Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[gsavli]
recimo. to bi tudi izključilo možnost, da gre za psihopata, tako kot depresija. To bi bilo tudi afektivno dejanje, za katerega je potrebno tudi načrtovanje (kar zopet ni značilnost psihopatov, ti ne načrtujejo).
Pa koga to briga, hudiča. Me ne zanimajo detajli klinične diagnoze in pravilnost izrazoslovja, tipček je bil čez les, norec, motenček, manijak, you name it. Kdor požene letalo v goro, medtem ko zadaj 10 minut kapitan razbija in potniki, pač definitivno ni normalen. Tip je bil prfuknjenec - in to so pri letalski družbi vedeli.

In kaj ga je dodatno pognalo v prfuknjnost? Razočaranje, ker ne bo bleščeče pilotske kariere - kajti na enem očesu je 30% slep... čakaj malo... A SE TO ONI ZAJEBAVAJO? Mislim WTF, tole se bere kot scenarij kakega črnohumornega B-filma.

Kar nekaj ljudi v vodstvu Germanwings/Lufthanse ter v nemški upravi za letalstvo bi moralo za tole fasati težke večletne zaporne kazni.
Ker očitno pustijo, da avione vozijo napol slepi norci.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2511426

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[matjazfinance]
> [gsavli]
> recimo. to bi tudi izključilo možnost, da gre za psihopata, tako kot depresija. To bi bilo tudi afektivno dejanje, za katerega je potrebno tudi načrtovanje (kar zopet ni značilnost psihopatov, ti ne načrtujejo).

Pa koga to briga, hudiča. Me ne zanimajo detajli klinične diagnoze in pravilnost izrazoslovja, tipček je bil čez les, norec, motenček, manijak, you name it. Kdor požene letalo v goro, medtem ko zadaj 10 minut kapitan razbija in potniki, pač definitivno ni normalen. Tip je bil prfuknjenec - in to so pri letalski družbi vedeli.

In kaj ga je dodatno pognalo v prfuknjnost? Razočaranje, ker ne bo bleščeče pilotske kariere - kajti na enem očesu je 30% slep... čakaj malo... A SE TO ONI ZAJEBAVAJO? Mislim WTF, tole se bere kot scenarij kakega črnohumornega B-filma.

Kar nekaj ljudi v vodstvu Germanwings/Lufthanse ter v nemški upravi za letalstvo bi moralo za tole fasati težke večletne zaporne kazni.
Ker očitno pustijo, da avione vozijo napol slepi norci.
Vsak dan na cesti srečaš vsaj pet takšnih motenčkov, ki te lahko enako ubijejo, pa nikomur nič.
So imeli enako zdravniški pregled in izpit in enako bi jih naj nekdo kontroliral.
Pa je zilijon izgovorov...
bc123a sporočil: 48.253
[matjazfinance]
> [gsavli]
> recimo. to bi tudi izključilo možnost, da gre za psihopata, tako kot depresija. To bi bilo tudi afektivno dejanje, za katerega je potrebno tudi načrtovanje (kar zopet ni značilnost psihopatov, ti ne načrtujejo).

Pa koga to briga, hudiča. Me ne zanimajo detajli klinične diagnoze in pravilnost izrazoslovja,
Seveda je pomembno. Tako kot je pomembno pri tehnicni napaki, ali je motor odpovedal zato, ker je prisla smet v gorivo, ali zato, ker je bil utrujen material. Ne mores reci "koga briga, zakaj tocno, motor je odpovedal in 150 ljudi je umrlo!!!".

Brez razumevanja se teh stvari ne da prepreciti.

Tisto, kar je absolutni horror pri tej zadevi in zaradi cesa bo LH fasala odskodnine, ki bodo sle v nebo, je dejstvo, da za problem norega pilota obstaja izjemno enostaven fix: 2 person rule. Ko sem bral da je zadeva v ZDA ze leta obvezna, v EU pa ne, so mi, iskreno povedano, sli lasje pokonci.

Tu je lufthanso zjebala nemska obsedenost s perfekcionizmom: "mi smo perfektni, mi imamo perfektno izsolane in pregledane pilote". V ZDA je 2 person rule zaradi tega, ker letijo tam starejsi piloti, in tudi glede zdravstvenih tezav so v ZDA precej bolj popustljive kot EU. Zato imajo pac varnostni mehanizem (ce pilot v boeingu pade dol zaradi infarkta, lahko komot avion skresira prej, kot pa bo kopilot uspel priti nazaj v kabino).

Skratka, gre za veliko malomarnost s strani lufthanse, k kateri je prispevalo tudi prepricanje o lastnem perfekcionizmu.

Kot vedno, nesreca nima samo enega samega vzroka, tudi tu jih je cel kup:

- depresivno/suicidalen kopilot
- slabo nadzorovanje zdravstvenega stanja s strani lufthanse
- (potencialno) odpoved komunikacije znotraj LH/GW
- pilot, ki nespametno pusti zacetnika samega za volanom

Enega od teh faktorjev odstranis in nesrece ne bi bilo.

Strani: 1