Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[QRK]
Mislim, da električni avtomobili imajo prihodnost. Polnilna mesta niso problem. Problem so akumulatorji, ki se morajo izboljšati, od zmogljivosti, teže in življenjske dobe ter reciklaže.
Tudi polnilna mesta so delni problem. Ne samo njihovo število, ampak tudi zmogljivost polnjenja. Če imaš čas čakati celo noč, sicer ni problem. Kdor pa bi želel napolniti baterijo v podobnem času kot natankaš gorivo v običajni avto - hja, pač tega ne more. Tokovi bi bili velikanski, običajne vtičnice niti približno temu niso kos (pa tudi baterija sama).
Če greš preračunat, kakšno količino energije pretočiš v obliki 50 litrov bencina, pridejo ogromne cifre. To je skušal dopovedati Akrapovič, sicer se je pa o tem tudi že pisalo na forumu.

Električni avti so igrača za bogate in za tehnofrike. Za večino ljudi je tehnologija nezadovoljiva, hkrati pa draga (razen če se vmes država vmeša s kakšnimi subvencijami, kar pa se mi zdi povsem nesprejemljivo).

Kdor ima vsaj nekaj znanja in razgledanosti, mu je jasno zakaj električni avti še lep čas (morda nikoli) ne bodo omogočali vsega tega, kar že nekaj desetletij omogočajo normalni avti.

Električni avti so bili razširjeni v koncu 19./začetku 20. stoletja, ko so bili avti nasploh v bistvu zgolj 4-kolesni vozički za eno ali dve osebi, brez kakršnihkoli dodatnih električnih naprav, kot jih je danes v avtu vse polno. Potem pa res nisi potreboval veliko energije za delovanje avta. Pa tudi doseg ni bil problem, ker so bili to de facto zgolj mestni avti (saj skoraj ni bilo cest, po katerih bi se lahko kam dlje peljal).
Kdor ne razume tehničnih omejitev, ne more pametno razglabljeti o el. avtih.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2506383

Strani: 1

anon-88574 sporočil: 933
[matjazfinance]
Tudi polnilna mesta so delni problem. Ne samo njihovo število, ampak tudi zmogljivost polnjenja. Če imaš čas čakati celo noč, sicer ni problem. Kdor pa bi želel napolniti baterijo v podobnem času kot natankaš gorivo v običajni avto - hja, pač tega ne more. Tokovi bi bili velikanski, običajne vtičnice niti približno temu niso kos (pa tudi baterija sama).
Če greš preračunat, kakšno količino energije pretočiš v obliki 50 litrov bencina, pridejo ogromne cifre. To je skušal dopovedati Akrapovič, sicer se je pa o tem tudi že pisalo na forumu.
Oboje spet ni tak problem. Za hitra polnjenja imaš t.i. superchargerje, ki imajo postavljeno lastno infrastrukturo.

Doma polniš čez noč in seveda ne ekvivalent 50l goriva. Če vzamemo povpreje 50km vožnje na dan, to pride potem za Teslo ~12kwh. Polniš 12h z 1kw. Pa bo povprečen električni avto porabil manj, pa tudi 50km dnevno je huda...
anon-54454 sporočil: 4.098
[matjazfinance]
Električni avti so igrača za bogate in za tehnofrike. Za večino ljudi je tehnologija nezadovoljiva, hkrati pa draga (razen če se vmes država vmeša s kakšnimi subvencijami, kar pa se mi zdi povsem nesprejemljivo).

Kdor ima vsaj nekaj znanja in razgledanosti, mu je jasno zakaj električni avti še lep čas (morda nikoli) ne bodo omogočali vsega tega, kar že nekaj desetletij omogočajo normalni avti.

Kdor ne razume tehničnih omejitev, ne more pametno razglabljeti o el. avtih.
S precejsnjo lahkoto si lahko predstavlam nek casopisni clanek nekje leta 1890:

"Avti so igrača za bogate in za tehnofrike. Za večino ljudi je tehnologija nezadovoljiva, hkrati pa draga (razen če se vmes država vmeša s kakšnimi subvencijami, kar pa se mi zdi povsem nesprejemljivo).

Kdor ima vsaj nekaj znanja in razgledanosti, mu je jasno zakaj avti še lep čas (morda nikoli) ne bodo omogočali vsega tega, kar že nekaj stoletij omogočajo konjske vprege.

Kdor ne razume tehničnih omejitev, ne more pametno razglabljeti o avtih."

Da pa gre za strogo nisni trg, sem ze nekajkrat omenil, da je za prehod ze v teoriji potrebnih nekaj desetletij, tudi. Strategija proizvajalcev je njihova stvar.
Kar se mene tice, bi navadno Micro na el. pogon, z avtonomijo 30km z lahkoto ze danes naredili za podobno/enako ceno bencinske, pa ocitno to ni del strategije.
Moja mama prevozi z bencinsko manj kot 1.000km letno in nikoli vec kot 20km/dan. Najvec problemov ji (v bistvu meni) povzroca ravno vzdrzevanje takega ICE vozila in je zaradi tega idealen, dalec od edini mozni kupec. Ne potrebuje nobene subvencije, samo ponudbo.
QRK sporočil: 2.505
Tudi jaz sem pred desetletjem hodil na Vegovo, kasneje pa še kam drugam.

Tehnični problemi so dokaj obvladljivi, zaplete se drugje. (interesi, razmerja moči, komparativne prednosti, monopoli ipd).

Morda sem se slabo izrazil, a še vedno mislim, da se preveč ne motim.

Lep dan še naprej!
0702NOVAK sporočil: 158
www.youtube.com/watc...5V0vL3nnHY In tudi Renault ima podobno idejo, zato je pri zgolj opcija najema baterije.

Strani: 1