Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Bodo Slovenci brez služb, ko VW totalno zamoči?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Avto] Tema: Bodo Slovenci brez služb, ko VW totalno zamoči?
[#2551293] 23.09.15 13:46 · odgovor na: anon-330984 (#2551214)
Odgovori   +    5
[FIN-557341]
Ti razložim, na kratko, če tri leta sodelujejo so šili verjetno skozi faze razvoja prototipa, testiranje prototipa, razvoja izdelka, in kot je videti razvoja proizvodnega procesa, razvoja dobaviteljske verige.... To poteka po procedurah APQP, ki ima običajno 5 faz, napredovanje v posamezni fazi pa pomeni uspešne validacije in testiranja, ... da ne nadaljujem. Hočem pa povedati, da zadeve ne moreš kupiti in vgraditi kot žemljice v Lidlu, tretje leto sodelovanja, to pa ni toliko časa pri razvoju izdelka, da bi bili izdelki že dve leti vgrajeni....
Če pa je izdelek že v fazi serijske proizvodnje in je prestal vsa testiranja, tako da je dal VW "freigabe" in če je to dejansko rešitev potem se Hidriji obetajo dobri časi, saj morajo samo povečati svoje kapacitete...
Pobalinsko jasno mi je, da taki projekti niso pogrej-in-pojej in rabijo svoj čas. Zdi pa se mi, da je kratek stik v tem, da midva s Tomažičem na zadevo gledava s strani opazovalcev informacijskih tokov, ti pa tehnično-postopkovno. Ampak za tehnika uporabljaš preveč če-jev in podlegaš popreproščenemu sprejemanju informacij.

Narediva najprej kronologijo replik, da bova razumela, kje so se začeli kratki stiki.
1. Zatrdiš, da bo Hidria dobro zaslužila z novo svečko.
2. Janez vpraša, zakaj teh svečk ne prodajajo vsaj za ZDA in zatrdi, da gre predvsem za Hidriin PR.
3. Ti Janezu strpno in kratko razložiš, da stvari rabijo svoj čas, dodaš, da svečke menda že proizvajajo in prilepiš link na idiotski članek na siolu.
4. Potem te nenadoma prevzame gnev in popade bes in Janezu napišeš še eno repliko brez pravega povoda in žaljivo.
5. Potem Berneticd opozori, da Hidria govori samo o zmanjšanju emisij CO2, pri aferi VW pa gre za emisije NOx.
6. Na to odgovoriš: "Samo CO2? Ali tudi NOx? Popravi me če se motim..." To ni stil razgledanega, pronicljivega in radovednega človeka, ki zna/hoče dobiti informacije, ampak nekoga, ki ima zelo kategorična prepričanja na podlagi če-jev in člankov, katerih vsebino pozabi 20 minutah potem, ko jo je drugim priporočil v branje - če jih je sam sploh prebral in razumel.
7. Na kar vpadem jaz, ko sem najprej prebral siolov propagandni kretenizem, in postavim nekaj čisto enostavnih vprašanj, na katera odgovoriš z demagoškim ovinkarjenjem v petih nadaljevanjih, s tem da prvega že po slabi uri izbrišeš.

Če želiš razčistiti vsaj nekaj svojih če-jev, imaš tukaj link na Hidriino spletno stran, kjer je povzeta uradna kronografija te svečke, ki jo je Hidria javno oznanila pred več kot štirimi leti, letos naj bi jo začeli delati, ampak velikoserijsko proizvodnjo pa naj bi učakala čez dve leti. Ako bog (banka) da.
si.hidria.com/si/o-n...etail.html
Do takrat lahko VW že crkne, bolj verjetno pa reši današnje skrbi in dela naprej. Mene bolj skrbi, kaj bo s prezadolženo tajkunsko Hidrio, ki ima očitno problem s hitrostjo pretvorbe svojega razvoja v serijski produkt in financiranjem golega obstoja, kaj šele opreme za tako množično proizvodnjo nove svečke.
Aja, si že delal kdaj v industriji? Videl tovarno od znotraj, razvojni oddelek, ... ?
Ne toliko, da bi se hvalil naokrog ali meril z inženirji, ampak nekaj malega sem pa videl, ja.
Tukaj pa imaš dejansko prav, če to Hidria trdi, kar je v članku, morajo v to verjeti ali pa imajo jajca da tako lažejo.
Odkar ima Hidria velike težave z bankami, se vedno bolj vidi nagravžno napihnjenost in zlaganost njihove propagande, kar je verjetno razlog za Janezovo kategorično zavrnitev. Na zgornjem linku na kronologijo svečke so poglej tri "članke" v reviji Engine Technology International. Kar jaz poznam medije in oblike člankov, gre za navadne plačane promocijske objave. Preverjanje resničnosti trditve o sedmih patentih prepuščam komu, ki je bolj domač na tem področju.
Vendar tudi Finance nikakor ne skoparijo s takimi PR članki, saj poznam veliko zgodb,
To je res, ampak ne more biti razlog za tvoj napad na Janeza, kvečjemu argument, da v Financah zaradi tega hitro spoznajo, katera riba smrdi in zakaj.
ali pa zaradi novinarja, ki ne razume, kaj mu je prestavil,..., pa smo spet pri novinarjih
No, ponavljam, da se tudi ti nisi izkazal s funkcionalnim branjem in iskanjem/preverjanjem informacij. Mogoče si pa v izbrisanem prvem odgovoru napisal kaj bolj impresivnega.
Gliha vkup štriha....
Do zdaj sem si predstavljal, da sva Janez Tomažič in jaz kot olje in voda, ampak glede na tvojo dokazano intelektualno superiornost bom še enkrat razmislil o tem.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2551293

Strani: 1

anon-330984 sporočil: 476
[Avto] Tema: Bodo Slovenci brez služb, ko VW totalno zamoči?
[#2551306] 23.09.15 14:20 · odgovor na: pobalin (#2551293)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-330984 23.09.2015 14:23
Pobalinsko jasno mi je, da taki projekti niso pogrej-in-pojej in rabijo svoj čas. Zdi pa se mi, da je kratek stik v tem, da midva s Tomažičem na zadevo gledava s strani opazovalcev informacijskih tokov, ti pa tehnično-postopkovno. Ampak za tehnika uporabljaš preveč če-jev in podlegaš popreproščenemu sprejemanju informacij.

Narediva najprej kronologijo replik, da bova razumela, kje so se začeli kratki stiki.
1. Zatrdiš, da bo Hidria dobro zaslužila z novo svečko.
Seveda, v vsakem primeru bodo proizvajalci dizel motorjev potrebovali boljši nadzor porabe goriva in izpustov (pri čemer pri nazoru ne gre samo za CO2 ampak tudi dušikove okside, ki nastajajo pri dizlih z boljšim izkoristkom) in Hidriina rešitev se mi zdi zanimiva.
2. Janez vpraša, zakaj teh svečk ne prodajajo vsaj za ZDA in zatrdi, da gre predvsem za Hidriin PR.
3. Ti Janezu strpno in kratko razložiš, da stvari rabijo svoj čas, dodaš, da svečke menda že proizvajajo in prilepiš link na idiotski članek na siolu.
4. Potem te nenadoma prevzame gnev in popade bes in Janezu napišeš še eno repliko brez pravega povoda in žaljivo.
Se strinjam, vendar, če bi šlo za neukega bralca, bi kratek in strpen odgovor zadoščal, vendar pa, če takšno vprašanje oz. trditev izusti novinar je pa nekaj povsem drugega. Če tako piše članke, kot tukaj trditve, potem,….
5. Potem Berneticd opozori, da Hidria govori samo o zmanjšanju emisij CO2, pri aferi VW pa gre za emisije NOx.
6. Na to odgovoriš: "Samo CO2? Ali tudi NOx? Popravi me če se motim..." To ni stil razgledanega, pronicljivega in radovednega človeka, ki zna/hoče dobiti informacije, ampak nekoga, ki ima zelo kategorična prepričanja na podlagi če-jev in člankov, katerih vsebino pozabi 20 minutah potem, ko jo je drugim priporočil v branje - če jih je sam sploh prebral in razumel.
To ni stil razgledanega, pronicljivega in radovednega človeka - To je seveda tvoja trditev in prepričanje. V razvoju avtomobilske industrije obstaja metoda FMEA - Failure mode and effects analysis, ki temelji na če-jih. Obstaja tudi metoda 5 Why, ki temelji na zakajih,… torej profesionalna deformacija
7. Na kar vpadem jaz, ko sem najprej prebral siolov propagandni kretenizem, in postavim nekaj čisto enostavnih vprašanj, na katera odgovoriš z demagoškim ovinkarjenjem v petih nadaljevanjih, s tem da prvega že po slabi uri izbrišeš.
Demagoško ovinkarjenje?
Če želiš razčistiti vsaj nekaj svojih če-jev, imaš tukaj link na Hidriino spletno stran, kjer je povzeta uradna kronografija te svečke, ki jo je Hidria javno oznanila pred več kot štirimi leti, letos naj bi jo začeli delati, ampak velikoserijsko proizvodnjo pa naj bi učakala čez dve leti. Ako bog (banka) da.
si.hidria.com/si/o-n...etail.html
Do takrat lahko VW že crkne, bolj verjetno pa reši današnje skrbi in dela naprej. Mene bolj skrbi, kaj bo s prezadolženo tajkunsko Hidrio, ki ima očitno problem s hitrostjo pretvorbe svojega razvoja v serijski produkt in financiranjem golega obstoja, kaj šele opreme za tako množično proizvodnjo nove svečke.
Razvija se aplikacije, ki se jih ponudi OEM-om ali izdelke po zahtevniku OEM-a. V tem primeru je šlo za razvoj očitno za aplikativni razvoj, upam, da prepoznaš razliko in razloge za svoje dileme. Kar pa se tiče financiranja strojnih kapacitet, je v avtomobilski industriji navada, da kupec sofinancira orodja in opremo. Zato pa so na strojih in orodjih tablece z napisi "Eigentum von.."
> Aja, si že delal kdaj v industriji? Videl tovarno od znotraj, razvojni oddelek, ... ?

Ne toliko, da bi se hvalil naokrog ali meril z inženirji, ampak nekaj malega sem pa videl, ja.

> Tukaj pa imaš dejansko prav, če to Hidria trdi, kar je v članku, morajo v to verjeti ali pa imajo jajca da tako lažejo.

Odkar ima Hidria velike težave z bankami, se vedno bolj vidi nagravžno napihnjenost in zlaganost njihove propagande, kar je verjetno razlog za Janezovo kategorično zavrnitev. Na zgornjem linku na kronologijo svečke so poglej tri "članke" v reviji Engine Technology International. Kar jaz poznam medije in oblike člankov, gre za navadne plačane promocijske objave. Preverjanje resničnosti trditve o sedmih patentih prepuščam komu, ki je bolj domač na tem področju.
V Hidrijine težave se ne bi spuščal, sem nekoč delal v podjetju, ki je imelo podobne težave, vendar mu gre danes zelo dobro.
> Vendar tudi Finance nikakor ne skoparijo s takimi PR članki, saj poznam veliko zgodb,

To je res, ampak ne more biti razlog za tvoj napad na Janeza, kvečjemu argument, da v Financah zaradi tega hitro spoznajo, katera riba smrdi in zakaj.
V Financah zelo dobro vedo katera podjetja PR hvaliti in katera kritizirati.

Strani: 1