Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Za volanom audija A4, velikana med poslovnimi limuzinami
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2548029] 14.09.15 17:06 · odgovor na: (# 2548021)
[alek14]Tile tovarniški podatki so res svojevrstno čudo. Tudi poraba trilitrskrega dizla 4,2? No, da vidimo kaj bo. Vsaj za znižanje obdavčitve je koristno. Velikost pa je stvar okusa, ponavadi A4 niso med večjimi v primerjavi z neposredno konkurenco. Tista mala špranja za prednjimi sedeži tudi ob povečanju za 2 cm pač ni nekaj navdušujočega.
Ogrevan volan? Sončno zaščitna stekla? Ne?
I'll pass.
>še zlasti zaradi odlične aerodinamike, količnik zračnega upora je le 0,23 in res dobre...
Tesla ima 0,24 in zato ima popolnoma raven pod, uvlečene kljuke na vratih itd. Audi A4 je klon od Passata, ki ima Cx=0,28. In tu nekdje je tudi Cx tegale A4.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2548029
Strani: 1
[#2548074] 15.09.15 02:36 · odgovor na: (# 2548029)
[Mleben]Poraba je lahko tudi 0,0 L/100km, če je avto sposoben prevoziti 50 km na elektriko (oz. nekaj takega so si izmislili birokratki, da so lahko realnost nategnili do svojih neizvedljivih okoljsikih fantazij).
> [alek14]
> Ogrevan volan? Sončno zaščitna stekla? Ne?
> I'll pass.
>
> >še zlasti zaradi odlične aerodinamike, količnik zračnega upora je le 0,23 in res dobre...
>
> Tesla ima 0,24 in zato ima popolnoma raven pod, uvlečene kljuke na vratih itd. Audi A4 je klon od Passata, ki ima Cx=0,28. In tu nekdje je tudi Cx tegale A4.
Tile tovarniški podatki so res svojevrstno čudo. Tudi poraba trilitrskrega dizla 4,2?
Strani: 1