3 ure
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
4 ure
Najbolj brani članki danes
7 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
8 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
10 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
10 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
11 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
12 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 3
12 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
13 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
13 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
13 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
13 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
14 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
15 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
16 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
16 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
19 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Bodo Slovenci brez služb, ko VW totalno zamoči?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: Bodo Slovenci brez služb, ko VW totalno zamoči?
[#2551267] 23.09.15 12:49 · odgovor na: (#2551187)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-20668 23.09.2015 12:58
[alek14]
> [fibonaci]

> Če jaz kaj razumem kupci VW niso dobili tistega, kar je bilo obljubljeno in oglaševano in za kar so plačali, sicer ne bi VW-ja nihče preganjal.

To je pravniški vidik. Ekonomski pa je kot sem pojasnil.
Uporabnike (-pravniki) bo zanimal ekonomski vidik.
Obstaja pa za uporabnike (ameriške) opurtunitetna škoda, ki še lahko nastane.
No, je še en problem, o katerega detajlih se trenutno sicer šele špekulira. In sicer, ali bodo lastniki imeli morda težave pri podaljšanju registracije. Namreč verjetno bo VW moral narediti vpoklic, da bo v vseh vpletenih vozilih ustrezno spremenil program računalnika (ECU remap), ki bo dejansko spravil izpuste NOx v predpisane vrednosti, s tem pa se bodo poslabšale performanse motorjev in tudi povečala poraba goriva (povezava s tem slednjim mi tehnično sicer ni jasna, ampak menda je tako). Posamezni lastniki bodo tako dobili avto, ki bo sicer ustrezal formalnostim, a bo manj poskočen in bolj požrešen, pa še sitnosti (in nekaj stroškov) bodo imeli z neplaniranim obiskom servisa (sam poseg bo seveda za lastnike brezplačen).
Seveda se bodo lahko požvižgali na vpoklic in vozilo nespremenjeno vozili naprej (razen seveda če jim bodo ECU remap naredili by-the-way brez njihove izrecne privolitve pri kateremkoli siceršnjem obisku VW servisa).
Ampak možno je, da bodo zvezne oblasti prepovedale obnovitev registracije za VWje, ki ne bodo imeli opravljenega tega posega. Kjer sicer Američani v blogih in komentarjih sedaj špekulirajo, ali bo federacija to res zahtevala ter ali je to v posameznih zveznih državah (one so pristojne za registracijo vozil) to pravno možno & praktično izvedljivo....

EDIT: o tem se recimo piše tukaj:
jalopnik.com/what-sh...1732101892

Še to (tudi omenjeno v linkanem članku): Če bo nek lastnik VWja tako ali drugače efektivno prislijen v poseg, zaradi katerega njegov avto postane manj zmogljiv in bolj požrešen, ima podlago za tožbo proti VW, saj je odločitev za nakup temeljil tudi zaradi teh lastnosti avta, torej zmogljivost in varčnost (tudi če mu dol visi za okolje)....