Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[crt]
> [spyker101]
> Karaya,
> ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!

kako pa to zgleda s stalisca prometne varnosti?

razlika med tem, da odletis na travnik ali v ograjo?
Odvisno kako trdni so nosilci.

Ce so mehki, je to odlicen nacin za pocasno razprsitev (dissipation) kineticne energije, ko z avtom meckas 100 m protihrupne ograje. Ce so pa trdi (in ti motorni prostor prerezejo na pol, ce jih zapnes) pa je verjetno precej varneje pristati na travniku...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2472474

Strani: 1

crt sporočil: 27.237
[bc123a]
> [crt]
> > [spyker101]
> > Karaya,
> > ograje v Celju izgledajo žal ravno tako visoke, kot na Poljskem, s tem da so še bistveno grše - sive, betonske!
>
> kako pa to zgleda s stalisca prometne varnosti?
> razlika med tem, da odletis na travnik ali v ograjo?

Odvisno kako trdni so nosilci.
Ce so mehki, je to odlicen nacin za pocasno razprsitev (dissipation) kineticne energije, ko z avtom meckas 100 m protihrupne ograje. Ce so pa trdi (in ti motorni prostor prerezejo na pol, ce jih zapnes) pa je verjetno precej varneje pristati na travniku...
ker ne vozim avta, razmisljam tudi v vlogi sovoznika/potnika predvsem kolesarsko, kar prakticno pomeni "ce gre kdo vame, a mu lahko spizdim". v tem duhu se cisto psiholosko ne pocutim ravno dobro, ko odprto avtocesto spremenijo v cev. kaksni so nosilci, pa ne vem.

Strani: 1