Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Strategija razvoja prometa do 2030 spisana na 250 straneh
Strani: 1
sporočil: 370
Zadnja sprememba: anon-310206 15.12.2014 11:38
Pri pripravi takega strateškega dokumenta , kot je strategija
razvoja prometa v državi sodeluje vrsta strokovnjakov, ki jih
usklajuje odgovorni vodja projekta! Če bomo kdaj resnično hoteli
izboljšati stanje v državi je nujno prevzemanje OSEBNE
odgovornosti. Torej : Prosim za imena avtorjev in odgovornih oseb
strokovne priprave - ki ne morejo biti prekrita z nazivi
institucij.
sporočil: 1.741
Ali se hecajo? Vse to je že dolgo znano in to isto ministrtvo ni v
zadnjih 10 letih nič naredilo (npr. uskladitev voznih redov ne bi
zahtevalo denarja, ki je stalni izgovor za nedelo dobro plačanih
uradnikov). Slovenija se je na področju urejanja prometa vrnila
nekaj desetletji nazaj. Takrat so bile strategij, predvsem pa
operativni plani na bistveno višjem nivoju.
Kdaj, kaj, zakaj, koliko BDB za boljšo prometno strukturo, viri financiranja, stimulativni ukrepi za famozni "trajnostni razvoj" (mimogrede trjanostni razvoj je floskula, ki jo mnogi uporabljajo pa nihče ne zna točno pojasniti kaj to je), organiziranost upravljanja s cestami (lokalne, državne, krajevne), vključevanje v evropske in svetovne sisteme itd. Vsega tega v strategiji očitno ni.
Zopet so nekateri dobro zaslužili s papirji, ki bodo predmet neskončnih debat, delalo se pa ne bo nič oz. tako kot se predor Markovec paca že nekaj let po planiranem roku!
Rezultati zavračanja vsega iz preteklosti in strahu pred novimi velikimi projekti (politična in medijska gonja) ter politično kadrovanje nesposobnih, nestrokovnih, neizkušenih, "naših" kadrov na ključna mesta pač dajejo svoje rezultate!
Kdaj, kaj, zakaj, koliko BDB za boljšo prometno strukturo, viri financiranja, stimulativni ukrepi za famozni "trajnostni razvoj" (mimogrede trjanostni razvoj je floskula, ki jo mnogi uporabljajo pa nihče ne zna točno pojasniti kaj to je), organiziranost upravljanja s cestami (lokalne, državne, krajevne), vključevanje v evropske in svetovne sisteme itd. Vsega tega v strategiji očitno ni.
Zopet so nekateri dobro zaslužili s papirji, ki bodo predmet neskončnih debat, delalo se pa ne bo nič oz. tako kot se predor Markovec paca že nekaj let po planiranem roku!
Rezultati zavračanja vsega iz preteklosti in strahu pred novimi velikimi projekti (politična in medijska gonja) ter politično kadrovanje nesposobnih, nestrokovnih, neizkušenih, "naših" kadrov na ključna mesta pač dajejo svoje rezultate!
Strani: 1