Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gt001 sporočil: 786
Zadnja sprememba: gt001 03.10.2014 10:46
[FIN-209516]
Vsekakor obstajajo samodejni menjalniki, ki porabijo tudi 20% več.
www.mazda.si/salon/n...e-in-cene/
Mazda3, 4-vratna, CD150, 6-stopenjski ročni ... 3.9l/100km co2 103 g/km
Mazda3, 4-vratna, G120 (Auto), 6-stopenjski samodejni ... 5.2l/100km co2 123 g/km
Seveda pa obstajajo tudi samodejni menjalniki ki so enako dobri ali boljši kot voznik, npr. BMW 8-stopenjski.

Kar pa se tiče tempomata pa večinoma porabi več od pametnega voznika.
Ker pač ne more predvidevati prometne situacije, približevanja počasnejše vozečim vozilom, klancu v daljavi... Tempomat pri spuščanju s klanca ne more izbirati med zaviranjem z motorjem in prostim tekom, ne more tolerirati začasno višje hitrosti...
Tempomat je lahko boljši samo na skoraj povsem prazni cesti brez vzpetin, in če nadomešča nevrotičnega voznika ki nenehno menja hitrost.
ves kako je s porabvami, ki jih navaja tovarna :)
jaz pogledam na spritmonitor, pa vidim da mazda z rocnim menjalnikom kuri v povprecju 5.9l, z avtomatskim pa 6.5l -> pa smo na dobrih 10% razlike.

kar se tempomata tice: to ne sme biti avtopilot. ko se pribliza zmanjsanje hitrosti se tempomat da na pavzo toliko prej, da se avto ustavi v "prostem padu". tudi pri voznji navzdol ne vidim tezav - ce spremljam trenutno porabo imam pri voznji navzdol trenutno porabo na nuli, kadar se zaradi voznje navzdol poveca hitrost avtomobila nad hitrost nastavljeno na tempomatu. motor takrat klasicno zavira s svojo vztrajnostjo.

pac vsak ima svoje izkusnje.

ps. sem spregledal, ko si napisal, da tempomat ne more tolerirati zacasno visje hitrosti navzdol: a imas avto, kjer tempomat ob prekoraceni hitrosti avtomatsko zavira?