Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

premza sporočil: 4.276
[bc123a]
Bistvo je ocitno v tem da so parametri epa testov tako dobro definirani in standardizirani, da jih ecu zlahka razpoznq.
Vsi testi so do pike natančno definirani in vsi so tudi javno dostopni. Test hrupa (pass by noise) se npr. vedno opravi pri polnem plinu in nikoli med prestavljanjem. Pa lahko potem avto med prestavljanjem poka iz izpuha po mili volji in ropota ko hudič, če le ni plin pritisnjen do konca.
Ironija je, da imajo test tisoče strani, da bi bili kar se da "pošteni", luknjati so pa kot švicarski sir.

Jaz se sedaj sprašujem kako je z drugimi sistemi. Se avto razvija tako, da je varen, ali tako, da na testu varnosti doseže čim več točk. Če imaš srečo in se zaletiš pod testnimi pogoji OK, kaj pa če ovira v avto prileti 10 cm višje ali pod nekoliko drugačnim kotom? Smola, avto ni narejen za tak trk, takega trka pač ni v testu.