Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bo politična kariera ministra Gašperšiča odpeljala po 2. tiru?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 11.09.2015 05:44
Če bo minister Gašperšič zaradi drugega tira odstopil mu moramo
izgraditi spomenik, ker je odločno prispeval, da ne »zabijemo« 1,5
milijard v 27 kilometrov progice, ki bo še dražja od zločinskega
"pothvata" TEŠ 6.
sporočil: 834
"Res ne razumem tega. Sploh si ne predstavljam, kakšna je ekonomika
avstrijskega projekta. Če drugi razmetavajo z denarjem, ne piše, da
mora tudi Slovenija,« na to odgovarja Bullock."
Tudi Bullocku bodo postavili spomenik, ampak Hrvati in Italijani. Bullock če nisi prebral obeh študij sosedov, kaj za vraga si se lotil našega 2. tira. Jaz dvomim, da si sploh strokovnjak (kot tudi dvomim v tvoje sodelavce). In kako naj ubogi slovenček verjame tebi oziroma P. Damijanu. Kako naj se vlada, poslanci odločijo, če je stroka na dveh bregovih ? Ali imamo0 tudi desno in levo stroko? Vemo pa, da bi se 2. tir že davno izplačal, če bi ga začeli graditi prve pobude že 1956 do 1965 op.p.Korelič) ! Gašperšič, če imaš projekte gotove, bi v času odkar si minister že lahko izvedel mednarodni razpis, kjer bi dobil ponudbe za gradnjo 2. tira, ne pa da vsk, ki ima pet minut časa ugiba in napoveduje (TEŠ&, AC, Patria, ...). A si vsaj prepričan , da imaš projekte za razpis? so dobri? recenzirani?
Ne glede na vse , pa je jasno od samega nastopa, da nisi za ministra, ne za politika, ... A da si strokovnjak - čudež za državnega birokrata. Pa dober si za svoje omrežje (skratka mali lobist), ko zaviraš projekt/e ...
Tudi Bullocku bodo postavili spomenik, ampak Hrvati in Italijani. Bullock če nisi prebral obeh študij sosedov, kaj za vraga si se lotil našega 2. tira. Jaz dvomim, da si sploh strokovnjak (kot tudi dvomim v tvoje sodelavce). In kako naj ubogi slovenček verjame tebi oziroma P. Damijanu. Kako naj se vlada, poslanci odločijo, če je stroka na dveh bregovih ? Ali imamo0 tudi desno in levo stroko? Vemo pa, da bi se 2. tir že davno izplačal, če bi ga začeli graditi prve pobude že 1956 do 1965 op.p.Korelič) ! Gašperšič, če imaš projekte gotove, bi v času odkar si minister že lahko izvedel mednarodni razpis, kjer bi dobil ponudbe za gradnjo 2. tira, ne pa da vsk, ki ima pet minut časa ugiba in napoveduje (TEŠ&, AC, Patria, ...). A si vsaj prepričan , da imaš projekte za razpis? so dobri? recenzirani?
Ne glede na vse , pa je jasno od samega nastopa, da nisi za ministra, ne za politika, ... A da si strokovnjak - čudež za državnega birokrata. Pa dober si za svoje omrežje (skratka mali lobist), ko zaviraš projekt/e ...
sporočil: 32
Najlepše je plavati nekje po sredi.
Ko se možnost za drugi tir veča, je komentator proti.
Ko se možnost manjša, je komentator za.
Seveda pa med vrsticami hkrati vedno navija še za drugo rešitev, zato da vzdržuje suspenz.
Min.Gašperšič je na začetku pošteno povedal, da se ne izplača.
Ker mu je vsa "osebno zainteresirana", "strokovna" in novinarska srenja nasprotovala, je naročil študijo, ki jim bo, vsaj upam, zavezala "gobce".
Ne vem, najbrž vsi, ki so za, mislijo, da bosta, ko začnemo graditi drugi tir, Italija in Hrvaška ustavila svoje projekte.
Blažena preproščina.
lp, Bogdan
Ko se možnost za drugi tir veča, je komentator proti.
Ko se možnost manjša, je komentator za.
Seveda pa med vrsticami hkrati vedno navija še za drugo rešitev, zato da vzdržuje suspenz.
Min.Gašperšič je na začetku pošteno povedal, da se ne izplača.
Ker mu je vsa "osebno zainteresirana", "strokovna" in novinarska srenja nasprotovala, je naročil študijo, ki jim bo, vsaj upam, zavezala "gobce".
Ne vem, najbrž vsi, ki so za, mislijo, da bosta, ko začnemo graditi drugi tir, Italija in Hrvaška ustavila svoje projekte.
Blažena preproščina.
lp, Bogdan
sporočil: 1.755
Tako kot vse drugo v Sloveniji, ima tudi to odzadje. Rok Svetek, ki
je zame res strokovnjak, ga je včeraj nakazal na Odmevih. Študijo
so naredili ne na OECD, ampak na inštitutu, ki ga koristi OECD, ima
pa take rezultate kot jih želi naročnik. Da se za ministrom
Gašperčičem skrivajo lobiji, je bilo nakazano že na začetku
ministrovanja, sicer pa ali je že bil kak prometni minister
apolitičen in strokoven? On sploh ne bi smel biti imenovan.
Brez 2.tira bo Slovenija nazadovala in ja, edino kar bo Luka lahko naredila, če bo želela še kaj posla, se bo morala priključiti na italijansko železnico, pri čemer bo naša še naprej propadala in žrla milijarde.
Drugi vidik seveda je, da bo 2.tir ista zgodba kot TEŠ6, samo tega ni kriv 2.tir, ampak koruptivnost v naši državi. Naj najamejo Kitajce, da ga zgradijo in bomo tovor potrojili,ne podvojili.
Brez 2.tira bo Slovenija nazadovala in ja, edino kar bo Luka lahko naredila, če bo želela še kaj posla, se bo morala priključiti na italijansko železnico, pri čemer bo naša še naprej propadala in žrla milijarde.
Drugi vidik seveda je, da bo 2.tir ista zgodba kot TEŠ6, samo tega ni kriv 2.tir, ampak koruptivnost v naši državi. Naj najamejo Kitajce, da ga zgradijo in bomo tovor potrojili,ne podvojili.
sporočil: 139
In zakaj se ne naredi resnično drugi tir, se pravi da ob obstoječem
zgradijo še eno progo? Se ne splača? Nisem zasledil nikjer nobene
analize o tem.
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 11.09.2015 11:59
[FIN-311684]Prispevek iz včerajšnjih Odmevov si poglej, boš morda spremenil mnenje. Rok Svetek ni kdorkoli. Njegovo mnenje o tej študiji, zalednem terminalu, ki ga predlagajo in ozadju obnašanja ministrstva in Vlade glede projekta II.tira je uničujoča.
Če bo minister Gašperšič zaradi drugega tira odstopil mu moramo izgraditi spomenik, ker je odločno prispeval, da ne »zabijemo« 1,5 milijard v 27 kilometrov progice, ki bo še dražja od zločinskega "pothvata" TEŠ 6.
4d.rtvslo.si/arhiv/p.../174359341
sporočil: 11.068
[MF-542584]
Drugi vidik seveda je, da bo 2.tir ista zgodba kot TEŠ6, samo tega ni kriv 2.tir, ampak koruptivnost v naši državi. Naj najamejo Kitajce, da ga zgradijo in bomo tovor potrojili,ne podvojili.Seveda, lobiji v spregi s politiko bodo potamanili vsaj polovico denarja,ki bo vložen v investicijo. Tako se pri nas pač dela. In to čisto zares, tu ni nobenega pretiravanja. Kdor glasno trdi drugače je ali ima oprane možgane ali pa sodeluje pri rajanju.
sporočil: 25
čas vnosa: 11.09.15 08:27
Kot prvo je treba razčistiti to, da tem mednarodnim inštitucijam ne
gre zaupati, da so neodvisne, nepristranske in strokovne kar same
po sebi. To ne velja za bonitetne agencije, ne velja za IMF in
tokrat očitno tudi ne za ITF pri OECD. Več kot očitno je, da si
nekdo v tujini zelo prizadeva, da Luka Koper ne bi prosperirala,
žal si tudi veliko kvizlingov pri nas prizadeva enako. Imajo svoje
računice. To je, da Luko prehiti bodisi Reka bodisi Trst.
Najverjetneje Reka, kajti Trst ni toliko perspektiven. Ali pa
želijo Luko prihvatizirati, razparcelirati, po delih prodati in
pobrati provizije. 2. tir mora zgraditi država in tudi rente mora
potem pobirati država, ne pa prihvatizatorji! Lepo bi bilo, da
Finance predstavi katero od resnih študij o multiplikativnih
učinkih Luke na gospodarstvo ne pa da vedno potegne s kvizlingi
samo zato, da je proti državi.
sporočil: 28
čas vnosa: 11.09.15 10:07
Sovdatova Petra, ste se morda vprašali, kdo so ti strokovnajki, ki
pravijo, da se ne izplača. Verjetno Hrvati, Italijani in Avstrijci.
Najdražje pri pošiljanju je prav pretovor in dvojno skladiščenje?!
Drugi tir mora biti zgrajen, ni pa nujno da po ceni, aktero
oddržave izsiljuje gradbeni lobij in blokira EU, ki nasprotuje
širitvi obstoječega, ker po tistih krivinah pač ne moreš voziti
160km/h (mimogrede 90% voznega parka SŽ ne doseže te hitrosti po
ravnem).
Malo manj hlapčevski moramo biti in se postaviti zase. Vsi okoli nas gradijo, samo mi ne!
Malo manj hlapčevski moramo biti in se postaviti zase. Vsi okoli nas gradijo, samo mi ne!
sporočil: 18
čas vnosa: 11.09.15 12:03
Oba projekta TEŠ in drugi tir sploh nista primerljiva. Pri TEŠU je
šlo za interese skupine ljudi ti. šaleškega lobija, ki so skrivali
podatke in vsi mastno zaslužili!!
Drugi tir je za luko strateškega pomena, čeprav zdaj o njegovi pomebnosti govorijo neprave osbe, ki vidijo le lasten interes.
Luka Koper naj ostane v državni lasti, prav tako železniška infrastruktura , država naj najde tretjino sredstev sama ali z izdajo državnih obveznic za železnice in dve tretjine potegne iz evropskih sredstev (naj pomaga Violeta).
In najdite že enkrat sposbne poštene strokovnjake za vodenje in gradnjo in dajte priliko Sloveniji in državljanom slovenije, da se izvlečemo iz krize.
Drugi tir je za luko strateškega pomena, čeprav zdaj o njegovi pomebnosti govorijo neprave osbe, ki vidijo le lasten interes.
Luka Koper naj ostane v državni lasti, prav tako železniška infrastruktura , država naj najde tretjino sredstev sama ali z izdajo državnih obveznic za železnice in dve tretjine potegne iz evropskih sredstev (naj pomaga Violeta).
In najdite že enkrat sposbne poštene strokovnjake za vodenje in gradnjo in dajte priliko Sloveniji in državljanom slovenije, da se izvlečemo iz krize.
sporočil: 258
Rok Svetek in vsi ki zagovarjajo najdržajo varijanto (t.j. 2 tir)
imajo svoj interes. Ne me basat da G. Svetek deluje dobrodelno.
Tudi JPD je študijo napisal po naročilu.
če bi imeli kolikor tolikor zdrave pameti bi podvojili obstoječi tir in hkrati upoštevali vse vodovarstvene zahteve. obstoječi tir je (revalorizirano na danes) stal 300.000.000 €.
če bi imeli kolikor tolikor zdrave pameti bi podvojili obstoječi tir in hkrati upoštevali vse vodovarstvene zahteve. obstoječi tir je (revalorizirano na danes) stal 300.000.000 €.
Strani: 1