Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek 5 avtomobilov, ki lahko zaznamujejo 2015
Strani: 1
sporočil: 967
Pri Fordu se bodo kljub temu poskušali vmešati v boj za vrh, za kar
naj bi v začetku prihodnjega leta poskrbeli s konkurenčno ceno,
enako ali nižjo od passata.
V Nemčiji se novi karavanski Mondeo 1.5 Ecoboost Trend prične z zelo zanimivo ceno, ki je kar konkretno nižja od Passatove:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
za tiste, udarjene na dizle, pa se tudi najde kaj ugodnega, sklupaj z Navi...:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
Bomo videli, kako bo s cenami pri nas.
V Nemčiji se novi karavanski Mondeo 1.5 Ecoboost Trend prične z zelo zanimivo ceno, ki je kar konkretno nižja od Passatove:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
za tiste, udarjene na dizle, pa se tudi najde kaj ugodnega, sklupaj z Navi...:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
Bomo videli, kako bo s cenami pri nas.
sporočil: 3.087
[psm]Ford je že grd kot pes, da že zaradi tega rabi 30% popust na ceno Passata.
Pri Fordu se bodo kljub temu poskušali vmešati v boj za vrh, za kar naj bi v začetku prihodnjega leta poskrbeli s konkurenčno ceno, enako ali nižjo od passata.
V Nemčiji se novi karavanski Mondeo 1.5 Ecoboost Trend prične z zelo zanimivo ceno, ki je kar konkretno nižja od Passatove:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
za tiste, udarjene na dizle, pa se tudi najde kaj ugodnega, sklupaj z Navi...:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
Bomo videli, kako bo s cenami pri nas.
sporočil: 732
Vsake očese majo svojga malarja, tvoje so bliže šalabajzarjem.
Tipičn favejevc, za tebe je vse ostalo na trgu krš
sporočil: 30
Cene Mondea se začnejo pri 20,6k.
www.fever-auto.de/li...g-A485.php
www.fever-auto.de/li...g-A485.php
sporočil: 62
Matej, res misliš, da bo Fiat 500x eden od glavnih igralcev na avto
trgu v letu 2015? Meni se zdi že zdaj precej marginalen, če se bo
pa s ceno postavil v premium razred in za to nič kaj posebnega
ponudil, pa res dvomim v uspeh. Ne zdi se mi, da Slovenci Fiatove
modele še kaj posebej "šmirglamo", pa naj bo premium ali ne.
sporočil: 2.730
Poleg drzne zunanjosti ponuja še sodobno kabino za pet ali sedem potnikov, kjer prinaša lebdeč sredinski greben, večjo osredotočenost na voznika in bolj športne vozne lastnosti.Kaj je torej lebdeč sredinski greben, ki izboljša osredotočenost voznika in športne lastnosti vozila?
sporočil: 967
Morda bi lahko slovensko prodajo vozil zaznamovalo tudi velikansko
odstopanje cen, recimo Volvo V70:
VOLVO V70 1.6 dizel, oprema Momentum:
Nemčija: 27.990 eur (z vključenim nemškim 19%-nim DDV)
Slovenija: 43.662 eur (z vključenim 22%-nim DDV in ostalimi slo davščinami).
Cena nemškega je iz portala:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
Cena slovenskega pa od uradne zastopnikove strani Volvo v Sloveniji:
www.volvocars.com/si...Y15w20.pdf
www.volvocars.com/si...cenik.aspx
VOLVO V70 1.6 dizel, oprema Momentum:
Nemčija: 27.990 eur (z vključenim nemškim 19%-nim DDV)
Slovenija: 43.662 eur (z vključenim 22%-nim DDV in ostalimi slo davščinami).
Cena nemškega je iz portala:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
Cena slovenskega pa od uradne zastopnikove strani Volvo v Sloveniji:
www.volvocars.com/si...Y15w20.pdf
www.volvocars.com/si...cenik.aspx
sporočil: 3.087
[Bamperle]Vozim kola Made in Japan.
Vsake očese majo svojga malarja, tvoje so bliže šalabajzarjem. Tipičn favejevc, za tebe je vse ostalo na trgu krš
In tale Mondeo je še vedno grd kot pes. :)
sporočil: 3.087
[psm]Volva se tipično v Sloveniji kupi uvoženega iz Nemčije, starega par let in to za pol cene novega v Nemčiji. Lokalni slovenski uvoznik, pa očitno prodaja samo bedakom s preveč denarja. Posledično je prodaja na psu, potem pa izvisijo tudi servisi in ostala infrastruktura. One iz Nemčije se pa popravlja pod kozolcem.
Morda bi lahko slovensko prodajo vozil zaznamovalo tudi velikansko odstopanje cen, recimo Volvo V70:
VOLVO V70 1.6 dizel, oprema Momentum:
Nemčija: 27.990 eur (z vključenim nemškim 19%-nim DDV)
Slovenija: 43.662 eur (z vključenim 22%-nim DDV in ostalimi slo davščinami).
Cena nemškega je iz portala:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
Cena slovenskega pa od uradne zastopnikove strani Volvo v Sloveniji:
www.volvocars.com/si...Y15w20.pdf
www.volvocars.com/si...cenik.aspx
sporočil: 2.987
Sploh ne gre za uspeh na trgu, leto lahko zaznamuje tudi neuspeh.
Prav to, o cemer govoris in smo tudi pisali, je zanimivo. Lahko
500x s svojo ceno dovolj preprica kupce, da ne bo polom? Premijski
Fiat? Skratka ni v ospredju trzni uspeh ampak rezultat. Kakrsenkoli
ze. Zato je vmes recimo mondeo, kako se bo obnesel dve leti po
premieri in ob boku svezega passata..kako bo trg sprejel novega
espaca? Bo zanimiv in predmet razprav kupili ga pa ne bodo? Taksne
stvari.
sporočil: 14.456
[psm]Na Švedskem pa Ford kupcem da še za 279 kg "dobre vage", na kar nekakšni novinarji spet gnjavijo z malenkostmi:
Pri Fordu se bodo kljub temu poskušali vmešati v boj za vrh, za kar naj bi v začetku prihodnjega leta poskrbeli s konkurenčno ceno, enako ali nižjo od passata.
V Nemčiji se novi karavanski Mondeo 1.5 Ecoboost Trend prične z zelo zanimivo ceno, ki je kar konkretno nižja od Passatove:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
za tiste, udarjene na dizle, pa se tudi najde kaj ugodnega, sklupaj z Navi...:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
Bomo videli, kako bo s cenami pri nas.
teknikensvarld.se/th...ht-169293/
sporočil: 295
oba, passat in mondeo sta zelooo dobra avta. oblikovno mi je boljši
mondeo, podobno kot mazda 6 je bolj agresiven. passat izgleda dosti
bolj milo.
sporočil: 208
[psm]kaj če bi za začetek primerjal uradne cenike?
Morda bi lahko slovensko prodajo vozil zaznamovalo tudi velikansko odstopanje cen, recimo Volvo V70:
VOLVO V70 1.6 dizel, oprema Momentum:
Nemčija: 27.990 eur (z vključenim nemškim 19%-nim DDV)
Slovenija: 43.662 eur (z vključenim 22%-nim DDV in ostalimi slo davščinami).
Cena nemškega je iz portala:
suchen.mobile.de/neu...CE&ref=SES
Cena slovenskega pa od uradne zastopnikove strani Volvo v Sloveniji:
www.volvocars.com/si...Y15w20.pdf
www.volvocars.com/si...cenik.aspx
verjamem, da bo v nemčiji še vedno cenejši, pa še ti boš bolj kredibilno delovel.
sporočil: 2.987
[WikiLeaks02]Ne, napisal sem, da novi espace poleg drzne zunanjosti ponuja še sodobno kabino, kjer prinaša lebdeč greben.
napisal si, da lebdeci geben prinasa osredotocenost voznika, hebi ga. Kako naj to razumemo pa je druga zgodba
Ce meni toti greben, pa naj bo lebdeci ali leteci, povzroca osredotocrnost nanj, se s totim grebenckom med voznjo ne bova lepo gledala.
Le kaj pomeni tvoja sofisticirana poved o grebenu, ce lahko malo elaboriras za nas navadne smrtnike, pa se zenske povrhu
Ob tem novi espace prinaša še večjo osredotočenost na voznika in bolj športne vozne lastnosti. Nima veze z grebenom. Slovnica in pismenost - vidim pa, da je to danes kar težava, sploh na totem koncu. Pa ne mešaj žensk v to, njim je bilo vse jasno (spoštovane lektorice)
sporočil: 2.987
Poveži se z wikileaksom, privoščita si pivo, morda vama bo jasno ;)
Ali pa vsaj vseeno (upam)
sporočil: 1.493
Zadnja sprememba: anon-275629 24.12.2014 10:55
Kar ti je hotel povedati je, da kar tebi ni všeč je mogoče pa komu
drugemu všeč! Saj so že stari Rimljani rekli, da se o okusih ne
razpravlja (ker ima pač vsak svojega!)!
sporočil: 1.493
Zadnja sprememba: anon-275629 24.12.2014 13:28
Eh, tako globokih razmišljanj jaz s svojo mislijo nisem imel v
glavi, ker moji tašči je všeč slana juha, medtem, ko meni pač ni,
pri čemer ne razpravljava o tem, kaj vsebinsko zajema pojem
slan/slano/slanost!
sporočil: 31.987
Zadnja sprememba: najobj 26.12.2014 13:42
[chef]
> [WikiLeaks02]
> napisal si, da lebdeci geben prinasa osredotocenost voznika, hebi ga. Kako naj to razumemo pa je druga zgodba
> Ce meni toti greben, pa naj bo lebdeci ali leteci, povzroca osredotocrnost nanj, se s totim grebenckom med voznjo ne bova lepo gledala.
>
> Le kaj pomeni tvoja sofisticirana poved o grebenu, ce lahko malo elaboriras za nas navadne smrtnike, pa se zenske povrhu
Ne, napisal sem, da novi espace poleg drzne zunanjosti ponuja še sodobno kabino, kjer prinaša lebdeč greben.... evo, sicer si težko predstavljam, da je WikiLeaks02 s totega (= Maribor z okolico) konca, ampak da ne bi kdo mislil, da smo moški s totega konca kaj boljši od žensk s totega konca, naj dodam, da se je tota novodobna žabarska "poved" namesto staroslovenskega stavka ponovno izkazala v vsej svoji semantični nesmiselnosti ... khmm, ker če bi poved res bila poved, bi vsakemu bralcu povedala enako, ker bi jo vsak enako razumel, tako pa poved ni povedala nič oziroma je tvoj stavek - od tod tudi ime - sestavljen iz slovenskih besed vsakemu bralcu očitno povedal nekaj čisto svojega sicer semantično pravilnega, ker namreč stavek sam po sebi ne rabi povedat nič, zato ga je povsem nesmiselno imenovati poved ...
Ob tem novi espace prinaša še večjo osredotočenost na voznika in bolj športne vozne lastnosti. Nima veze z grebenom. Slovnica in pismenost - vidim pa, da je to danes kar težava, sploh na totem koncu. Pa ne mešaj žensk v to, njim je bilo vse jasno (spoštovane lektorice)
P.S.: se opravičujem, ker sem uletel rahlo off-topic, ampak tota žabarska "poved" mi gre vsaj tako na jetra kot žabarski "zadane" in si enostavno nisem mogel pomagat ... aja, žabarsko poved sem imenoval žabarsko zato, ker so si žabari skupaj z vašimi lektoricami iz žabarske centrale poleg vsega ostalega prisvojili monopol tudi nad slovenščino, ker namreč še nisem slišal, da bi kljub svojemu slavnemu rojaku v kakšnem Ljutomeru celi Sloveniji diktirali, kako morajo Slovenci govoriti ...
Strani: 1