Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Za volanom audija A4, velikana med poslovnimi limuzinami
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2548582] 16.09.15 10:37 · odgovor na: (# 2548104)
[jani1974]Ni nujno res.
> [valsidalado]
> Veš, kaj je hec!? Tudi diesel motor ti lahko podivja (ne potrebuje iskre, ko enkrat dela; samo pritisk, ki se pa z gibanjem ustvarja).
Common-rail malce težko.
Pred leti sem gledal na internetu video, ko je nekomu podivjal dizelski motor, ker je (baje) zaradi napake v mazanju turbine njeno olje teklo v motor in ta je podivjal, ustavili so ga šele tako, da so z neko ploščo prekrili dovod zraka pred filtrom.
Kar me moti pri današnjih avtih niso toliko LCD zasloni, ki zamrznejo, bolj me skrbi, ELEKTRONIKA, ki je na te zaslone prikopljena - pa tudi na volan, zavore in "plin". Ta elektronika, kot kaže, ni nič ločena od ostalih sistemov - Chrisleryu so to elektroniko "shekali" in lahko na daljavo nadzirajo "pametne" zavore itd...
Poleg tega, kaj se zgodi, če vse skupaj "crkne" ali pa (še slabše) zamrzne med vožnjo - je tak avto sploh še vozen oz. ga je mogoče varno ustaviti? Kdo je odgovoren oz. kriv v primeru nesreče - kot voznik posameznik se nikakor ne morem kosat niti s pravnim oddelkom zavarovalnice kaj šele s celotnim WAG koncernom (in ostali proizvajalci avtov)- vsi se bodo lepo izgovarjali, da niso odgovorni, da njihova elektronika sploh ne crkuje....
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2548582
Strani: 1
[#2548635] 16.09.15 12:11 · odgovor na: (# 2548582)
[deficit]V dizelski motor se gorivo vbrizgava skozi ekstra drobne šobe, da se dovolj razprši in vname. Iz turbine bi v motor olje res lahko samo "teklo", tako da sploh ne bi hotelo goreti, še najmanj pa tako dobro goreti, da bi motor podivjal.
> [jani1974]
> > [valsidalado]
> > Veš, kaj je hec!? Tudi diesel motor ti lahko podivja (ne potrebuje iskre, ko enkrat dela; samo pritisk, ki se pa z gibanjem ustvarja).
>
> Common-rail malce težko.
Ni nujno res.
Pred leti sem gledal na internetu video, ko je nekomu podivjal dizelski motor, ker je (baje) zaradi napake v mazanju turbine njeno olje teklo v motor in ta je podivjal, ustavili so ga šele tako, da so z neko ploščo prekrili dovod zraka pred filtrom.
Strani: 1