Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[markoff]
S celotnim tvojim komentarjem (necitiranim) bi se lahko strinjal, a tale "tvoj" članek govori o 2 stvareh:
1. manipuliranju testov v Evropi, ne ZDA. In slikca pokaže, da vsi modeli izpuščajo ca. 50% ali malo več NOx, kot uradno dovoljeno. VW je v ZDA to mejo prekoračil do 4000%. Velika razlika. VELIKA.
2. o tej neumnosti: "last year over 500,000 people died prematurely from air pollution in Europe, many the result of high diesel nitrogen oxide emissions. The cost was almost €1 trillion." V trenutku je sicer dobro napisan in navidez objektiven in strokoven članek izpadel populistično in neresno. Vsak 1.000 Evropejec vsako leto umre zaradi slabega zraka? Pri 70 let pričakovane ž. dobe je to 500.000 / 7.142.857 = 7% vseh umrlih. Riiiiiight. Makes me question celoten tekst.
ja... vrjetno my bad.... ko sem pisal odgovor mi je za EU test/realnost v spominu ostalo tole:

"In CO2 tests, on average almost every Mercedes model achieves levels on the road over 50% higher than the laboratory tests; the BMW 5 series and Peugeot 308 achieve just shy of 50% higher than in the lab."

kar sem razumel kot razliko med EU laboratorijskim testom (na katerega so optimizirali delovanje motorja) in dejansko uporabo v prometu... vse skupaj mi je je zvenelo logično predvsem zato, ker so US testi veliko strožji in realnejši.... poleg tega pa, če sem prav članke o aferi na raznih portalih, so VW-jeve avtomobile dejansko zapeljali od točke A do točke B skozi realen promet in jim merili izpuste, zato se mi tudi "diskrepanca" o kateri govoriš ni zdela tko nenavadna... poleg tega pa sem si namesto NOX izpustov, zapomnil CO2 izpuste... kakorkoli že, zavajajo vsi, to pa je v bistvu moja poanta....

se pa strinjam s tem, da je to fiktivno računanje stroškov mogočih posledic približno tako zavajanje, kot se ga grejo proizvajalci s testno vs realno porabo in izpusti...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2551249

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
To so hruške in jabolka.
Eno je dejanska razlika med testom in realnostjo, ki je pogojena s slabo definicijo testa.
Drugo pa je Volkswagnovo umetno prilagajanje delovanja avtomobila enemu in drugemu.

Strani: 1