Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[alek14]
> [bc123a]
> Tudi daimlerjev sef ni ravno zelo jasno zagotovil, da se oni taksnih trikov ne gredo.

Vsi EU proizvajalci imajo test beating software za NOx na dieslih.
To je že bilo ugotovljeno in zato se l. 2017 uvaja "real wolrd driving" NOx test.

www.airqualitynews.c...procedure/
igzektli! ali, z drugimi besedami, vsi lažejo glede izpustov.... mislim, da bo vse skupej še največ melo z dejstvom, da je evropska metodologija merjenja pač "prastara" in da v bistvu nima prav nič z realno uporabo vozila.... približno tako, kot pri podatkih in merjenju porabe goriva. proizvajalci so se pač prilagodili oziroma "znašli" in zoptimizirali delovanje motorjev tako, da daje najboljše rezultate v "času in režimu" v katerem poteka merjenje....

seveda, pa ma evropski proizvajalec potem problem na tržišču, kjer imajo drugačno, strožjo in realnejšo metodologijo.... tam pa, ne samo, da ne more več lagat.... da bi "naredil" test mora tudi varat...;)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2550788

Strani: 1

Froc sporočil: 2.032
[drugmirko]
> [alek14]
> > [bc123a]
> > Tudi daimlerjev sef ni ravno zelo jasno zagotovil, da se oni taksnih trikov ne gredo.
>
> Vsi EU proizvajalci imajo test beating software za NOx na dieslih.
> To je že bilo ugotovljeno in zato se l. 2017 uvaja "real wolrd driving" NOx test.
>
> www.airqualitynews.c...procedure/

igzektli! ali, z drugimi besedami, vsi lažejo glede izpustov.... mislim, da bo vse skupej še največ melo z dejstvom, da je evropska metodologija merjenja pač "prastara" in da v bistvu nima prav nič z realno uporabo vozila.... približno tako, kot pri podatkih in merjenju porabe goriva. proizvajalci so se pač prilagodili oziroma "znašli" in zoptimizirali delovanje motorjev tako, da daje najboljše rezultate v "času in režimu" v katerem poteka merjenje....

seveda, pa ma evropski proizvajalec potem problem na tržišču, kjer imajo drugačno, strožjo in realnejšo metodologijo.... tam pa, ne samo, da ne more več lagat.... da bi "naredil" test mora tudi varat...;)
Bi rekel, da gre pri tem v osnovi pravzaprav za podtalno pa tudi javno povezanost gospodarstva - avtomobilske industrije in državne politike. Vse države se zavzemajo za ohranitev ali povečanje delovnih mest in avtoindustrija skupaj z naftno krepko dvigujejo standard celotne države. Zato ta pri svojih pripravlja ustrezne zakone in pogoje, ki ne bodo uničili industrije, saj bi se s tem ustrelila v koleno. V tem primeru gre za spopad avtomobilskih držav. ZDA in Evropskih - Nemčije. Pa tudi Naftne industrije ZDA proti Evropskemu dizlu. Pa ne mislim, da ZDA in Japonska na primer tudi ne uporabljajo v tej vojni vsaka svoje trike. Lepo je, da nam vsake toliko kaj kapne s te vojne, sicer pa nimamo (uporabniki, kupci avtov) od tega prav nič, morda samo malo višje cene.
anon-45881 sporočil: 7.327
čas vnosa: 22.09.15 07:50
[drugmirko]
igzektli! ali, z drugimi besedami, vsi lažejo glede izpustov.... mislim,
Opa, kolega! Zaenkrat so goljufijo dokazali samo VW, ne metati vseh samodejno v isti koš. Poleg tega je vprašanje, kako in v kakšni meri so, če so, drugi goljufali.

Tole me spominja na klasično razmišljanje vol-ivca: ta, ki ga volim, je res pokvarjen, ampak oni drugi, ki bi radi na oblast, so ziher še bolj pokvarjeni! Ergo, the devil I know...

Kar je lepo povedano logična napaka. V pouličnem jeziku pa idiotizem.

Strani: 1