Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[maningi]
> [najobj]
> ... čuj, je pa treba stručkotom pri VW priznat, da teste za merjenje izpuhov na tak način zmanipulirat ni kar tako krneki in če bi energijo za manipuliranje merjenja izpuhov usmerili v zmanjševanje izpuhov, bi ziher bili svetovni prvaki ...

Tak programček bi znal vsak začetnik na elektrotehnični napisat.

Izpušni testi se izvajajo na testni (nemobilni) ploščadi, tako, da se avto sam med testom ne premika. Nič lažjega kot software tako sprogramirati, da prešalta v fake-simulacijo, ko nek senzor zazna, da se sam avto niti ne premika, niti se ne nagiba v horizontalni/vertikalni/poševni osi npr.

Poleg tega so moderni motorji opremljeni s kopico senzorjev, in je pogruntati ali si na merilni ploscadi mala malca. Nemski komentatorji spekulirajo, da so za to uporabili kar merilec tlaka zraka na vstopu, ki lahko detektira, ali se avto res premika skozi zrak. Torej: visoka hitrost, visoki obrati, pa nobenega pisa -> test.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2551033

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[bc123a]
Poleg tega so moderni motorji opremljeni s kopico senzorjev, in je pogruntati ali si na merilni ploscadi mala malca. Nemski komentatorji spekulirajo, da so za to uporabili kar merilec tlaka zraka na vstopu, ki lahko detektira, ali se avto res premika skozi zrak. Torej: visoka hitrost, visoki obrati, pa nobenega pisa -> test.
To bi bila lahko ena varianta, ampak če motor laufajo pod obrati in obremenitvijo, morajo verjetno predenj postaviti delujoč ventilator, da se motor ne pregreje?
Razen če so obremenitve tako nizke, ter jih le sem in tja momentalno povečajo. No, ta moja pripomba izvira iz gledanja par filmčkov kako "dajo avto na valjarje" (meritev dejanske moči motorja), kjer ga ženejo na polno moč, in mora nujno biti zraven velik ventilator. Lahko da pri EPA ipd testih ne rabijo ventilatorja...

Strani: 1