Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Tomos 60 let po nastanku znova išče pot do kupcev
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2479174] 02.12.14 11:19 · odgovor na: (# 2479136)
[Breiva]
Zalosno pa je, da v vseh teh letih niso uspeli spraviti skupaj stiritaktnega motorja. Se vedno so vsi mopedi gnani z smrdljivimi dvotaktnimi motorji.
Kolikor vem, v Italiji v center mest ne smes z dvotaktnim mopedom, kar je seveda slabo za Tomosove dvotakterje.
Honda je ze pred 30 leti imela moped Camino z stiritaktnim motorjem.
Tudi novi moped Tori od Riflja ima stiritaktni motor, ki pa je izdelan na Tajvanu, a je na zalost izdelava slabe kvalitete.
Štiritaktni motorji so dražji za vzdrževanje. Težje vžigajo. So težji in jih je težje hladit.
Smrdijo pa samo zato, ker vozniki niso sposobni prave mešance naredit, ali pa ker mularija za svoje frizirane bolide koristi TTS ki prav svinjsko reže v nos.
Po moje je boljša varianta z dodatnim rezervarjem za olje in avtomatsko mešanje kot ga imajo italjani.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2479174
Strani: 1
[#2479259] 02.12.14 13:39 · odgovor na: (# 2479174)
[grekom1]Jaz sem imel leta 1961 Colibrija in moram reci, da je bil kar soliden moped, le motor ni bil prevec vzdrzljiv (verjetno je bilo olje takrat slabe kvalitete). Bil pa sem vseeno zelo srecen z njim.
> [Breiva]
> Zalosno pa je, da v vseh teh letih niso uspeli spraviti skupaj stiritaktnega motorja. Se vedno so vsi mopedi gnani z smrdljivimi dvotaktnimi motorji.
> Kolikor vem, v Italiji v center mest ne smes z dvotaktnim mopedom, kar je seveda slabo za Tomosove dvotakterje.
>
> Honda je ze pred 30 leti imela moped Camino z stiritaktnim motorjem.
> Tudi novi moped Tori od Riflja ima stiritaktni motor, ki pa je izdelan na Tajvanu, a je na zalost izdelava slabe kvalitete.
Štiritaktni motorji so dražji za vzdrževanje. Težje vžigajo. So težji in jih je težje hladit.
Smrdijo pa samo zato, ker vozniki niso sposobni prave mešance naredit, ali pa ker mularija za svoje frizirane bolide koristi TTS ki prav svinjsko reže v nos.
Po moje je boljša varianta z dodatnim rezervarjem za olje in avtomatsko mešanje kot ga imajo italjani.
Sedaj pa imam Piaggio Ciao, letnik okoli 1980, za izlete na Savo in moram reci, da je Ciao zakon. Zelo lahek, vziga brez problemov, enostavna konstrukcija, pogon z jermenom (veriga je samo za zagon in pedaliranje), ki ne potrebuje nobenega vzdrzevanja. Skratka enostavna in genialna konstrukcija.
Piaggio jih je prenehal izdelovati, ker imajo dvotaktni motor in z njimi ne smes v center mesta. Za stiritaktni motor pa v okvirju verjetno ni dovolj prostora.
Strani: 1