Izbrani forum: Nepremičnine
Izbrana tema: članek Ljubljana ne razume urbane ekonomike
sporočil: 6.680
jz321 je napisal(a):
???
Kristus Marija pa že ni tvoj slog Gregore...
ta slog se pojavi v primerih, ko naletim na res hudega kmetavzarja.
sporočil: 17.846
kBob je napisal(a):Ne tako ostro.. V socializmu je bilo še slabše, saj se zelo dobro spominjam kritiziranja polnega tedanjega Trga Republike v Zagrebu sredi delovnega dne, a je pač tako, da ni edino legitimno prebijanje dopoldanskega časa tako, da si kje v "službi".
imaš prav, s tem šaljivcem že v drugi temi nisem nikamor prišel. grem raje na pir. po dopoldanskem sončenju v bifejih smo verjetno res prvi na svetu, posledica dolgih porodniških dopustov, mladih upokojencev in delavnega ljudstva.:)
S lepšim vremenom prihajajo v Ljubljano tudi turisti, obenem predsedovanje EU še vedno traja, obenem je čedalje več tistih, ki živijo od kapitala in ne od dela, kar tudi ni slabo, saj s tem sprostijo delovna mesta za tiste, ki jih bodisi potrebujejo ali pa zgolj želijo delati.
Ali je veliko upokojencev po kavarnah? You bet! Toda, če je kdo mislil, da je edino primerno mesto za starejše doma med štirimi stenami se pač krepko moti. Tudi oni so potrošniki in vsak € njihove pokojnine porabljen v kavarni je € vrnjen nazaj gospodarstvu.
BISTVENO SLABŠE je, če upokojenec tlači pokojnino v žimnico v kar ga navadno natera neka negotovost, strah pred prihodnostjo, itn. Tak denar je za gospodarstvo in ga družbo izgubljen za lep čas..
Tako, da, ni vse kar se na hitro oceni kot slabo tudi dejansko slabo.
sporočil: 519
gregor666 je napisal(a):
ta slog se pojavi v primerih, ko naletim na res hudega kmetavzarja.
Misliš na seljačino?
sporočil: 10.178
0219K21 je napisal(a):a sem kje napisal, da je to slabo? osebno sem prav navdušen nad vsemi puncami, ki pridejo pokazati svoj najnovejši kostimček in pod njim svoje, v fitnesu, izdelano telo.:)
Tako, da, ni vse kar se na hitro oceni kot slabo tudi dejansko slabo.
sporočil: 17.846
jz321 je napisal(a):Za Zagreb ti dovolim, da si misliš, da je le nekoliko večja Ljubljana (ok, ajt, vsaj za faktor 3-4), toda od Dunaja parklje stran.
Fantje da se nekaj razumemo: meni ni treba razlagat razlike med Ljubljano in zgoraj naštetimi mesti (pa še kakšno bi se našlo...).
Mi je pa zanimivo kako podcenjujoče govorijo o Ljubljani ljudje, ki verjetno niso pomolili nosa dalj od Zagreba, Trsta ali Dunaja...
Ravno Dunaj je primer svetovljanskega mesta in ti lahko le priporočim, da ga čim bolj pogosto obiščeš. Ni daleč, od Maribora denimo cca. 250 km, od Ljubljane pač 130 km več. Enodnevni izlet lahko narediš po tamalem..
sporočil: 519
0219K21 je napisal(a):To da so lokali zvečer polni ni odvisno od urbane politike, ampak od mentalitete ljudi...
Ne tako ostro...
Ko sem bil na primer v nekaterih avstrijskih in nemških mestih, ki so precej večja in manj "zahojena" od Ljubljane, so bila zvečer videti kot izumrla...
sporočil: 519
0219K21 je napisal(a):Sem ga že kar nekajkrat obiskal in lahko ti povem, da se s kakšno Barcelono ne more niti primerjat (vsaj kar se nočnega življenja tiče).
od Dunaja parklje stran.
Ravno Dunaj je primer svetovljanskega mesta in ti lahko le priporočim, da ga čim bolj pogosto obiščeš. Ni daleč, od Maribora denimo cca. 250 km, od Ljubljane pač 130 km več. Enodnevni izlet lahko narediš po tamalem..
sporočil: 3.984
Bob je napisal(a)::-)
http://razvezanijezi...vukojebina< /a>
V tem slovarju ne moremo tudi mimo enega zelo zanimivega vnosa:
http://razvezanijezi...ngerijanec< /a>
sporočil: 3.984
jz321 je napisal(a):Primerjaj:
Kam recimo pa po 23h ali 1 uri zjutraj v Ljubljani ne moreš, v Berlinu pa lahko?
http://www.virtualto...-BR-1.html< /a>
http://www.virtualto...G-C-1.html< /a>
sporočil: 42
Popravki cen so vse manj pogosti odkar je prisoten davek na
kapitalski dobiček, ker kupcu ni v interesu, da ima v pogodbi
napisano manjšo ceno od dejanske.
sporočil: 17.846
blazba je napisal(a):Se zelo strinjam, da je to zelo močan vzvod.
Popravki cen so vse manj pogosti odkar je prisoten davek na kapitalski dobiček, ker kupcu ni v interesu, da ima v pogodbi napisano manjšo ceno od dejanske.
Ko pomisliš, da zaradi 10000 € zatajene cene nepremičnine (ki bi povzročili 200 € davka od prometa nepremičnin) nekdo tvega 2500 € davka na kapitalski dobiček je to kar razlika..
Je pa res, da so najbolj osmoljeni tisti, ki so morda pred časom še kupili nepremičnino, ki je bila že itak cenejša, kot je danes (torej se je cena realno povečala), obenem pa so še soglašali s zatajitvijo dela kupnine in so si tako povzročili še večji kapitalski dobiček.
sporočil: 6.680
0219K21 je napisal(a):do taksnih, ki so sodelovali pri utaji davkov (in pri tem po moznosti se sami profitirali), pac ni potrebno imeti kaksnega posebnega usmiljenja.
Je pa res, da so najbolj osmoljeni tisti, ki so morda pred časom še kupili nepremičnino, ki je bila že itak cenejša, kot je danes (torej se je cena realno povečala), obenem pa so še soglašali s zatajitvijo dela kupnine in so si tako povzročili še večji kapitalski dobiček.
sporočil: 275
jz321 je napisal(a):
Včasih je bil tudi Bežigrad "totalna vukojebina"...
Ne vem pa zakaj bi bila Ljubljana zelo blizu definicije vukojebina? A misliš, da je kvaliteta življenja v Ljubljani slabša od kakšnega 10+ miljonskega velemesta?
Najbrž odvisno od tega, katero mesto imaš v mislih. Meni gre v Ljubljani totalno na k...c pomanjkanje resnega javnega prevoza. LPP je totalen podn. Pa kdo ima pri zdravi pameti čas preživeti 2 uri dnevno na avtobusih, zato ker se pelje 10-15 km v službo?
In če dvomite, da je Ljubljana navadno selo, ne pa glavno mesto neke države, se vprašajte, na kateri vlak se morate usesti, da pridete do letališča.
sporočil: 17.846
dampav je napisal(a):Ljubljana letališča nima. Zadnje ljubljansko letališče je bilo tam kjer je danes zgolj še Letališka ulica (če se je kdo mogoče vmes spraševal zakaj je tako dolga in ravna).
Najbrž odvisno od tega, katero mesto imaš v mislih. Meni gre v Ljubljani totalno na k...c pomanjkanje resnega javnega prevoza. LPP je totalen podn. Pa kdo ima pri zdravi pameti čas preživeti 2 uri dnevno na avtobusih, zato ker se pelje 10-15 km v službo?
In če dvomite, da je Ljubljana navadno selo, ne pa glavno mesto neke države, se vprašajte, na kateri vlak se morate usesti, da pridete do letališča.
Je pa res, da so v vasi Brnik zraven Kranja izgradili v šestdesetih letih prejšnjega stoletja osrednje slovensko letališče, ki je "ljubljansko" zgolj zato, ker se je tako nadaljevala neka kontinuiteta starega letališča.
sporočil: 1.544
0219K21 je napisal(a):Na spletni strani Mestne občine Ljubljana www.ljubljana.si/ so zapisali:
Ljubljana letališča nima.
" Ljubljana ima vse kar premorejo sodobne prestolnice , ob tem pa je uspela ohraniti prijazno in sproščeno vzdušje manjšega kraja. Je živahno mesto, ki preseneča."
sporočil: 17.846
Zadnja sprememba: anon-9939 14.05.2008 10:58
Bor777 je napisal(a):
Na spletni strani Mestne občine Ljubljana www.ljubljana.si/ so zapisali:
" Ljubljana ima vse kar premorejo sodobne prestolnice , ob tem pa je uspela ohraniti prijazno in sproščeno vzdušje manjšega kraja. Je živahno mesto, ki preseneča."
1. Ali je letališče v vasi Brnik na ozemlju Mestne občine Ljubljana, ali na območju, ki naravno gravitira k Ljubljani? (JA/NE)
2. Ali je Mestna Občina Ljubljana lastnik letališke infrastrukture letališča na Brniku? (JA/NE)
3. Ali je Mestna Občina Ljubljana med lastniki podjetja "Aerodrom Ljubljana d.d."? (JA/NE)
Trdim, da je edina povezava med Letališčem na Brniku in Ljubljano pač neko zgodovinsko pogojeno pokroviteljstvo, izposoja imena, če češ. Domnevam, da bi pač bilo nesprejemljivo, če bi pač za Brnik napisal, da gre za kranjsko (v smislu mesta Kranj) letališče.
Zadrega bo še hujša, ko bodo vpeljane pokrajine, saj v vseh različicah teh pokrajin Brnik ostaja na Gorenjskem in bližje Kranju kot Ljubljani.
Lahko MOL zapiše na spletni strani marsikaj, a dejstva pričajo drugače, da Ljubljana pač marsičesa ne premore. Začenši od letališča, do spodobnega javnega prevoza, itn..
sporočil: 1.544
0219K21 je napisal(a):Spletne strani Mestne občine Ljubljane ni treba jemati preveč resno.
....Lahko MOL zapiše na spletni strani marsikaj, a dejstva pričajo drugače, da Ljubljana pač marsičesa ne premore. Začenši od letališča, do spodobnega javnega prevoza, itn..
Ljubljančani dobro vedo, kako je v Ljubljani v resnici. Zavede pa lahko tujce, ko na www.ljubljana-tourism.si/ preberejo: "Ljubljana offers all the friendliness of a small town and at the same time everything that a capital should offer." Opisano je tudi letališče kot "Ljubljana Jože Pučnik Airport".
sporočil: 5.625
0219K21 je napisal(a):
1. Ali je letališče v vasi Brnik na ozemlju Mestne občine Ljubljana, ali na območju, ki naravno gravitira k Ljubljani? (JA/NE)
2. Ali je Mestna Občina Ljubljana lastnik letališke infrastrukture letališča na Brniku? (JA/NE)
3. Ali je Mestna Občina Ljubljana med lastniki podjetja "Aerodrom Ljubljana d.d."? (JA/NE)
Trdim, da je edina povezava med Letališčem na Brniku in Ljubljano pač neko zgodovinsko pogojeno pokroviteljstvo, izposoja imena, če češ. Domnevam, da bi pač bilo nesprejemljivo, če bi pač za Brnik napisal, da gre za kranjsko (v smislu mesta Kranj) letališče.
Zadrega bo še hujša, ko bodo vpeljane pokrajine, saj v vseh različicah teh pokrajin Brnik ostaja na Gorenjskem in bližje Kranju kot Ljubljani.
Lahko MOL zapiše na spletni strani marsikaj, a dejstva pričajo drugače, da Ljubljana pač marsičesa ne premore. Začenši od letališča, do spodobnega javnega prevoza, itn..
po tej logiki tudi milijoni prebivalcev Manhattna nimajo svojega letališča... La Guardia in JFK sta v Queens-u (drug borough, ki je hkrati tudi county), Newark pa celo v drugi zvezni državi.
sporočil: 48.253
0219K21 je napisal(a):
Prostora za kmetije znotraj obroča nebi smelo biti, za hiše pa se bi ga potem že kaj našlo, ne pa da ravno situirani folk gre v vukojebine, če že hoče imet kaj zelenega okrog hiše, obenem pa dela sredi Ljubljane in ustvarja prometne zamaške, ki jim noben javni prevoz ne more biti kos.
Tocno!
sporočil: 48.253
jz321 je napisal(a):
Včasih je bil tudi Bežigrad "totalna vukojebina"...
Ne vem pa zakaj bi bila Ljubljana zelo blizu definicije vukojebina? A misliš, da je kvaliteta življenja v Ljubljani slabša od kakšnega 10+ miljonskega velemesta?
Ce se zapeljes v zagreb, hitro vidis, kaj je to "avenija" in kako zgleda sodobno mesto. Se najblizje v LJ je tista vpadnica skozi trnovo, ki so jo po 20 let muk sedaj zgradili. Siroki plocniki, siroka cesta, kolesarska steza, pasovi za javni promet, razsvetljava na sredini, itd.
V zagrebu je taksnih ulic precej vec.
sporočil: 48.253
Bob je napisal(a):
darko, polje in sostro sta totalni vukojebini. sicer je pa tudi ljubljana zelo blizu definicije "vukojebina".:)
Vrhnika ali borovnica (ali trzin) so se vecja vukojebina. Kot je darko omenil, oni del okrog rudnika je res bizarno prazen.
sporočil: 48.253
Bob je napisal(a):
http://razvezanijezi...vukojebina< /a>
med tednom zvečer se lepo vidi, kaj je ljubljana(tudi med vikendom ni dosti boljše), ko enostavno nimaš kam. in če to primerjaš z madridom, berlinom...je izraz vukojebina kar primeren.
prago... edino bratislava in budimpesta sta bolj zarukani od ljubljane, po mojem.
sporočil: 519
bc123a je napisal(a):V Bukarešti verjetno tudi...
V zagrebu je taksnih ulic precej vec.
Avenije še ne pomenijo boljše kvalitete življenja. Verjetno si kvaliteto življenja vsak od vas drugače predstavlja, ampak meni osebno več kot avenije pomeni relativno čisto, urejeno in varno mesto, kjer je vse na dosegu roke in kjer se zvečer lahko sprehodiš po starem delu mesta brez bojazni, da te bo nekdo napadel ali oropal...
sporočil: 21.898
Bob je napisal(a):V resnici se torej pritožuješ nad Ljubljančani, ne nad Ljubljano.
in kam lahko greš med tednom po 23h? ali med vikendom po 1h zjutraj, če nimaš ravno 17 let?
Kar se prostorskega razvoja tiče - v času, ko se nafta neprenehoma draži, bi bilo potrebno zagotoviti čimveč zazidljivih površin znotraj obroča, o tem ni nobenega dvoma. Da se ljudje vozijo na delo iz Celja in Kopra, pa tudi Maribora - e, to nima nobene zveze s prihodnostjo. Za začetek bi moral nekdo ugrizniti v kislo jabolko in odpraviti potne stroške. Kdo bo ta junak?
sporočil: 48.253
jz321 je napisal(a):Avenije so velik del tega. Pomenijo moznost nemotenega in hitrega mestnega prometa, kolesarskih stez, sirokih plocnikov, kjer pescem ni treba skakati po cesti zaradi preozkih plocnikov ali se bati da jih bo zbil kolesar na 40 cm siroki kolesarski stezi.
V Bukarešti verjetno tudi...
Avenije še ne pomenijo boljše kvalitete življenja. Verjetno si kvaliteto življenja vsak od vas drugače predstavlja, ampak meni osebno več kot avenije pomeni relativno čisto, urejeno in varno mesto, kjer je vse na dosegu roke in kjer se zvečer lahko sprehodiš po starem delu mesta brez bojazni, da te bo nekdo napadel ali oropal...
sporočil: 17.846
lukav je napisal(a):
po tej logiki tudi milijoni prebivalcev Manhattna nimajo svojega letališča... La Guardia in JFK sta v Queens-u (drug borough, ki je hkrati tudi county), Newark pa celo v drugi zvezni državi.
Ejla pismo, saj Manhattan niti nima letališča, ima pa zato Central Park. JFK je, kolikor vem, letališče New Yorka, La Guardia ravnotako. Manhattan je pač del New Yorka, tako kot je Šiška del Ljubljane.
sporočil: 10.178
Zadnja sprememba: anon-89 14.05.2008 12:51
shevchenko je napisal(a):še enkrat, http://razvezanijezi...vukojebina< /a>
V resnici se torej pritožuješ nad Ljubljančani, ne nad Ljubljano.
kdo je kriv, da je ljubljana ponoči mrtva ne vem, ne verjamem pa, da imamo ljubljančani dolgočasnost zapisano v genih. če bi iskal krivca, bi zagotovo sledi spet pripeljale do nesmrtnih upokojencev, ki bi radi v svojih nepremičninah v centru mesta uživali v miru.
sporočil: 10.178
jz321 je napisal(a):koliko si pa ti star, ker to so želje tipičnega slovenskega upokojenca?
Avenije še ne pomenijo boljše kvalitete življenja. Verjetno si kvaliteto življenja vsak od vas drugače predstavlja, ampak meni osebno več kot avenije pomeni relativno čisto, urejeno in varno mesto, kjer je vse na dosegu roke in kjer se zvečer lahko sprehodiš po starem delu mesta brez bojazni, da te bo nekdo napadel ali oropal...
sporočil: 10.178
bc123a je napisal(a):
Vrhnika ali borovnica (ali trzin) so se vecja vukojebina. Kot je darko omenil, oni del okrog rudnika je res bizarno prazen.
sostro je zame ultimativna vukojebina, tudi v slovenskem merilu, tam razen čebelarjev ni nič. trzin je proti sostru in večjemu delu polja pravo velemesto.