Zasebnost
59 min
Banke do konca aprila s 57 odstotkov več dobička kot v istem obdobju lani
2 uri
Kdo bo v Ljubljani najel sto tisoč kvadratnih metrov novih poslovnih prostorov?
2 uri
Načrt za zjokat: delež ljudi brez zdravnika bi zmanjšali šele do leta 2031 5
2 uri
NLB na borzi prvič vredna 2,5 milijarde evrov 5
2 uri
Dars v EIB po 120 milijonov evrov kredita za novomeško obvoznico 2
3 ure
Fiatova mestna panda je postala velika in tudi električna
3 ure
Vučić za FT: Leta 2022 je Srbija ustavila projekt rudnika litija, zdaj ga je pripravljena obuditi 2
4 ure
Delničarji NLB potrdili dividendo in 3 nadzornike
4 ure
Kako postati izvoznik leta 2024
4 ure
Evropska uredba o obnovi narave je dokončno sprejeta, kar je omogočila kljubovalna avstrijska ministrica 1
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Stroški dela v EU v prvem četrtletju medletno višji za 5,5 odstotka
5 ur
Slovenija dobila prvega proizvajalca konstrukcijskega križno lepljenega lesa za hiše in bloke
5 ur
V Kopru je pristala kontejnerska ladja Astrid Maersk. Zakaj je to pomembna novica? 3
5 ur
Suzuki swift ostaja eden najpreprostejših avtov
5 ur
Dobra novica za Cinkarno Celje: Evropska komisija s carinami nad kitajske proizvajalce TiO2 3
6 ur
Tako Gradec in Celovec postajata gospodarsko območje z izjemnim potencialom (Oglas)
7 ur
SRC.SECURE – storitve, ki poskrbijo za zdravo IT-okolje (Oglas)
7 ur
Skok kupil še 500 delnic Cinkarne
8 ur
Pričakovati je spremembe jamstva za vloge pri bankah: kaj bo novega?

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Idila z napako v središču prestolnice

Strani: 1 2

anon-263019 sporočil: 509
[#2468398] 28.10.14 18:39 · odgovor na: bc123a (#2468012)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [Skippy]
> > [chef]
> > Avtobusi v "pesconi". Fajn, ni kaj ;)
>
> A si bil kaj severneje od naše države? Popolnoma običajna rešitev - sobivanje lokalov, pešcev in prometa.
>
> Pri nas so še vedno vsi obsedeni s komunistično gonjo proti prometu in promet prestavljajo iz točke A v točko B, potem iz točke B v točko C, promet pa kar nikamor noče iti. Drugje v Evropi so že zdavnaj to rešili s sobivanjem.

Nekako je to lazje narediti ce imas mestni promet, ki je jasno razmejen in trasiran (recimo tramvaj). Tam se pesci enostavno izognejo tracnicam, vsepovsod drugje pa je prostor za pesce. Precej tezje je tak vtis "sobivanja" narediti ce ti vozijo po mestu mestni avtobusi - razen ce bi naredili dve vdrti spuri v obe smeri z recimo 5cm robnikom in tako jasno dolocili do nekaj 10 cm natancno, kje se lahko avtobus sploh pelje.

Pa tega na sliki ne vidim.
Ja ljubljanski tramvaj so v bivši jugi menda skenslali, ker so v modo prihajali avtomobili. Železo iz tračnic pa so menda poslali kot darilo v USSR. Očitno jih čisto, tiho delovanje in poceni vzdrževanje niso prepričali.
anon-263019 sporočil: 509
[#2468411] 28.10.14 19:59 · odgovor na: (#2468405)
Odgovori   +    0
[valsidalado]
> [MF-523446]
> > [valsidalado]
> > > [prec]
> > > kolikor se spomnem ljubljane, je arhitektura te slovenske ceste precej kmetavzarsko socialisticna, procelja neprivlacna, trgovske aktivnosti tudi temu primerne z cigajnarsko socialisticnimi izlozbami. ce bodo obnovili samo tlak in posadili drevje, bo zadeva izpadla precej bogo, kot kaka pes cona v pjongjangu.
> >
> > Načelno sicer; le gunđam pač...
> >
> > Konkretno ne vem, kako bi se v ocenah odločil (oz. vem, 'a tisto je druga zgodba', popravki ustave; tole je potem pa tako ali drugače, odvisno od makro-konteksta).
> >
> > Ljubljana predstavlja približno šestino države. Prisvojiti si Slovensko cesto pomeni prisvojiti si v glavnem nek javni prostor, na katerem so same državne ustanove, komaj kakšen lokal (na Trgu revolucije niti tega ni, je samo parkirna hiša pod trgom); (Centralna) Banka Slovenije in Pošta Slovenije npr. Za nek tih prevzem države mogoče gre. Težko je oceniti s katere pozicije... Sicer v tem ni direktnega prisvajanja, posredno pa vseeno je (pod parolo da ga delaš bolj javnega; vložek je proti osnovnemu kapitalu sicer zanemarljiv, zato ni čisto vseeno komu se kaj pripiše, kakšno hierarhijo imaš, komu se pripiše glavnica, dobički, obresti itd) ...
> >
> > Javni prostor, javni prostor... pač, mogoče res ne toliko državni... Da ne bi slučajno res izpadlo, da bo državni vseeno ostal, le da bo država pač majčkeno bolj občinska ...
> >
> > Res ni vseeno komu je v ustavi podrejena subjekt država oz. če v ustavi res komu sploh je, kakšnim javnim interesom in družbi, če je družba ustavi priznan subjekt ali še vedno ni ipd. Vse je mogoče samo nekaj navidez ...
> >
> > Po mojem mora biti v kapitalizmu javni kapital last družbe, v ustavi priznane pravne osebe, enakovredne in v bistvu pomembnejše, kot je subjekt država. Šele potem je javno res jano in si tega ne lasti kar nek upravitelj.
> >
> > Javni kapital mora biti investicijski kapital v družbo v celoti, koncesijske pravice se pa potem pogojuje; tudi subjektu državi, tudi njenim podupraviteljem (občine) itn. Šele na ta način se sploh doseže večje učinke. Javni kapital res ne bi smel biti kar po ustavi (netržno in brez-pogojno investiran v subjekt državo in v njene pod-upravitelje, pri čemer se gre država s pod-upravitelji mogoče celo neko tiho vojno npr).
> >
> > Saj pravim, vse je varljivo, če te vara že kar sama ustava. V njej naj bi se nek smoter opredelilo, se priznalo civilno sfero, družbo, šele v onostranstvu, po nadaljnjem avtokratskem državno-kapitalskem dealu in po nekem new dealu.
> >
> > Kar se mene tiče, vsi ti prostori nikoli ne bodo res javni, last družbe, dokler si bodo vse to lastili (ne da bi plačali) neki upravitelji, pač, si lastili koncesijske pravice in kapital, s katerim upravljajo, na osnovi zlorabe instituta države, kar podržavljenje javnega kapitala in nepriznanje družbe v ustavi, vsaj po mojem, je ...
>
> Slovenska cesta pravno formalno je javna lastnina in ni last države ampak last občine. Poglej si malo zakone, pa učbenike z ekonomske fakultete. Js mislim, da bi bilo slabo, če bi jo čez noč ponovno nacionalizirali oziroma podružbili kot to imenuješ ti.

In občina je last ... ? Tu je problem, veliko nerazčiščenega ....
Občinska lastnina je javna lastnina. Kaj je tukaj nerazčiščenega?
anon-263019 sporočil: 509
[#2468417] 28.10.14 21:20 · odgovor na: (#2468413)
Odgovori   +    0
[valsidalado]
> [MF-523446]
> > [valsidalado]

> Občinska lastnina je javna lastnina. Kaj je tukaj nerazčiščenega?

:)
Sem smešen, a ne?
anon-263019 sporočil: 509
[#2468437] 29.10.14 01:34 · odgovor na: (#2468420)
Odgovori   +    0
[valsidalado]
> [MF-523446]
> > [valsidalado]
> > > [MF-523446]
> > > > [valsidalado]
> >
> > > Občinska lastnina je javna lastnina. Kaj je tukaj nerazčiščenega?
> >
> > :)
>
> Sem smešen, a ne?

Ne. Vsaj ne ti.
Kaj pa je potem?
anon-263019 sporočil: 509
[#2468664] 29.10.14 17:51 · odgovor na: (#2468488)
Odgovori   +    1
[valsidalado]
> [MF-523446]
> > [valsidalado]

> > > > :)
> > >
> > > Sem smešen, a ne?
> >
> > Ne. Vsaj ne ti.
>
> Kaj pa je potem?

:I

Bolje? Jutri pa mogoče že :( . Pojutrišnjem ... Po mojem se bo prej ali slej opazilo kaj je in kaj naj bi pa bilo. Ne vem, zakaj pričakuješ, da bom ves čas nekaj razglabljal? Ali ne smem biti kdaj do koga tudi prijazen? Enostavno me je minilo. Ti bi mi pa lahko piknil smeškota za revanšo; ali pa prav zato. Vdam se. Vse "je OK in povsod res kaj piše". Enkrat raba, drugič lastništvo, pojmi pomešani ... Ne da se mi tega urejati, kot sem poskušal (za nekoga, ne tam, kjer bi bilo šele treba) že tolikokrat. Mislim, da babuške bodo šle počasi pa za zlato (eno v drugem, od spodaj do samega vrha) ...
Babuške ali čebula.

Nič nemogočega ne pričakujem. Imaš neko svojo teorijo za katero velikopotezno trdiš, da je pravi odgovor na večino slovenskih gospodarskih težav. Zato pokaži kako tvoja teorija ni tisto kar jaz trdim, da je. Kako je drugačna od tega kar jaz trdim, da je. Ker se trudim spremljat tvoje poste, sem ugotovil si predstavljaš pojem državna lastnina, občinska lastnina in javna lastnina narobe. Poleg tega včasih uporabljaš neko zastarelo dikcijo katera je dandanes tudi najmanj težko razumljiva oziroma zavajujoča. Menim bi bilo dobro, da začneš vsaj te pojme uporabljat pravilno tako, da te bojo razumeli vsi. Če sem se si te pojme moral razčistit sam lahko isto toliko bolj pričakujem od tebe.
anon-263019 sporočil: 509
[#2468968] 30.10.14 12:01 · odgovor na: (#2468702)
Odgovori   +    0
[valsidalado]
> [MF-523446]
> > [valsidalado]

> Babuške ali čebula.
>
> Nič nemogočega ne pričakujem. Imaš neko svojo teorijo za katero velikopotezno trdiš, da je pravi odgovor na večino slovenskih gospodarskih težav. Zato pokaži kako tvoja teorija ni tisto kar jaz trdim, da je. Kako je drugačna od tega kar jaz trdim, da je. Ker se trudim spremljat tvoje poste, sem ugotovil si predstavljaš pojem državna lastnina, občinska lastnina in javna lastnina narobe. Poleg tega včasih uporabljaš neko zastarelo dikcijo katera je dandanes tudi najmanj težko razumljiva oziroma zavajujoča. Menim bi bilo dobro, da začneš vsaj te pojme uporabljat pravilno tako, da te bojo razumeli vsi. Če sem se si te pojme moral razčistit sam lahko isto toliko bolj pričakujem od tebe.

> Zato pokaži kako tvoja teorija ni tisto kar jaz trdim, da je.

Bogve, kaj si ti to razčistil in o kakšni svoji teoriji ti tu govoriš oz. na kakšni osnovi o moji sklepaš; zveniš kot pravi ekspert. Pišuka si zaciklan. Dokazuj sam. Nekaj takole trditi brez argumentov je enostavno. Je tvoja teorija mogoče tole:

www.youtube.com/watc...G7cYNNsP6k

?
Hvala lepa za žaljiv link.

Jaz sem zaciklan?! Kolko argumentov pa sem dobil od tebe? Ne prav dosti. Poleg tega sem ti zelo lepo podkrepil kaj mislim s tem, ko ti očitam distopijske ideje [1].

V redu. Torej se žal nisem zmotu. Ko pridemo do mutnosti se pač ne znaš zagovarjat in rajši posežeš po osebnem žaljenju. Brez skrbi, se bom z veseljem nehal mučit s tabo.

[1] forum.finance.si/?m=...521&single
anon-263019 sporočil: 509
[#2469003] 30.10.14 12:47 · odgovor na: (#2468702)
Odgovori   +    0
anon-263019 sporočil: 509
[#2469101] 30.10.14 16:19 · odgovor na: (#2469025)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-263019 30.10.2014 16:20
[valsidalado]
> [MF-523446]

> Brez skrbi, se bom z veseljem nehal mučit s tabo.

Čim prej, tem bolje.
Takoj! In prošnja za v prihodnje: Ne skači mi več v besedo, kadar se s kom pogovarjam o stvareh, ki se tebe ne tičejo.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2469136] 30.10.14 17:37 · odgovor na: anon-263019 (#2468396)
Odgovori   +    0
[MF-523446]

Nekoč, ko sem z avtom odšel na počitnice v Francijo sem vsakokrat prijetno presenečeno gledal kako mi peščci pri prečkanju zebre prijazno pomahajo z roko, ker sem jim ustavil. Se pravi v osnovi se imamo zahvalit naši hladni in hkrati socialistično tupoglavi kulturi. Ljubljanski promet je šolski primer. Vse je 'pravično' razdeljeno s semaforji. Ko jaz grem čez cesto je to moja pravica - na vsaki uličici imam zeleno luč od zgoraj ali pa delam prekršek.
e... ja. jaz ne bi tako lahkotno valil krivde na socializem... ker sem otrostvo in del mladosti prezivel v njem, sem se tudi obnasanja na cesti in prometnih pravil ucil v njem. kot tudi naredil vozniski izpit... in mene so, kot otroka in pesca takrat ucili, da se moram, ko pridem do prehoda za pesce ustavit, se prepricat, da cesto lahko preckam varno in it cez, ko s tem nikogar ne oviram oziroma, ne ogrozam ne sebe ne drugih.... ce tega ne morem narediti pa, da pocakam, dokler se ne izpolni prejsnji pogoj ali dokler mi kdo od voznikov prijazno ne ODSTOPI prednosti....
kot soferja pa so me ucili, da moram bit pozoren na pesce (se posebej otroke, ker se niso zmozni trezne in racionalne ocene nevarnosti v relaciji z rezdaljo&hitrostjo vozila ali pa se nevarnosti sploh ne zavedajo) ter, da pescu, ki zeli preckat cesto na prehodu za pesce prednost prijazno ODSTOPIM vsakic, ko to lahko naredim varno in brez naglice...

evo, tako so v socializmu ucili mene, kot osnovnosolca in kasneje v avtosoli, kot voznika.... tako, da "socializem" kot tak po moje ni kej posebej vazen faktor za stanje v slovenski prometni kulturi.... kar si pa za "hladnost" in "topoglavost" ne bi upal trdit...
anon-263019 sporočil: 509
[#2469197] 31.10.14 01:07 · odgovor na: drugmirko (#2469136)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
> [MF-523446]
>
> Nekoč, ko sem z avtom odšel na počitnice v Francijo sem vsakokrat prijetno presenečeno gledal kako mi peščci pri prečkanju zebre prijazno pomahajo z roko, ker sem jim ustavil. Se pravi v osnovi se imamo zahvalit naši hladni in hkrati socialistično tupoglavi kulturi. Ljubljanski promet je šolski primer. Vse je 'pravično' razdeljeno s semaforji. Ko jaz grem čez cesto je to moja pravica - na vsaki uličici imam zeleno luč od zgoraj ali pa delam prekršek.

e... ja. jaz ne bi tako lahkotno valil krivde na socializem... ker sem otrostvo in del mladosti prezivel v njem, sem se tudi obnasanja na cesti in prometnih pravil ucil v njem. kot tudi naredil vozniski izpit... in mene so, kot otroka in pesca takrat ucili, da se moram, ko pridem do prehoda za pesce ustavit, se prepricat, da cesto lahko preckam varno in it cez, ko s tem nikogar ne oviram oziroma, ne ogrozam ne sebe ne drugih.... ce tega ne morem narediti pa, da pocakam, dokler se ne izpolni prejsnji pogoj ali dokler mi kdo od voznikov prijazno ne ODSTOPI prednosti....
kot soferja pa so me ucili, da moram bit pozoren na pesce (se posebej otroke, ker se niso zmozni trezne in racionalne ocene nevarnosti v relaciji z rezdaljo&hitrostjo vozila ali pa se nevarnosti sploh ne zavedajo) ter, da pescu, ki zeli preckat cesto na prehodu za pesce prednost prijazno ODSTOPIM vsakic, ko to lahko naredim varno in brez naglice...

evo, tako so v socializmu ucili mene, kot osnovnosolca in kasneje v avtosoli, kot voznika.... tako, da "socializem" kot tak po moje ni kej posebej vazen faktor za stanje v slovenski prometni kulturi.... kar si pa za "hladnost" in "topoglavost" ne bi upal trdit...
Mene so po osamosvojitvi učili enako. Ampak jaz ne govorim tolk o pravilih kot o odnosu. Tega pa nas niso učili - vsaj ne na široko. Ta odnos, ki je posledica naše lastne kulture. Jaz sem sicer bolj imel v mislih odnos vtkan v prometno arhitekturo. Enako bi lahko govoril o razvpitih slovenskih odnosih pešcev in voznikov. Seveda ne rečem, da so vsi isti ampak imajo recimo slovenski vozniki nekaj tipično narodnih značilnosti. Pravim: "Ko jaz grem čez cesto je to moja pravica - na vsaki uličici imam zeleno luč od zgoraj ali pa delam prekršek," s tem opisujem odnos. Z druge strani govorim o tem kako so vozniki zaradi slabo narejene infrastrukture pogosto preplavljeni s prometno signalizacijo in se hkrati od njih pričakuje 100% zbranost ves čas. Beseda je uporabniška neprijaznost kot dediščina bivše Juge. Miselnost vse je možno AMPAK z upoštevanjem teh in teh in onih in tretjih in četrtih ter petih pravil. Potrebno je 'samo' upoštevat (preveč kompleksna) pravila in se posledično NI potrebno ozirat ne naokoli ne na bonton. To mislim, ko omenjam hladnost in tupoglavost. In to je šele začetek opisa neke miselnosti, ki je prisotna ni pa vedno očitna.
pobalin sporočil: 14.456
[#2470351] 05.11.14 09:52 · odgovor na: simonagruden (#2468064)
Odgovori   +    0
[simonagruden]
A ne bo fajn lepo počasi uživat v kavici, medtem ko ti na dve minuti mimo vozi 30 let stara ropotajoča, smrdljiva trola? :)
Ko bodo, če bodo, mimo vozile tihe električne trole (trolejbusi) brez sajastih izpuhov, bo posedanje čisto prijetno, za prečkanje ceste pa bo zaradi tihosti trol treba bolj pazljivo gledati naokrog. Ampak stavim, da tega stroškovno najbrž veliko boljšega scenarija ne bodo uprizorili.

Če denarja ne bo, bodo še naprej po mestu grmeli in kadili avtobusi, če pa bo denar (krediti), se bo zmetalo desetine milijonov v težka dela za (nove) preureditve cest in postavljanje tirov. In stavim tudi, da bi ljubljanski purgarji vihali nosove nad češkimi (Škoda) ali hrvaškimi (dvomljivega slovesa) tramvaji in bi gladko nasedli omreženim oblastnikom, ki bi na koncu izbrali "najboljše in najlepše" (in najdražje) trame na svetu.

Strani: 1 2