Zasebnost
33 min
Najbolj brani članki danes
49 min
Audi A3 po prenovi cilja tudi na ljubitelje križancev in klasičnih pogonov
2 uri
Grasse, francoska prestolnica parfumov
2 uri
Je čas za gigabitni internetni priključek?
3 ure
Priložnosti, ki se odpirajo v Mehiki
3 ure
Minister Boštjančič o slabi finančni pismenosti odločevalcev, o pomoči zavarovalnicam in o nevestnih podjetjih
3 ure
S kakšnimi argumenti so pijačarji proti napovedanim višjim obdavčitvam
5 ur
Pred žetvijo žita: pridelava pšenice se krči
6 ur
Občina Piran v juniju pripravlja dražbo nepremičnin (Oglas)
6 ur
Razvojni preboj SIJ Acroni: gredo na trg elektropločevin za pogonske motorje e-vozil
6 ur
Inga Beale, nekdanja šefinja Lloyd'sa: Zavarovalnice, zavarujte tveganja, kibernetska in podnebna, ne skrivajte se za državo!
6 ur
ECB je znižala ključne obrestne mere: komu je to v korist, koga udari po denarnici 3
6 ur
Draga Cathie, ti pa res nimaš sreče, 2. del
7 ur
Tivolski lok: Alenka Bratušek po odhodu Uniona ponovno oživlja pokopani projekt
7 ur
Viadukt še vedno čaka na 45 milijonov evrov odškodnine od Republike Srbske
8 ur
Slovenski avtotrg v maju – stabilna prodaja osebnih avtov, rast dostavnikov in nov upad za električne
8 ur
Česar vašega najstnika v šoli ne učijo o financah, ga naučimo mi na poletni finančni šoli za najstnike
8 ur
Mlinotest: tudi letos bodo vlagali v posodobitve in modernizacijo
8 ur
Potrjeno: ameriški Robinhood kupil Bitstamp
8 ur
KPK: Korupcijska tveganja pri nesojenem TV šovu »vojak v akciji«

Strani: 1 2

anon-126255 sporočil: 2.565
[#2472502] 11.11.14 13:11 · odgovor na: crt (#2472477)
Odgovori   +    8
Te ograje ne dopuščajo nobenega "počasnega razbijanja" ker vozilo zaustavi 80cm betonski cokel. Avto samo odbije. Tudi izlet v jarek je nevaren, še bolj nevarno pa se mi zdi čepeti v razbitini sredi AC in upati da bo tisti zadaj pravočasno ustavil. Evakuacija je možna skozi odprtine, ki so predvidene na x razdalji.

Sam vidim to zidovje kot še en simptom degeneracije EU. Namesto da bi se projektiralo po common sense, birokracija in normativi določijo 90% projekta.
crt sporočil: 27.347
[#2472509] 11.11.14 13:34 · odgovor na: anon-126255 (#2472502)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: crt 11.11.2014 13:36
[Karaya]
Avto samo odbije. Tudi izlet v jarek je nevaren, še bolj nevarno pa se mi zdi čepeti v razbitini sredi AC in upati da bo tisti zadaj pravočasno ustavil.
ja, to gre tudi meni po glavi - pride do nesrece, se zaradi zaprtosti stranic ceste odbijas naokoli kot v fliperju in cakas, da te nabijejo se oni za tabo. pa kot nevoznik nisem bil ziher, a se sekiram brez veze ali je realna nevarnost.

ce je realna, je tudi jasno, kaksna bo reakcija: tegaseparesnidalopredvideti :(
BlazVo sporočil: 2.599
[#2472560] 11.11.14 16:18 · odgovor na: crt (#2472401)
Odgovori   +    0
[crt]
> [spyker101]
> Karaya,
> ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!

kako pa to zgleda s stalisca prometne varnosti?

razlika med tem, da odletis na travnik ali v ograjo?
Ob AC imaš itak odbojno ograjo. Ali pa drenažni jarek ali nasip. O izletu na travnik v stilu F1 lahko samo sanjaš. Dobiš pa fliper.
notomi sporočil: 768
[#2472566] 11.11.14 16:28
Odgovori   +    5
Neverjetno, kako lahkotno in brez potrebe ze troši denar, ceste ki so nujno potrebne vzdrževanja pa se ne popravljajo. V izvedbi teh ograj se tudi zelo pretirava. Gradijo močne temelje in tudi po 5 m visoke zidove. Neverjetno!! Slovenske AC bodo izgledale kot koridorji v hišah strahov. Nikamor se izza teh ograd ne vidi, kar je slabo tudi za turizem. Najlaže je zapraviti denar da zapreš raven del AC in začneš kopati temelje in postavljati zidove brez potrebe. Poglejte AC na Nizozemskem, na Finskem ali Švedskem. Človeku se kar utrga ko gleda tele neumnosti ob hkrati...neprevoznih mostovih, povsem uničenih ostalih državnih cestah...itd! Pa kaj ko nič ne pomaga, saj bi se človek še potrudil s pisanjem o teh zapažanjih, pa je vse brez veze!!
anon-188735 sporočil: 16
[#2472570] 11.11.14 16:47
Odgovori   +    3
"V zadnjih mesecih je Dars na primorskem in štajerskem kraku avtoceste začel postavljati protihrupne ograje. A tudi na odsekih, kjer naselij, ki naj bi jih ograje varovale pred hrupom avtomobilov in tovornjakov, sploh ni - ali pa so ta oddaljena več sto metrov."

Te "novo odkrite" fizikalne posebnosti, se lahko zgodijo samo pri DARSU.
Zgled pa so dobili pri kitajskem zidu.
Seveda jih ne bo noben vprasal po zdravju, saj je denar tako in tako davkoplacevalski. Band.o je treba nagnat, vse do kitajskega zidu.
anon-344127 sporočil: 1
[#2472577] 11.11.14 18:23
Odgovori   +    3
čas vnosa: 11.11.14 17:30
Ne samo, da silijo v nebo, so tudi "glomazne", grde in imaš občutek, da gre za protiatomsko zaščito, ne le za protihrupno. Celotne so iz betona in sicer iz stebrov, med katere vstavljajo preklade, ki so debele vsaj 10 cm. A takšen način gradnje s tako debelino tudi predvideva citirani program. Koliko pa uhaja hrup med prekladami, saj robovi preklad verjetno ne vsebujejo posebne protihrupne zaščite? Zanimivo bi bilo izvedeti za koliko so te ograje dražje od onih na Dolenjki, ki so iz pleksija. Te so prav gotovo lepše še zlasti tiste s pticami, saj ne zakrivajo pogleda in nimaš občutka utesnjenosti. Zanima me a so v razpisu predvidevali takšno potratnost? Naj dajo podatke o ceni na km pa bo vse jasno tu brez programov.
anon-342977 sporočil: 48
[#2473576] 14.11.14 19:28 · odgovor na: anon-159528 (#2472456)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 14.11.14 18:11
[FIN-329573]
> [yeszt]
> > [FIN-329573]
> > "Najboljše" pri vsem skupaj je, da so menda(?) protihrupne ograje tako blizu AC, da jih bo treba ob morebitni širitvi vozišča (Brezovica) premikati...
>
> na žalost od daleč ne delujejo. Zvočni val je potrebno razbiti in preusmeriri čim bližje viru.

Torej v primeru šestpasovnice protihrupna zaščita ne deluje?
Deluje, a učinkovitost pada z oddaljenostjo od vira hrupa.

Strani: 1 2