Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slovenec, ki je zavrnil veliko gotovine in izbral izziv
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2512784] 04.04.15 12:23 · odgovor na: (# 2512579)
[PyotrNovak]Ne uporabljam.
Kratka anketa: koliko od vas uporablja Pinterest? Ali veste zakaj je uporaben za podjetja?
Uporaben je za graditev branda in pospeševanje prodaje določenih izdelkov/storitev.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2512784
Strani: 1
[#2512821] 04.04.15 17:20 · odgovor na: (# 2512784)
1. Google NE indeksira slik iz FB, Yelp... in še nekaj pomembnih social networks.
2. Lahko prikažeš slike svojih izdelkov iz online revij, etc, brez problemov s copyright-om.
Google slike dobesedno zagrabi in tako imaš še dadatno boljši ranking svojih izdelkov, dobesedno zastonj. Seveda pa moraš imeti verificiran business page.
LinkedIn je drug počasnejši način izgranje znamke: povezujem se samo z ljudmi iz mojega področja in počasi stvar dobi efekt snežne kepe: nekega dne vidiš, da si povezan z precej pomembnimi klučnimi igralci. Tudi na tako ogromnem trgu je poznavanje 50 ključnih ljudi že veliko.
To je ena od lepot interneta: za vloženo delo so povratki izjemno veliki. Meni to trenutno prinese čez 90% naročil od končnih kupcev; profit je nekajkrat večji, ker sem odrezal vse posrednike; marže od 40-60% so v US preteklost, v DE pa običaj.
Internet je technologija, ki vrača moč proizvajalcem in ubija vse posrednike. Izdelek pa mora biti v ustrezni kvalitetni kategoriji - prodaja kitajske cheap shit robe ne pride v poštev.
Upam da koga vzpodbudim k uporabi teh zastonjskih orodij z velikim učinkom.
Moji izdelki so unikati lastne konstrukcije in izdelave, izjemno inovativni in vodilni na tem segmentu. To je tudi verjetno pogoj da stvar dela tako hudo dobro.
PS. Z domorodci ne poslujem že dolgo, zaradi "lokalnih poslovnih običajev".
Strani: 1