Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj Dars protihrupne ograje postavlja tam, kjer ni hiš?
Strani: 1 2
sporočil: 2.565
Te ograje ne dopuščajo nobenega "počasnega razbijanja" ker vozilo
zaustavi 80cm betonski cokel. Avto samo odbije. Tudi izlet v jarek
je nevaren, še bolj nevarno pa se mi zdi čepeti v razbitini sredi
AC in upati da bo tisti zadaj pravočasno ustavil. Evakuacija je
možna skozi odprtine, ki so predvidene na x razdalji.
Sam vidim to zidovje kot še en simptom degeneracije EU. Namesto da bi se projektiralo po common sense, birokracija in normativi določijo 90% projekta.
Sam vidim to zidovje kot še en simptom degeneracije EU. Namesto da bi se projektiralo po common sense, birokracija in normativi določijo 90% projekta.
sporočil: 27.347
Zadnja sprememba: crt 11.11.2014 13:36
[Karaya]ja, to gre tudi meni po glavi - pride do nesrece, se zaradi zaprtosti stranic ceste odbijas naokoli kot v fliperju in cakas, da te nabijejo se oni za tabo. pa kot nevoznik nisem bil ziher, a se sekiram brez veze ali je realna nevarnost.
Avto samo odbije. Tudi izlet v jarek je nevaren, še bolj nevarno pa se mi zdi čepeti v razbitini sredi AC in upati da bo tisti zadaj pravočasno ustavil.
ce je realna, je tudi jasno, kaksna bo reakcija: tegaseparesnidalopredvideti :(
sporočil: 2.599
[crt]Ob AC imaš itak odbojno ograjo. Ali pa drenažni jarek ali nasip. O izletu na travnik v stilu F1 lahko samo sanjaš. Dobiš pa fliper.
> [spyker101]
> Karaya,
> ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!
kako pa to zgleda s stalisca prometne varnosti?
razlika med tem, da odletis na travnik ali v ograjo?
sporočil: 768
Neverjetno, kako lahkotno in brez potrebe ze troši denar, ceste ki
so nujno potrebne vzdrževanja pa se ne popravljajo. V izvedbi teh
ograj se tudi zelo pretirava. Gradijo močne temelje in tudi po 5 m
visoke zidove. Neverjetno!! Slovenske AC bodo izgledale kot
koridorji v hišah strahov. Nikamor se izza teh ograd ne vidi, kar
je slabo tudi za turizem. Najlaže je zapraviti denar da zapreš
raven del AC in začneš kopati temelje in postavljati zidove brez
potrebe. Poglejte AC na Nizozemskem, na Finskem ali Švedskem.
Človeku se kar utrga ko gleda tele neumnosti ob
hkrati...neprevoznih mostovih, povsem uničenih ostalih državnih
cestah...itd! Pa kaj ko nič ne pomaga, saj bi se človek še potrudil
s pisanjem o teh zapažanjih, pa je vse brez veze!!
sporočil: 16
"V zadnjih mesecih je Dars na primorskem in štajerskem kraku
avtoceste začel postavljati protihrupne ograje. A tudi na odsekih,
kjer naselij, ki naj bi jih ograje varovale pred hrupom avtomobilov
in tovornjakov, sploh ni - ali pa so ta oddaljena več sto
metrov."
Te "novo odkrite" fizikalne posebnosti, se lahko zgodijo samo pri DARSU.
Zgled pa so dobili pri kitajskem zidu.
Seveda jih ne bo noben vprasal po zdravju, saj je denar tako in tako davkoplacevalski. Band.o je treba nagnat, vse do kitajskega zidu.
Te "novo odkrite" fizikalne posebnosti, se lahko zgodijo samo pri DARSU.
Zgled pa so dobili pri kitajskem zidu.
Seveda jih ne bo noben vprasal po zdravju, saj je denar tako in tako davkoplacevalski. Band.o je treba nagnat, vse do kitajskega zidu.
sporočil: 1
čas vnosa: 11.11.14 17:30
Ne samo, da silijo v nebo, so tudi "glomazne", grde in imaš
občutek, da gre za protiatomsko zaščito, ne le za protihrupno.
Celotne so iz betona in sicer iz stebrov, med katere vstavljajo
preklade, ki so debele vsaj 10 cm. A takšen način gradnje s tako
debelino tudi predvideva citirani program. Koliko pa uhaja hrup med
prekladami, saj robovi preklad verjetno ne vsebujejo posebne
protihrupne zaščite? Zanimivo bi bilo izvedeti za koliko so te
ograje dražje od onih na Dolenjki, ki so iz pleksija. Te so prav
gotovo lepše še zlasti tiste s pticami, saj ne zakrivajo pogleda in
nimaš občutka utesnjenosti. Zanima me a so v razpisu predvidevali
takšno potratnost? Naj dajo podatke o ceni na km pa bo vse jasno tu
brez programov.
sporočil: 48
čas vnosa: 14.11.14 18:11
[FIN-329573]Deluje, a učinkovitost pada z oddaljenostjo od vira hrupa.
> [yeszt]
> > [FIN-329573]
> > "Najboljše" pri vsem skupaj je, da so menda(?) protihrupne ograje tako blizu AC, da jih bo treba ob morebitni širitvi vozišča (Brezovica) premikati...
>
> na žalost od daleč ne delujejo. Zvočni val je potrebno razbiti in preusmeriri čim bližje viru.
Torej v primeru šestpasovnice protihrupna zaščita ne deluje?
Strani: 1 2