Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).

Jaz že ves čas zagovarjam tezo, da imajo v EU dizli en velik odpustek pri emisijah samo zato, ker je EU avtomobilska industrija vlagala v njihov razvoj, zato si ne morejo dovoliti, da bi šlo vse v nič.

Lahko sicer razpravljamo o smiselnosti določenih okoljskih zahtev, a vsaj enake naj bodo za vse, da različne tehnologije enakovredno tekmujejo.

Pa še v odgovori tistim, ki bodo dejali, da dizli v zameno za več NOx spustijo manj CO in CO2: Problem je rešljiv tako, da se omejijo vse emisije (hard limit), dodatno pa se omeji še uteženo vsoto emisij (poskrbi, da ne bodo vse emisije na zgornji meji).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2550587

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[usimoncic]
A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).
Zdi se mi, da je tocno to razlaga. Za americane sodijo dizelski motorji za na traktorje in jih tako tudi obravnavajo.

Ampak tale goljufija pa je zelo zelo drzna.

Sedaj pa hitro disasembler v roke in pregledati kodo ECUjev v evropi prodanih dizlov, predvsem volkswagnovih. Zna se verjetno najti svasta.

Tudi daimlerjev sef ni ravno zelo jasno zagotovil, da se oni taksnih trikov ne gredo.

In se nekaj: eno je optimizirati delovanje motorja tako, da je optimalen v testnih pogojih (ze to je nefer, ampak inzenirsko razumljivo). Ampak to kar je delal VW pa je nekako takole:


int mode = checkIfInTestingMode (rpm, velocity, throttle);

if (mode==MODE_TEST)
limits = LIMITS_EPA
else
limits = LIMITS_POWER_AND_FUN;

doEngineControlIteration();
premza sporočil: 4.276
[usimoncic]
A zato je uspeval VW prodajati dizle v ZDA? Ostali jih ne morejo, ker pač ne morejo zadostiti okoljskim zahtevam (ki so v ZDA enake, kot za bencinarje, nič strožje).

Jaz že ves čas zagovarjam tezo, da imajo v EU dizli en velik odpustek pri emisijah samo zato, ker je EU avtomobilska industrija vlagala v njihov razvoj, zato si ne morejo dovoliti, da bi šlo vse v nič.
Pri gorivu je podobno. Znatno nižja trošarina na dizelsko gorivo. Vsaj v Sloveniji je tako, glede na cene goriv pa je najbrž podobno tudi drugje po Evropi.

Če odštejemo dajatve je bencin celo cenejši od dizla.

Strani: 1