Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek 20 let sistema ESP
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2513088
Strani: 1
[MF-542594]Seveda, zato pa imaš možnost, da ESP izključiš. Posebej v izrednih razmerah, na zasnežemo cesti, ko je z zadnjim pogonom skoraj nemgoče speljati celo rahel hrib. V takšnih razmerah se prednji pogon, predvsem pa štirikolesni izkaže stokrat bolje. Je pa ESP nenadomestljiv na mokrem ali poledenelem cestišču. V takšnih razmerah elektronika popravlja tudi večje voznikove napake. Sistm, ki odvzema moč posameznega kolesa ne more nadomestiti še takšno vrhunsko voznikovo znanje, razen, če ne gre za profesionalnega dirkača ali reli voznika.
To je res. Tudi meni se zdi, da ta ESP ni kaj prida. Pozimi se vozim po zasenženi cesti in avto je zelo, zelo nestabilen. Me meče iz ene v drugo ledeno brazdo na cesti in nikakor, da ga umirim. Nisem navajen, da je avto tako nevodljiv. Potem poizkusim ugasniti ESP in glej ga zlomka, avto postena vdljiv in se popolnoma umiri. Ko sem to izkusil na svoji koži, se ne čudim več, da je pozimi toliko nesreč.
[MF-542594]Mi je kolega, ki je bil na šoli varne vožnje pri Küzmiču pripovedoval, kaj je o tem povedal ta bivši reli orvak. Ob prvem snegu pripeljejo v mehanične delavnice prvih 50 razbitih vozil, ki so praviloma s štirikolesnim pogonom. Ravno iz razloga, ker vozniki v takšnih pogojih ne upoštevajo dejstva, da morajo voziti počasneje. Lažni občutek varne vožnje ne pomaga veliko, če presežeš meje fizike.
To je res. Tudi meni se zdi, da ta ESP ni kaj prida. Pozimi se vozim po zasenženi cesti in avto je zelo, zelo nestabilen. Me meče iz ene v drugo ledeno brazdo na cesti in nikakor, da ga umirim. Nisem navajen, da je avto tako nevodljiv. Potem poizkusim ugasniti ESP in glej ga zlomka, avto postena vdljiv in se popolnoma umiri. Ko sem to izkusil na svoji koži, se ne čudim več, da je pozimi toliko nesreč.
Strani: 1