Zasebnost
1 min
Advance Capital v prvi prevzem največjega proizvajalca solarnih panelov v jugovzhodni Evropi
54 min
Salus v prvem četrtletju: prihodki in dobiček gor
1 ura
Kaj morate vedeti o dedovanju (PRO)
2 uri
Je vredno pri optimizaciji stroška elektrike pogledati tudi načrtovanje proizvodnje? (Oglas)
4 ure
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji? 4
5 ur
Kako bodo v ljubljanski Energetiki zagnali proizvodnjo vodika 10
7 ur
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
7 ur
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500 1
13 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
15 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
16 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
16 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
16 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha? 1
17 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
17 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
18 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
18 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
18 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

chef sporočil: 2.986
Kaj je narobe z izvozom? A ni bistveno, da zastopnik zasluži za plače? Slovenski vozni park se stara, to je pa dejstvo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2489722

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[chef]
Kaj je narobe z izvozom? A ni bistveno, da zastopnik zasluži za plače? Slovenski vozni park se stara, to je pa dejstvo.
Bravo. Fino bi bilo samo, če bi ta izvoz imeli statistično enako lepo obdelan kot nove registracije. Potem bi mogoče komu kapnilo, da ima firma X izvoz 1/3 sojih avtov zato, ker ima pri nas najbolj ugodne cene v okolici. Firma Y, ki ne izvozi skoraj nič, pa bi bila lahko po tej logiki med kupci prepoznana kot precenjena v primerjavi z X.

Sicer pa pri meni zmaga tale izjava:
dodaja Murn in obenem za letos napoveduje rast prodaje renaultov v Sloveniji, ki bo pozitivno vplivala tudi na poslovanje servisnih delavnic.
Je Murn pomislil, da v tem stavku implicitno trdi, da morajo novi Renaulti že kmalu na servis? Saj vem, da je mislil na dolgi rok, ampak vseeno... :-)
anon-45881 sporočil: 7.327
[chef]
Kaj je narobe z izvozom? A ni bistveno, da zastopnik zasluži za plače? Slovenski vozni park se stara, to je pa dejstvo.
Za Slovenijo nič. Umetno napihujemo svoj fiktivni standard, država nekaj malega davkov dobi, principali pa so nategnjeni.

Mladi Golf, eksportiran v SLO in reeksportiran v NEM, ima izgubo vrednosti v višini izgubljene marže + transporta in drugih stroškov.

Strani: 1