industriji je imel precej krvav račun. S tem, da so danes avtomobili kao pametni, obstajajo infotainmenti, pa updejti software-a pa firmware-a preko GSM ali Wi-Fi omrežij. Še malo pa bo moral imeti avto 2 voznika. En bo na vse displeye gledal, pa gumbke pritiskal, eden pa ven gledal in obračal volan. IN notri bo črna škrinja, ki bo snemala vse živo, za potrebe policije in zavarovalnic. Iz jebene vožnje bomo naredili znanost. In to preveliko, za običajnega uporabnika.
Nekaj vrstic kode, pa je avto sam štelal kontrolo emisij dušikovih oksidov? Nisem prepričan, če se želim v nekem doglednem času vsest v avto, ki bi sam križaril po cesti...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2551478
Strani: 1
[#2551487] 24.09.15 10:25 · odgovor na: (# 2551478)
[bc123a]Če se kot ljubitelj avtomobilov malo pošalim: avtomobilski bogovi so ga takoj kaznovali za tako blasfemično čvekanje :)
pa ravno Winterkorn se je bahal, da bo iz avta naredil mobilni telefon?
BTW, enem članku (link spodaj) je v komentarjih na članek nekdo napisal, kako je po vsej verjetnosti VW računalnik "vedel" da je na testiranju in ne na običajni vožnji):
"The evening news last night showed how the system detects that the car is undergoing an emissions test. Dead simple really. It compares the speed of the front wheels to the rear. If the front wheels are spinning and the rears are not, it concludes the car is on a dyno and turns on the emissions controls"
www.curbsideclassic..../#comments
Strani: 1