Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[bc123a]
Ce prav razumem, gre za storitev, kar je se posebej smesna situacija (glej primer s plasticno operacijo malo visje).
Ni samo storitev, ker velik del (največji) računa je sam hardver (plinski rezervoar, uparjalnik, injektorji, elektronika itd) in to kar nanese.
V čem je razlika med vgradnjo avtoplina, ali pa če bi v tujini naredil servis in v avtu zamenjal kup delov v vrednosti stotine ali celo tisoče evrov? Pri avtoplinu moraš njegovo vgradnjo še uradno homologirati in to se potem uradno vidi. Lahko pa v tujini recimo zamenjaš pol motorja in komplet podvozje z novimi deli, pa ne rabiš nobenemu razlagat, če zgolj nadomestiš stare dele z novimi.
(samo ilustriram, kako je tako jebanje s strani države izvedljivo, nikakor da bi to opravičeval)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2497648

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[matjazfinance]
> [bc123a]
> Ce prav razumem, gre za storitev, kar je se posebej smesna situacija (glej primer s plasticno operacijo malo visje).

Ni samo storitev, ker velik del (največji) računa je sam hardver (plinski rezervoar, uparjalnik, injektorji, elektronika itd) in to kar nanese.
V čem je razlika med vgradnjo avtoplina, ali pa če bi v tujini naredil servis in v avtu zamenjal kup delov v vrednosti stotine ali celo tisoče evrov? Pri avtoplinu moraš njegovo vgradnjo še uradno homologirati in to se potem uradno vidi. Lahko pa v tujini recimo zamenjaš pol motorja in komplet podvozje z novimi deli, pa ne rabiš nobenemu razlagat, če zgolj nadomestiš stare dele z novimi.
(samo ilustriram, kako je tako jebanje s strani države izvedljivo, nikakor da bi to opravičeval)
Ja, razumem ta problem glede homologacije. Ampak homologacija je samo nacin kako te najdejo, formalno je isto ce vgradis avtoplinsko napravo ali pa nov motor.

Kaj se potem carini? Deli? Ali tudi storitev vgradnje? Ali samo storitev vgradnje?

Strani: 1