Zasebnost
24 min
Philipp Vorndran, investicijski strateg: Inflacija ni premagana. S svojim denarjem ravnajte takole
7 ur
Nadaljevanje modelne uspešnice 1
7 ur
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
7 ur
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
7 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 3
10 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
10 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
12 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
13 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
13 ur
Fantje igrajo monopoli 6
13 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
13 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
13 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
13 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
14 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
14 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 4
14 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
15 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Strani: 1 2 3

bc123a sporočil: 48.253
[#2469802] 03.11.14 17:41 · odgovor na: anon-317711 (#2469795)
Odgovori   +    0
[FFeeBBoo]
ne, vsak ki menja pas se mora prepričat da tja kamor gre, levo ali desno, nikogar ne ovira. čist simpl pravilo, po katerem se ravna vsak pameten in potem ne rabiš cele pravne znanosti o različnih kategorijah večpasovnic. ponovno, samo gledat je treba, ne pa na slepo se umikat desno ker "tam ne sme biti nobenega hitrejšega"...
Ne vem o cem govoris, pravila voznje na avtocestah so cisto enostavna, tak nacin pa zagotavlja tudi veliko pretocnost in ucinkovitost cest (oziroma "nemskih" avtocest). Nikakrsne znanosti ni.
najobj sporočil: 31.971
[#2469826] 03.11.14 19:29 · odgovor na: anon-317711 (#2469795)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 03.11.2014 19:34
[FFeeBBoo]
> [bc123a]
> > [FFeeBBoo]
> > ne vem no, to so zastarela pravila. v mestih na večpasovnicah je že dolgo vsak pas po predpisih svoja scena in se lahko prehitevaš kakor hočeš.
>
> Ni se vsaka vecpasovnica avtocesta! Tudi tega opazam da veliko ljudi ne razume. Avtocesta je oznacena z zeleno tablo in ustreznim znakom, ki pomeni, da tam veljajo specificna pravila.
>
> > zakaj mora biti na AC drugače?!? pa v tujini se po večpasovnih avtocestah (od 4-5 pasov) tudi vozijo, kolikor pač gre kolona hitro in se noben ne sekira če na nekem pasu ful levo stojijo ali se vozijo
>
> Sploh ni res, odvisno je od lokalnih pravil. Specificno ZDA ne pozna avtocest v evropskem/nemskem smislu. V nemciji pa poskusi voziti 100/h po skrajno levem pasu, razen ce so vsi zatrpani, pa bos hitro videl hudica v obliki voznika, ki ti bo odzadaj blendal, da se umakni.
>

ja, kadar je zatrpano tudi na levem so v nemčiji dovolj pametni da tisti na desnih pasovih vozijo normalno naprej in se ne bojijo tistih počasnejših z leve

> > počasneje. zakaj je potem na butalskih dvopasovnih AC taka drama s tem levim in desnim pasom?!? a ker so to butale mogoče?
>
> Ne. Zato, se enkrat, je avtocesta cesta s posebnimi pravili. V sloveniji smo povzeli nemski model avtoceste (kot v vecini evrope):
>
> en.wikipedia.org/wiki/Autobahn
>
> (poglej pod traffic laws and enforcement)
>
> > pa ne mi zdaj o nevarnostih prehitevanja po desni ker so to pravljice za otroke. kdor ni debil, v avtu gleda levo in desno, in nazaj in naprej tako da samo gledat je treba in potem tako vozit pa je...
>
> Prehitevanje po desni in "autobahn" pravila so nekompatibilna. Ker pravila voznje po avtocesti zahtevajo umikanje na desno, bos na levi gledal nazaj in levo, na desni pa desno, ne bos pa preverjal se, ali se po desni priblizuje nekdo z bistveno visjo hitrostjo od tvoje, ker je to enostavno nemogoce izvesti naenkrat.
ne, vsak ki menja pas se mora prepričat da tja kamor gre, levo ali desno, nikogar ne ovira. čist simpl pravilo, po katerem se ravna vsak pameten in potem ne rabiš cele pravne znanosti o različnih kategorijah večpasovnic. ponovno, samo gledat je treba, ne pa na slepo se umikat desno ker "tam ne sme biti nobenega hitrejšega"...
... čuj, saj se strinjam, da se prometna pravila v podrobnostih včasih zdijo butasta in da jih policaji z radarjem v nedeljo zvečer sredi počitnic skriti v grmovju ob šoli naredijo še bolj butasta ... ja, ampak dokler prometna pravila so, so napisana za vse in se jih je treba držati, ne pa jih prepustiti "čist simpl pravilu, po katerem se ravna vsak pameten", ker pameti so različne in so zato s pametjo sami križi in težave ...

P.S.: če boš v Angliji vozil po slovenski pameti, se ti bi vsak pameten Anglež probal umaknit ... khmm, dokler nekdo ne bo preveč ali pa premalo pameten ...
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2469830] 03.11.14 19:38 · odgovor na: bc123a (#2469759)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Prehitevanje po desni in "autobahn" pravila so nekompatibilna. Ker pravila voznje po avtocesti zahtevajo umikanje na desno, bos na levi gledal nazaj in levo, na desni pa desno, ne bos pa preverjal se, ali se po desni priblizuje nekdo z bistveno visjo hitrostjo od tvoje, ker je to enostavno nemogoce izvesti naenkrat.
Tu se pa motiš - in če ob premiku z levega na desni pas res ne preverjaš situacije na desnem pasu, bi bilo dobro da to zelo nevarno navado čimprej spremeniš.
bc123a sporočil: 48.253
[#2469851] 03.11.14 20:08 · odgovor na: anon-20668 (#2469830)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
> [bc123a]
> Prehitevanje po desni in "autobahn" pravila so nekompatibilna. Ker pravila voznje po avtocesti zahtevajo umikanje na desno, bos na levi gledal nazaj in levo, na desni pa desno, ne bos pa preverjal se, ali se po desni priblizuje nekdo z bistveno visjo hitrostjo od tvoje, ker je to enostavno nemogoce izvesti naenkrat.

Tu se pa motiš - in če ob premiku z levega na desni pas res ne preverjaš situacije na desnem pasu, bi bilo dobro da to zelo nevarno navado čimprej spremeniš.
Preverjam kaj je na desnem pasu, ampak preverjati, ali pri 130 km/h nekdo po desni pripizdi z 180 km/h pa pac ni mozno, ce nimas oci na zatilju, a ne?
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2469871] 03.11.14 21:48 · odgovor na: bc123a (#2469851)
Odgovori   +    1
Pubeci, tok teretizirate, da zgleda ko debata srednjesolcev o partnerski zvezi in spolnosti. :-)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2469878] 03.11.14 22:32 · odgovor na: anon-207617 (#2469871)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-207617 03.11.2014 22:32
Pri nas je pomemben dejavnik (avto)cestne kalvarije egoizem in nespoštovanje sobivajočih (sovozečih).

Vsak je prepričan, da se ima on pravico voziti s svojo izbrano hitrostjo.

Avtocesta ima dva pasova, na njiju pa je v skupino naključno nametanih denimo 45 vozil, ki se želijo voziti s sledečimi hitrostmi:

80, 82, 84, 88, 90, 90, 90, 90, 95, 95, 97, 100, 100, 105, 110, 110, 120, 120, 125, 125, 127, 127, 130, 130, 130, 130, 135, 137, 140, 140, 140, 140, 140, 145, 145, 145, 150, 150, 155, 160, 160, 170, 175, 185

Ta vozila so pometana naključno, in celo večnost straja, da se na samo dveh pasovih porazporedijo po željenih hitrostih in hitrejši grejo naprej... in potem naletijo na novo gručo...

Če bi se uspeli zmeniti dve stvari (ki sta naknadno postali štiri):

1. da rabimo 3 pasove

2. da se tovornjaki vozijo 90, ostali pa 130, če pri tej hitrosti ne zmorejo slediti dogajanju, naj gredo skupaj s tovornjaki 90

3. da občasni brzinci pač strpno počakajo, da imajo normalci na 130 plac na desni, ne pa da se zaradi brzinca morajo tlačiti na pas in hitrost tovornjakov

Če bi to špilalo, bi v sloveniji lahko uporabljal tempomat in se v miru peljal 200 kilometrov.

Sedaj pa se pač nonstop vozimo po levi, po desni, pa blendamo, pa hupamo, pa se ne umikamo, pa vsi so bolj fuknjeni od nas - oni ki bi šli 3KMH hitreje in oni ki bi šli 3KMH počasneje.

--------

Drugi problem (poleg egoizma in nekulturnosti) pa je narava sodobne tehnike in ekonomije, da pač vsak mora imet izpit, čeprav je preveč bebav za to. Kdor ni sposoben slediti toku prometa vsaj nekaj vozil pred seboj in obenem redno preverjati, ali ga kdo hitro dohiteva, pač ni za na cesto. Ampak treba mu je dati izpit, da bo kupil avto, da bo naredil prekršek, da bo tankal bencin itd... in stvar družbe in tehnike je, da se to izvaja s čimmanj škode.

In ker so američani isti nesposobni butci kot mi, so se uspeli zmeniti, da se po avtocestah vozijo vsi z isto hitrostjo. Manj gužve, manj prehitevanj, manj sporov, manj stresa, manj smrti.

Tko, pa je še men prišlo :-)
anon-317711 sporočil: 662
[#2470005] 04.11.14 10:29 · odgovor na: najobj (#2469826)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 04.11.14 08:43
To sporočilo je izbrisal avtor (20.04.2016 17:47)
anon-317711 sporočil: 662
[#2470023] 04.11.14 11:29 · odgovor na: (#2470009)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 04.11.14 11:17
To sporočilo je izbrisal avtor (20.04.2016 17:47)
najobj sporočil: 31.971
[#2470077] 04.11.14 13:08 · odgovor na: anon-317711 (#2470005)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 04.11.2014 13:08
[FFeeBBoo]
>
> ... čuj, saj se strinjam, da se prometna pravila v podrobnostih včasih zdijo butasta in da jih policaji z radarjem v nedeljo zvečer sredi počitnic skriti v grmovju ob šoli naredijo še bolj butasta ... ja, ampak dokler prometna pravila so, so napisana za vse in se jih je treba držati, ne pa jih prepustiti "čist simpl pravilu, po katerem se ravna vsak pameten", ker pameti so različne in so zato s pametjo sami križi in težave ...
>
> P.S.: če boš v Angliji vozil po slovenski pameti, se ti bi vsak pameten Anglež probal umaknit ... khmm, dokler nekdo ne bo preveč ali pa premalo pameten ...
eh, nisi me prepričal. jaz samo pravim bisiju da moraš tudi ko greš z levega na desni pas pogledati. v oba retrovizorja in potem še čez ramo da ni kak mini v mrtvem kotu. ne razumem zakaj se to njemu zdi neizvedljivo in potem on najbrž običajno kar zapelje na desnega, pa kar bo pa bo, sej je zakon na njegovi strani :)
... čuj, sploh te nisem hotel v nič prepričati, ampak sem samo hotel povedati, da se na tujo pamet ni dobro zanašati in prometna pravila so pač zapisani minimalni skupni imenovalec skupne pameti vseh udeleženih v prometu ...

P.S.: zaenkrat mi je - upam, da mi še bo - koristilo, ker vozim tako, kot da so vsi drugi udeleženci v prometu kompletni kreteni ... ja, in seveda se zavedam, da vedno tudi to ni dovolj, ampak če hočeš kam priti, je treba včasih tudi kaj riskirat ...
anon-317711 sporočil: 662
[#2470116] 04.11.14 14:28 · odgovor na: (#2470027)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 04.11.14 13:27
To sporočilo je izbrisal avtor (20.04.2016 17:47)
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2472129] 10.11.14 12:51 · odgovor na: najobj (#2470077)
Odgovori   +    0
[najobj]
P.S.: zaenkrat mi je - upam, da mi še bo - koristilo, ker vozim tako, kot da so vsi drugi udeleženci v prometu kompletni kreteni ... ja, in seveda se zavedam, da vedno tudi to ni dovolj, ampak če hočeš kam priti, je treba včasih tudi kaj riskirat ...
Riskiranje se vsepovsod,tudi v prometu, povečini slabo konča. Če nisi siguren, upočasni vožnjo in gotovo. Vse drugo je napačno. Tudi v tem primeru boš prišel na cilj.
najobj sporočil: 31.971
[#2472157] 10.11.14 13:51 · odgovor na: anon-182066 (#2472129)
Odgovori   +    0
[vrac]
> [najobj]

> P.S.: zaenkrat mi je - upam, da mi še bo - koristilo, ker vozim tako, kot da so vsi drugi udeleženci v prometu kompletni kreteni ... ja, in seveda se zavedam, da vedno tudi to ni dovolj, ampak če hočeš kam priti, je treba včasih tudi kaj riskirat ...
Riskiranje se vsepovsod,tudi v prometu, povečini slabo konča. Če nisi siguren, upočasni vožnjo in gotovo. Vse drugo je napačno. Tudi v tem primeru boš prišel na cilj.
... čuj, nisi me dobro razumel, ker jaz kot riskiranje razumem že samo vožnjo v današnjem prometu ...
0702NOVAK sporočil: 158
[#2478621] 01.12.14 08:43 · odgovor na: (#2461108)
Odgovori   +    0
Potem ne znaš voziti s tempomatom. Vozim več ali manj ves čas na tempomat in lahko pridem iz Gradca do Ljubljane samo na tempomat brez da bi enkrat stopil na zavoro. S tem, da vozim tudi 180km/h.

Strani: 1 2 3