Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

milos9 sporočil: 1.046
Mislim, da je kilometrina ki jo omogoča najcenejši najem baterije pri zoe in kangooju Z.E. glede na trenutne možnosti polnjenja in realne dosege baterij povsem realna, večjih kilometrin z omenjenimi avti si v tem hipu ne predstavljam, zato smo izpostavili to najcenejšo možnost in znesek dodali ceni avta, da bralec lažje oceni koliko renaulta staneta. Zgolj s ceno zmanjšano za subvencijo to pač ni mogoče.

Resen kupec pa bo, verjamem, dodatne informacije našel pri prodajalcu. Finance ne moremo biti katalog informacij, izpostavljamo tiste, ki se nam zdijo najbolj pomembne

Lep dan, Miloš

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2514944

Strani: 1

0702NOVAK sporočil: 158
Potem vam pa še enkrat objavim rahlo pomoč

www.disketa.si/media...298787.pdf

In za skeptike, EV je prihodnost vendar ne z obstoječemi baterijami in cenami le teh. Vsaka stvar je na začetku draga čez nekaj desetletji bo cena zanemarljiva. Z dosegom sta se že izkazala Tesla, Rimac in Kitajska kopija Tesle. Na začetku je vse drago da poberejo smetano od ljudi, ki imajo denar in s tem pokrijejo stroške potem nudijo raji za normalen denar.
pobalin sporočil: 14.456
[milos9]
Mislim, da je kilometrina ki jo omogoča najcenejši najem baterije pri zoe in kangooju Z.E. glede na trenutne možnosti polnjenja in realne dosege baterij povsem realna, večjih kilometrin z omenjenimi avti si v tem hipu ne predstavljam,
Pogledi, kaj je realno, so seveda različni. Meni se povprečje 34,3 km/dan ne zdi realno, če verjamem (tudi) vašim trditvam o realnem dosegu precej nad 100 km in opazujem množico migrantov v Ljubljano in iz nje, ki dnevno prevozijo 50, 70 in tudi 100 km (Grosuplje, Kranj, Kamnik, Postojna...). Vse te razdalje so znotraj preverjenega dosega po celonočnem polnjenju v domači garaži.

Po drugi strani se meni zdi čisto realno, da človeka, ki dnevno prevozi samo 34 km, a si za to razdaljo hoče omisliti poseben avto za najmanj 25 kEUR, pri tem pa v navezi s prodajalcem od svoje shirane države zahteva darilo 5 kEUR, opišem kot egoističnega "greenwashing-progressive" snoba. Ta snobizem si lahko privošči, ker ni ravno siromašen, je silno "ozaveščen", "družbeno odgovoren" in ima ob tem za normalno mobilnost na normalne razdalje najverjetneje še en večji avto, ki je čisto mogoče nastopaški kvazi terenec. Ma, bi jim dal po 20 jurjev subvencije na glavo, da ne bodo preveč trpeli...
zato smo izpostavili to najcenejšo možnost in znesek dodali ceni avta, da bralec lažje oceni koliko renaulta staneta. Zgolj s ceno zmanjšano za subvencijo to pač ni mogoče.
Ni res. Vi niste izpostavili najcenejše možnosti, ampak ste popolnoma zamolčali dve stvari: ključen element objavljene cene (omejeno število km na leto) in obstoj drugih tarif za večje število km. Čeprav to ne more biti olajševalna okoliščina, je res, da so podobno/enako pol-informirali tudi ostali vaši kolegi.
Resen kupec pa bo, verjamem, dodatne informacije našel pri prodajalcu.
Ne bo. Ker ga prav strokovni novinarji, ki ste ga zadnja leta vztrajno pitali s temi svetovnimi elektro-avto-vizionarstvi, niste pogleda usmerili k pomembnim zadevam, ki so očem in konvencionalnim pogledom na avto še skrite.
Ne bo tudi zato, ker na nekaj vprašanj, ki sem jih zastavil v prejšnjem komentarju, ni odgovora niti na sedmih straneh uradnega cenika za Zoe.
Pa tudi noben prodajalec ne bo kupca opozoril, da bo zaradi rednega polnjenja električnega avta v domači garaži skoraj zagotovo padel v višji tarifni razred (faktor URE), torej bo plačeval ne samo več, ampak tudi dražjo elektriko za celo gospodinjstvo.
forum.finance.si/?m=...057&single
Finance ne moremo biti katalog informacij, izpostavljamo tiste, ki se nam zdijo najbolj pomembne
Tudi pri zadnjem se razhajava. Vam se očitno zdijo pomembne izbrane informacije, ki jih sicer vsak lahko najde v reklamnih komunikacijskih kanalih prodajalcev. Meni pa se zdi pomembno, da novinarji dobro razumejo zadevo, o kateri pišejo, in da ponudijo predvsem informacije, ki niso v vsakem puhlem reklamnem gradivu.
Tudi kakšno besedo o usodi Mitsubishi-PSA električnih trojčkov, o katerih se je pred nekaj leti pisalo do onemoglosti, zdaj pa je vse tiho. In kaj o izkušnjah peščice kupcev v Sloveniji. Peugeot je svojega elektrikarja umaknil tudi s spletne strani, Mitsubishi ga samo še predstavlja (cene ni), Citroen pa ima objavljeno celo ceno zanj - dobrih 28 kEUR.
www.citroen.si/vozil...-zero.html
mitsubishi.si/modeli_imiev.asp

Drži pa, da sem jaz pedanten romantičen idealist, vi ste pa poklicni strokovnjak za avtomobilizem.

Lep pozdrav, pobalin

Strani: 1