Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagen trese največja afera v zgodovini, Winterkorn bo moral odstopiti
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2550981] 22.09.15 15:41 · odgovor na: (# 2550978)
[andrej71]Za razliko v kompresiji pri bencincih gre tudi za cca 50%, npr mazda 3 2.0 benc ali golf 2.0 benc.
> [valsidalado]
> Se pravi previsoka kompresija? Zanimivo. Kako pa se ustvari pogoje za eksplozijo nafte pri nižjih kompresijah? Je v tem sedaj vsa umetnost pri konkurenci (ali tudi oni ogoe zgolj lažejo) ? Vbrizgavanje, dodatni elektročni vžig ... ali kako? Sprašujem in se ne zafrkavam, ker pojma imam. Mogočeboš vseeno še kaj povedal, da bomo lažje z drugimi tole razkritje primerjali. Ker mogoče pa res želi samo konkurenca svoj delež, pa vw morda niti ni ne vem kakšen krivec. Hvala za prejšnji in ev. naslednji post.
Ne gre samo za tlak oz. kompresijo (ki se med motorji najbrž ne razlikuje dosti) ampak tudi za količino vbrizganega goriva in krmiljenje ventila za vračanje izpušnih plinov.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2550981
Strani: 1
[#2550989] 22.09.15 15:57 · odgovor na: (# 2550981)
Za razliko v kompresiji pri bencincih gre tudi za cca 50%, npr mazda 3 2.0 benc ali golf 2.0 benc.Če misliš Volkswagnov TSI motor je to druga zgodba, ker je po načinu delovanja precej bliže dieslu. Diesli imajo vsi kompresijsko razmerje blizu 20 in ne verjamem, da so razlike med njimi tako odločilne.
Strani: 1