Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

nomad sporočil: 678
[aktaion]
Dobro, sta bogata, ampak - zakaj? Zaradi neskončne neumnosti dveh milijard osebkov, ki NUJNO potrebujejo "govorečega" mačka na svojem telefonu. Fantastično, a ne?
Maček je samo osnova. Tukaj so pravi ljudje naredili prave poteze, da so iz uspeha (ki je temeljil tudi na veliko sreče) naredili medijsko multinacionalko, mrežo aplikacij, ki se medsebojno promovirajo in preko njih pridejo na dan tudi aplikacije drugih avtorjev. Če jim mačka Toma uspe dobro plasirati še izven izključno digitalnih vsebin, je trenutna vrednost podjetja najmanj realna, če ne celo konzervativna. Skratka pravi ljudje, na pravih mestih, ob pravem času, s pravimi potezami. Škoda, da se raje ne naredi kakšen članek več o tem, kako so zajahali prvi val uspeha in iz njega naredili dolgoročno plimo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2470302

Strani: 1

vita sporočil: 16
[nomad]
> [aktaion]
> Dobro, sta bogata, ampak - zakaj? Zaradi neskončne neumnosti dveh milijard osebkov, ki NUJNO potrebujejo "govorečega" mačka na svojem telefonu. Fantastično, a ne?

Maček je samo osnova. Tukaj so pravi ljudje naredili prave poteze, da so iz uspeha (ki je temeljil tudi na veliko sreče) naredili medijsko multinacionalko, mrežo aplikacij, ki se medsebojno promovirajo in preko njih pridejo na dan tudi aplikacije drugih avtorjev. Če jim mačka Toma uspe dobro plasirati še izven izključno digitalnih vsebin, je trenutna vrednost podjetja najmanj realna, če ne celo konzervativna. Skratka pravi ljudje, na pravih mestih, ob pravem času, s pravimi potezami. Škoda, da se raje ne naredi kakšen članek več o tem, kako so zajahali prvi val uspeha in iz njega naredili dolgoročno plimo.
A se (nas) lahko malo pohvalim? Saj točno to smo tudi napisali:"Poslovna zgodba Outfit7 bi lahko bila zelo zanimiva in tudi poučna za druge poslovneže. Vidimo ga namreč kot podjetje, ki mu je z dobro idejo presenetljivo hitro uspel veliki met. Vendar (...) Nemalo velikih uspešnic v tej panogi je že ugasnilo enako hitro, kot so zablestele. Za dolgoročni obstoj takih podjetij je temeljnega pomena, da začetno domislico nadgradijo s ponudbo, ki omogoča rast tudi v prihodnosti, in za zdaj kaže, da jim to uspeva. O tem smo si obetali pogovor z Izo in Samom Login, prišli smo tako daleč, da sta nas povabila na pogovor v London, vendar je dogovor žal padel v vodo. Loginova sta bila namreč nezadovoljna, ker smo prosili tudi za razlago njihove nove lastniške sestave."
In če se še malo navežem na debato, ali koga kaj briga, čigavo je podjetje, če so ga itak sami naredili. Ja, sami so ga naredili, nič niso ukradli, njihova sposobnost je impresivna, toda podjetja so pomemben del družbenega sistema (toliko bolj, kolikor večja so), niso nekaj, kar živi kar samo zase, in vsaj osnovna transparentnost je pač potrebna. Vsaj toliko, da se ve, čigavo je kaj, kdo je šef in take stvari. Isto velja za dobrodelne fundacije. Nasploh pa nihče ne more pričakovati, da bo medijem narekoval, kaj smejo vprašati in pisati in česa ne. Za ta namen obstajajo PR agencije.

Strani: 1