Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj Dars protihrupne ograje postavlja tam, kjer ni hiš?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2472474] 11.11.14 12:38 · odgovor na: (# 2472401)
[crt]Odvisno kako trdni so nosilci.
> [spyker101]
> Karaya,
> ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!
kako pa to zgleda s stalisca prometne varnosti?
razlika med tem, da odletis na travnik ali v ograjo?
Ce so mehki, je to odlicen nacin za pocasno razprsitev (dissipation) kineticne energije, ko z avtom meckas 100 m protihrupne ograje. Ce so pa trdi (in ti motorni prostor prerezejo na pol, ce jih zapnes) pa je verjetno precej varneje pristati na travniku...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2472474
Strani: 1
[#2472477] 11.11.14 12:41 · odgovor na: (# 2472474)
[bc123a]ker ne vozim avta, razmisljam tudi v vlogi sovoznika/potnika predvsem kolesarsko, kar prakticno pomeni "ce gre kdo vame, a mu lahko spizdim". v tem duhu se cisto psiholosko ne pocutim ravno dobro, ko odprto avtocesto spremenijo v cev. kaksni so nosilci, pa ne vem.
> [crt]
> > [spyker101]
> > Karaya,
> > ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!
>
> kako pa to zgleda s stalisca prometne varnosti?
> razlika med tem, da odletis na travnik ali v ograjo?
Odvisno kako trdni so nosilci.
Ce so mehki, je to odlicen nacin za pocasno razprsitev (dissipation) kineticne energije, ko z avtom meckas 100 m protihrupne ograje. Ce so pa trdi (in ti motorni prostor prerezejo na pol, ce jih zapnes) pa je verjetno precej varneje pristati na travniku...
Strani: 1