Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Simpatični twingo za manj kot devet tisočakov
Strani: 1
sporočil: 416
Zadnja sprememba: anon-297342 09.09.2014 15:51
Zastopnik ob tem ponuja 500 evrov rednega popusta ter odbije še 500 evrov v primeru Renault financiranja - novi twingo tako lahko stane manj kot osem tisočakov.To je tako, na pamet. Za bolj podroben izračun je pa treba vzeti v roke kalkulator in prebrati ves droben tisk. Ja, se pa sliši ugodno, samo 7.990 eur.
sporočil: 967
No, če bi izbiral zgolj zaradi cene, potem bi vsekakor izbral nekaj
od - Dacie.
Ne toliko zaradi tega, ker jih je vedno več videvati po cestah, pač pa bolj zaradi tega, ker se jih po Avstriji in Nemčiji veliko vozi z - avstrijskimi oziroma nemškimi tablicami.
In to nenazadnje le nekaj pomeni, kakšna vozila so postala Dacia...
Ne toliko zaradi tega, ker jih je vedno več videvati po cestah, pač pa bolj zaradi tega, ker se jih po Avstriji in Nemčiji veliko vozi z - avstrijskimi oziroma nemškimi tablicami.
In to nenazadnje le nekaj pomeni, kakšna vozila so postala Dacia...
sporočil: 6.570
[psm]Jaz se bojim, da to bolj nekaj pomeni v smeri, kaj je nastalo iz Avstrije in Nemčije...
Ne toliko zaradi tega, ker jih je vedno več videvati po cestah, pač pa bolj zaradi tega, ker se jih po Avstriji in Nemčiji veliko vozi z - avstrijskimi oziroma nemškimi tablicami.
In to nenazadnje le nekaj pomeni, kakšna vozila so postala Dacia...
sporočil: 967
Ne bi rekel. Zanimivo je pogledati, da celo Nemci v raziskavah
ugotavljajo, da gredo nova vozila predvsem v prodajo starejšim,
mlajšim pa nakup avtomobilov očitno sploh ne zanima več. Bolj so
jim pomembni gadžeti, kot so telefoni, tablice, trendovska
kolesa... Pač, menjava generacij in - sprememba mišljenja. Tokrat v
zelo pozitivno smer. Zakaj bi namreč zapravljali na nove
avtomobile, ki jim cena že v nekaj letih pade skoraj na vrednost
novega kolesa... In nakup Dacie se popolnoma sklada z razmišljanjem
nove generacije, ki jim avto končno predstavlja le še prevozno
sredstvo in nič več statusnega simbola... Pa še odvečna
elektronike, ki ni vgrajene, se ne more pokvariti...
sporočil: 4.807
Morda imaš prav, toda ob opažanju vidim, da mladi ne potrebujejo
avtomobila dokler jih starši taxikajo naokoli, potem ko postane
nuja pa brez avta žal ne gre....
sporočil: 4.807
Nisem neki Fiatov navdišenjak, toda v primerjavi s tem tvingom mi
je mali Fiat bolj všeč. Tudi VW up, mi je bolj všeč.
Revozi pa želim obilo prodanih vozil!
Revozi pa želim obilo prodanih vozil!
sporočil: 4.602
Zadnja sprememba: dronyx 09.09.2014 18:53
Motor zadaj mi ne deluje praktično. Če je zadaj prtljažnik lahko
podreš zadnje sedeže in naložiš tudi kaj malo večjega, tako pa...
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 09.09.2014 19:02
twingo pa ima po tej plati več skupnega s Porschejem 911, kot denimo s Fiatom 500.No, če smo natančni, ima še več skupnega s prvim Fiatom 500, ki je imel motor zadaj.
Predvsem pa moram pohvaliti fotografiji z Upom in prvim Twingom, ki pokažeta, koliko večji od njiju je tale novi "malček".
P.S.: Za primerjavo: Fiat 500 je bil dolg 2,97 m in je tehtal 500 kg, Fiat 600 (alias pri nas bolj znan kot družinska Zastava 600/750) je bil dolg 3,22 m in je tehtal 585 kg, tale Twingo je pa dolg 3,6 m in tehta 865 kg.
sporočil: 2.989
Saj twingo ima zadaj prtljažnik, tudi zadnje sedeže lahko podreš
(50/50) oz. prtljažni prostor malo povečaš s pomikom naklona. Vse
piše ;)
Je pa škoda, da ni nič prostora v nosu.
Aja, prtljažni prostor je kar topel po daljši vožnji ali priganjanju.
Je pa škoda, da ni nič prostora v nosu.
Aja, prtljažni prostor je kar topel po daljši vožnji ali priganjanju.
sporočil: 2.300
Na kratko;soliden design in izdelava _ uporabnost in ostalo
NIČ!
Če ga primerajte s Twingom 1 ima 1ka več prostoraje bolj variabilna in uporabna,skratka tale Twingo bo bolj kot ne fail enako kot je že dje časa smart.
In kot bo novi C Renault,ki bo Daimlerju odgnal še nekaj kupcev k konkurenci.
Če ga primerajte s Twingom 1 ima 1ka več prostoraje bolj variabilna in uporabna,skratka tale Twingo bo bolj kot ne fail enako kot je že dje časa smart.
In kot bo novi C Renault,ki bo Daimlerju odgnal še nekaj kupcev k konkurenci.
sporočil: 2.989
Ja, umažeš se, ker je treba staknit plastiko pri žarometu in pokrov
porinit dol s tečajev. Nepraktično. Mogoče je zanimivo še, da je
tank zadaj :)
sporočil: 4.602
Zadnja sprememba: dronyx 09.09.2014 20:17
To sporočilo je izbrisal avtor (09.09.2014 20:22)
sporočil: 2.890
Wow, čisti fičo, še brzinomer je isto koncepiran:
encrypted-tbn1.gstat...yi2swDXy0A
Drugače je tole čisto mestni avto in bi moral biti na štrom.
Drugače je tole čisto mestni avto in bi moral biti na štrom.
sporočil: 2.890
[MM1411]Ja, v provinci res ne... a če je govora o avstrijski in nemški mladini ne pozabi, da ima - vsaj tista v mestih - na voljo vrhunski javni prvoz.
Morda imaš prav, toda ob opažanju vidim, da mladi ne potrebujejo avtomobila dokler jih starši taxikajo naokoli, potem ko postane nuja pa brez avta žal ne gre....
sporočil: 1.214
pravzaprav ga ima tudi tista na podeželju, mogoče malce manj
vrhunskega(javni prevoz namreč). predvsem je nemška logika ta, da
če nekaj manj stane in me ravno tako zadovolji v potrebi pač kupim
to. nekje se temu reče škrtost, drugje skromnost, spet drugje
preračunljivost. oni pač za vsako stvar zračunajo, kolko bo ta
zabava stala. pri nas pa najprej veliko kravala potem pa ... glava
peče, ko vidimo stroške.
sporočil: 444
[psm]Ali veš zakaj je v A in D toliko Dacij?
No, če bi izbiral zgolj zaradi cene, potem bi vsekakor izbral nekaj od - Dacie.
Ne toliko zaradi tega, ker jih je vedno več videvati po cestah, pač pa bolj zaradi tega, ker se jih po Avstriji in Nemčiji veliko vozi z - avstrijskimi oziroma nemškimi tablicami.
In to nenazadnje le nekaj pomeni, kakšna vozila so postala Dacia...
zato, ker je veliko romunske delovne sile, ker so slovaki in Madžari že predraga delovna sila. Te delovne sile pa je največ v transportni dejavnosti, kot vozniki...........
sporočil: 1.660
čas vnosa: 10.09.14 08:52
zanima zanima sam je treba tud imet 30.000€ - 40.000€ a veš kolk je
to dnarja očitno ne
sporočil: 967
Ja, če nekaterih lastnikov iz Avstrije ne bi osebno poznal, bi tudi
jaz tako mislil, he he...
sporočil: 167
Enka je bla res kultna. Sploh z dodanimi trepalnicami nad lučmi.
Men je še vedno bolj in od ostalih.
sporočil: 23
Jaz bi ga kupil, a odpiranje prve haube sodi v leto 1914 in ne
2014, zato ga ne bom kupil. Poden!!!
www.zurnal24.si/pose...nek-227583
www.zurnal24.si/pose...nek-227583
Strani: 1